57

363 14 0
                                    

Χρήστος pov
Χτύπησα την πόρτα του γραφείου του Διονύση και αφου απάντησε μπήκα μέσα.

Δ: Βρε βρε... Τι ευχάριστη έκπληξη είναι αυτή; Πως κι απο'δω;
Χ: Ήρθα να δω τι κάνει η γυναίκα μου και λέω δεν περνάω και απο το γραφείο του Διονύση;
Δ: Κάτσε! Θα πιείς τίποτα;
Χ: Όχι, είμαι εντάξει! Τι κάνεις εσύ;
Δ: Καλά είμαι! Μου είπε η Αλεξάνδρα για χθές. Φίλε δεν έγινε τίποτα, αλήθεια. Δεν την είδα ποτέ με αυτόν τον τρόπο την Αλεξάνδρα.
Χ: Για να μην σου έχω σπάσει τα μούτρα ακόμη, σημαίνει ότι είναι όλα μια χαρά. Μην σκας! Με την Αλίκη ολα εντάξει;
Δ: Ναι ναι! Της μίλησε εχθές η Αλεξάνδρα και είμαστε οκευ.
Χ: Ωραία!

Αλεξάνδρας pov
Τελείωσα με τα ραντεβού μου. Τελείωσα και με τα χαρτιά που πρέπει να δώσω στον Διονύση.
Πρέπει να πάρω τον Χρήστο να δω που είναι.
Χτύπησε το κινητό μου και είδα το όνομα του.

Α: Στο μυαλό μου είσαι;
Χ: Πάντα, ελπίζω!
Α: Τώρα θα σε έπαιρνα!
Χ: Τελείωσες;
Α: Ναι. Έχω κάτι χαρτιά να πάω στον Διονύση και είμαι ελεύθερη.
Χ: Ωραία,σε περιμένω!
Α: Που είσαι;
Χ: Στην είσοδο με την Στέλλα.
Α: Οκευ, έρχομαι σε λίγο!

Το έκλεισα και πήρα τα χαρτιά που πρέπει να πάω στον Διονύση.
Βγήκα απο το γραφείο μου και πήγα στο δικό του.
Χτύπησα και αφου απάντησε πέρασα μέσα.

Χ: Βρε την Αλεξάνδρα!

Φώναξε ο Χρήστος πισω απο την πόρτα και τινάχτηκα.

Α: Παιδάκι μου πας με τα καλά σου; Μου κόπηκαν τα πόδια.

Είπα και με τα χαρτιά που κρατάω τον χτυπάω.

Χ: Αχ... μωρό μου... πονάω...
Α: Καλά να πάθεις!

Γύρισα στον Διονύση και έχει σκάσει στα γέλια.

Α: Εσύ μην γελάς καθόλου! Λοιπόν, σου έφερα κάτι χαρτιά που πρέπει να υπογράψεις. Τα δύο θα τα κρατήσεις εσύ και θα τα πάρεις μαζί σου εξωτερικό. Θα σου κλείσει η Στέλλα εισιτήριο για το Σαββατοκύριακο.
Δ: Αυτό είναι σε δύο μέρες.
Α: Την άλλη εβδομάδα ανοίγετε. Υπέγραψε εδώ και εδώ.

Του έδειξα δύο χαρτιά.

Δ: Αυτά τι είναι;
Α: Για την επιτροπή του άλλου κέντρου στο Περιστέρι. Θα τα στείλουμε με mail εκεί. Πρέπει κάποια στιγμή να πας και από εκεί. Η κοπελιά που έχεις για να τα κάνει αυτά,πως την είπες;
Δ: Η Δήμητρα;
Α: Α να γεια σου! Αυτή! Δεν ξέρει την τύφλα της. Την προηγούμενη φορά αναγκάστηκε να κάνει όλη τη δουλειά η Στέλλα. Μαζί της δεν βγάζαμε άκρη. Θα σου πρότεινα να πας από εκεί πριν φύγεις εξωτερικό. Πλησιάζουμε στο τέλος του χρόνου και θα γίνει έλεγχος στο προσωπικό.
Δ: Καλά θα δω τι θα κάνω!
Α: Ότι θες! Βαλ'τα αυτά καπου ασφαλές και μην τα ξεχάσεις όταν θα φύγεις για εξωτερικό.
Δ: Εντάξει!
Χ: Τελειώσατε;
Α: Ναι!
Χ: Ωραία! Συγγνώμη κ.Μανουρη αλλά να μας συγχωρείτε,θα πρέπει να σας πάρω την υπάλληλο σας.
Δ: Και γιατί παρακαλώ; Απο όσο θυμάμαι σε 2 ωρες σχολάει.
Χ: Ε δεν θα σας πούμε και τι θα κάνουμε.
Α: Χρήστο! Να φάμε θα πάμε. Θες να έρθεις κι εσύ;
Δ: Όχι,θα κάτσω να κάνω λίγη δουλειά ακόμα. Ευχαριστώ πάντως! Εσύ βέβαια αν δεν έχεις κάτι άλλο να κάνεις μπορείς να φύγεις τελείως. Εγώ δεν θα σε χρειαστώ κάτι άλλο.
Χ: Πάρα πολύ όμορφα! Πάμε;
Α: Άντε, πάμε! Καλή συνέχεια Διονύση!
Δ: Επίσης! Γειά σας!

Just (not) Friends!!!Where stories live. Discover now