Καθόμαστε εδω και μια ώρα στο δωμάτιο της Νάντια και της εξηγώ τα γεγονότα απο εχθές μέχρι σήμερα πριν έρθω.
Α: Και τώρα δεν ξέρω τι να κάνω. Να πάω ή όχι;
Ν: Δεν ξέρω ρε συ. Τι τον έπιασε ξαφνικά και δείχνει τέτοιο ενδιαφέρον;
Α: Δεν ξέρω... Ειναι σαν να μου τον έστειλε ο Θεός στον δρόμο μου την κατάλληλη στιγμη.
Ν: Θες σήμερα να μείνεις εδώ και κοιτάς από αύριο;
Α: Ναι. Καλύτερα.
Ν: Και τώρα που το θυμήθηκα....τι ηταν αυτά που μου είπες με τους μπάτσους;
Α: Τίποτα, απλά τους εμαθα την δουλειά τους.Είπα και στο τέλος γέλασα, όπως έκανε και εκείνη.
Α: Τώρα, χωρίς πλάκα αν δεν μου είχε μάθει ο πατέρας μου να παλεύω και να χρησιμοποιώ όπλα, τώρα μπορεί να ήμουν βιασμενη, χτυπημένη και πολύ πιθανό παρατημένη κάπου.
Είπα και έγνεψε καταλαβαίνοντας.
Α: Τέλος πάντων,δεν πας να πάρεις τα πράγματα μου για να μπω για ενα μπάνιο γιατί δεν αντέχω άλλο;
Ν: Ναι, πάρε να ενημερώσεις ότι πάω.
Α: Οκευ!Σηκώθηκε πήρε ζακέτα τα κλειδιά του αυτοκινήτου και έφυγε.
Πήρα την μαμα μου και το σήκωσε σχεδόν αμέσως.Α: Έλα, μαμά έχεις έτοιμα τα πράγματα;
Μαμα: Ναι, αλλά ρε Αλεξάνδρα μου-
Α: Δεν το συζητάω παραπάνω. Έρχεται η Νάντια να τα πάρει.
Μαμά: Εντάξει....
Α: Ο Γιάννης; Η Αλίκη; Τι κάνουν;
Μαμά: Ο Γιάννης σε ψάχνει και η Αλίκη είναι κλεισμένη στο δωμάτιο της απο εχθές.
Α: Μάλιστα... Να μου τους φιλήσεις και τους δύο. Θα πάρω και την Αλίκη να μιλήσουμε.
Μαμά: Εντάξει, κορίτσι μου. Να προσέχεις.
Α: Κι εσείς μαμά μου! Φιλιά!Το έκλεισα και ξάπλωσα στο κρεβάτι.
Πως έχει γίνει έτσι η ζωή μου;
Τσακώνομαι με τον μπαμπά μου. Με διώχνει από το σπίτι. Φεύγω και δεν ξέρω καν που πάω. Με βρίσκει ο Χρήστος και παμε σε ένα κλαμπ για να χαλαρώσουμε. Καταλήγω να πλακωνω δύο τύπους, δυο μπράβους και να αφοπλιζω δυο μπάτσους κάνοντας τον έναν να λιποθυμήσει. Φεύγω απο εκεί και βρίσκομαι πάλι σε ένα μέρος που δεν ξέρω, όπου απο εκεί με παίρνει πάλι ο Χρήστος. Ξυπνάω στο κρεβάτι του Χρήστου και καταλήγω να του λεω τα εσωψυχα μου. Εκείνος μου ζητάει να μείνω σπίτι του για να βοηθήσει και εγώ τώρα κάθομαι και σκέφτομαι όλα αυτά ξαπλωμένη στο κρεβάτι της κολλητής μου μη ξέροντας τι να κάνω.
Ούτε ταινία να ήμουν. Πρέπει να έχει πολύ φαντασία κάνεις για να την φτιάξει.Θα κάνω αυτό που μου είπε η Νάντια. Θα μείνω για σήμερα εδω και από αύριο βλέπουμε.
YOU ARE READING
Just (not) Friends!!!
Teen FictionΧρήστος & Αλεξάνδρα Μια στιγμή θα φέρει κοντά τα δύο πρόσωπα. Δύο πρόσωπα που γνωρίζονται, αλλά όχι όπως θα τα γνωρίσουμε εμείς. Εκείνος 23, εκείνη 20 και η χημεία μεταξύ τους πολύ δυνατή. #please #don't #copy 👄👄