Γύρισα να δω ποιος μιλάει και ήταν ενας μπάτσος να με σημαδεύει με το όπλο του.
Μαλάκα αυτοί ειναι άρρωστοι,δεν παίζει.Α: Μπορώ να σας βοηθήσω σε κάτι;
Είπα όλο άνεση και ο Πέτρος από πίσω έχει κοκαλωσει.
Μπάτσος 1: Σήκωσε τα χέρια σου και γύρνα πλάτη.
Α: Γιατί;
Μπάτσος 1: Δεσποίνης το ξέρετε ότι αυτο που κάνατε είναι παράνομο;
Α: Φυσικά!
Μπάτσος 1: Κάντε λοιπόν αυτό που σας είπα.
Α: Αν δεν το κάνω τι θα κάνεις;
Μπάτσος 1: Μπορεί καταλάθος να πατήσει το δάχτυλο μου τη σκανδάλη και να χτυπήσετε.
Α: Δεν νομίζω!Είπα και με το πόδι μου κλωτσησα το χέρι του,με αποτέλεσμα να πεταχτεί το όπλο ψιλά.
Το έπιασα και τον σημάδεψα.Α: Τώρα,τι παιχνίδι παίζουμε;
Σήκωσε τα χέρια και τότε πετάχτηκε πάλι κάποιος τραβώντας μου το ενδιαφέρον.
Για ακόμη μια φορά μπάτσος.Μπάτσος 2: ΑΣΕ ΚΑΤΩ ΤΟ ΟΠΛΟ ΑΛΛΙΩΣ ΠΥΡΟΒΟΛΩ!
Είπε και χαμογέλασα.
Για καλή μου τύχη ο άλλος μπάτσος ήταν πολύ κοντά μου και με μια κίνηση τον έφερα μπροστά μου βάζοντας το όπλο στο κεφάλι του.Α: Αφού είσαι τόσο έξυπνος,πες μου... Ποιανού σφαίρα θα βρεί στόχο πρώτη;
Π: Άλεξ σε παρακαλώ....τι κάνεις;Είπε ο Πέτρος, αλλά δεν του έδωσα σημασία.
Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω τι κάνω, αλλά με όλα αυτά που έχουν γίνει σήμερα,δεν με νοιάζει, πραγματικά.
Για το μόνο πράγμα που ευγνωμονώ τον πατέρα μου είναι που μου έμαθε να αμυνομαι.Μπάτσος 2: Έτσι και τον σκοτώσεις,το επόμενο δευτερόλεπτο θα πεθάνεις κι εσύ.
Α: Φυσικά και δεν θα τον σκοτώσω. Δεν θελω να σου κλέψω τη δουλειά και να γίνω δολοφόνος.Είπα και με το χέρι μου πίεσα τον ώμο του μπάτσου κάνοντας τον να λιποθυμήσει.
Έβγαλα τις σφαίρες απο το όπλο που κρατούσα και τα πέταξα στο απέναντι χωράφι,αφου το καθάρισα με το μανίκι μου.Ο άλλος συνεχίζει και με σημαδεύει.
Τον πλησίασα και έπιασα το όπλο βάζοντας το στο κούτελο μου.Α: ΚΑΝΤΟ! ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ; ΑΦΟΥ ΓΙ'ΑΥΤΌ ΕΚΠΑΙΔΕΥΕΣΤΕ! ΓΙΑ ΝΑ ΣΚΟΤΏΝΕΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ,ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΕ. ΚΑΝΤΟ!
Φώναξα στο πρόσωπο του και χωρίς να το περιμένω χαλάρωσε τη λαβή του στο όπλο και όλο τον ελεγχο τον ειχα εγω.
Α: Δεν θα το κάνεις και ξέρεις γιατί; Επειδή δεν είσαι φτιαγμένος για αυτή τη δουλειά!
YOU ARE READING
Just (not) Friends!!!
Teen FictionΧρήστος & Αλεξάνδρα Μια στιγμή θα φέρει κοντά τα δύο πρόσωπα. Δύο πρόσωπα που γνωρίζονται, αλλά όχι όπως θα τα γνωρίσουμε εμείς. Εκείνος 23, εκείνη 20 και η χημεία μεταξύ τους πολύ δυνατή. #please #don't #copy 👄👄