Χρήστος pov
Μ: Βρε καλως τη φιλενάδα μου.Είπε ο Μιχάλης και σηκώθηκε για να την αγκαλιάσει.
Έχουν γινει καλοί φίλοι. Τόσο καλοί που μερικές φορές ο Μιχάλης έρχεται για να πιεί καφέ με την Αλεξάνδρα. Που φτάσαμε.Α: Βρε τα παιδιά τα καλά. Τι γίνεται Μιχάλη;
Μ: Εδώ μωρέ ήρθα να κάτσω με τον κύριο απο'δω. Εσύ; Πως πήγε;
Α: Κοίτα, ούτε καλά ούτε άσχημα.Είπε και έκατσε στον καναπέ δίπλα μου.
Χ: Δηλαδή;
Α: Αυτοί εκεί βρήκανε άτομα για το μαγαζί, αλλά με στείλανε σε ένα άλλο που είναι πιο κοντά και είπαν θα μιλήσουν εκείνοι για εμένα, οπότε εγώ απλά περιμένω τηλέφωνο τους για να μου πουν πότε θα πάω. Επίσης,με πήραν και απο ένα κέντρο φυσικοθεραπείας που είχα κάνει αίτηση και μου είπαν να πάω αύριο απο εκεί να μιλήσουμε.
Χ: Πολύ ωραία! Μπράβο, μπράβο.Είπα και αυθόρμητα έβαλαν το χέρι μου στο μπούτι της.
Εκείνη ξαφνιάστηκε στην αρχή αλλά γρήγορα το κάλυψε με ενα χαμόγελο.Α: Λοιπόν, εγώ πάω να κάνω ενα ντουζ και έρχομαι.
Είπε και σηκώθηκε.
Εγώ έγνεψα και ο Μιχάλης ειπε ενα απλό οκευ.
Εκείνη έφυγε και γύρισα στον Μιχάλη,ο οποιος με κοιτούσε πονηρά.Χ: Τι με κοιτάς έτσι ρε;
Μ: Ωραίο το μπουτακι;
Χ: Αυθόρμητο ήταν. Δεν ξέρω καν γιατί το έκανα.
Μ: Επειδή την γουστάρεις.
Χ: Ότι και να κάνω,σου είπα.... εκείνη δεν νιώθει το ίδιο.
Μ: Άρα,δεν το αρνεισαι;
Χ: Τι σημασία έχει;
Μ: Μεγάλη! Φίλε εγώ αν αυτή που γουσταρα,την είχα καθε μέρα σπίτι μου και στο κρεβάτι μου. Δεν ξέρω πόση υπομονή θα έκανα ακόμα.
Χ: Με την διαφορά ότι αυτές που γουστάρεις δεν έχουν καμία σχέση με την Αλεξάνδρα.
Μ: Όχι,δεν κατάλαβες αυτή είναι διαφορετική.
Χ: Ώπα Μιχαλάκη τσιμπηθηκαμε;
Μ: Νομίζω δεν είναι ενα απλό τσίμπημα. Το καθε τι πάνω της με ελκύει. Δεν ξέρω τι φταίει. Τα μέλι και ολοστρόγγυλα μάτια της; Τα κάστανα μαλλιά της; Το ότι την περνάω 1,5 κεφάλι; Το οτι είναι τόσο γλυκούλα και ταυτόχρονα τόσο σέξι όταν μιλάει ή όταν θυμώνει; Το ότι μου πάει κόντρα; Δεν ξερω...Τόση ώρα τον παρακολουθώ να μιλάει για εκείνη και βλέπω έναν αλλον Μιχάλη.
Χ: Φίλε νομίζω την έχεις πατήσει άσχημα. Επίσης,η κοπέλα που περιγράφεις...την ξέρω;
Μ: Την ξέρεις!
Χ: Τόση ώρα μιλάμε για την... Νάντια;Ρώτησα και το βλέμμα που μου έριξε τα έλεγε όλα.
Χ: Απο πότε ρε φίλε συμβαίνει αυτό;
Μ: Νομίζω απο την δεύτερη εβδομάδα που την γνώρισα.
Χ: Και μου το λες τώρα;
Α: Τι σου λέει τώρα;
YOU ARE READING
Just (not) Friends!!!
Teen FictionΧρήστος & Αλεξάνδρα Μια στιγμή θα φέρει κοντά τα δύο πρόσωπα. Δύο πρόσωπα που γνωρίζονται, αλλά όχι όπως θα τα γνωρίσουμε εμείς. Εκείνος 23, εκείνη 20 και η χημεία μεταξύ τους πολύ δυνατή. #please #don't #copy 👄👄