Αλεξάνδρας pov
1 μήνας μετά
Ξύπνησα απο το κλάμα της μικρής και σηκώθηκα να την ηρεμήσω.
Ο Χρήστος έφυγε πριν καμιά ώρα για την δουλειά και ούτε τον κατάλαβα.Α: Σσσ ηρέμησε ψυχούλα μου. Εδώ είναι η μαμά. Έλα, φάε!
Άρχισα να την θηλάζω και έριξα μια ματιά στον μικρό.
Κοιμάται του καλού καιρού. Αυτό το παιδί εμένα εμοιασε. Ενα μαξιλάρι και ενα καλό στρώμα δώστε του και τέλος.
Την μικρή δεν λέει να την πάρει ο ύπνος κι εγώ θέλω να κατουρήσω. Την κράτησα στην αγκαλιά μου και πήγα στο μπάνιο, αφού βεβαιώθηκα ότι ο μικρός κοιμάται.
Πήρα το relax και το έβαλα μέσα στο μπάνιο και έβαλα και την μικρή μέσα,για να την βλέπω.Αφού βγήκα απο το μπάνιο την πήρα στην αγκαλιά μου και ξαναγύρισα να κοιτάξω τον μικρό. Ακόμα κοιμάται. Ζωαρα κάνεις φίλε μου! Συνέχισε έτσι!
Πήρα το κινητό μου και πήγα στον καθρέφτη του διαδρόμου.
Άνοιξα την κάμερα και μας έβγαλα μια φωτογραφία,για να την στείλω στον Χρήστο.Εγω
Καλημέρα μπαμπά μας!Η απάντηση του, φυσικά και δεν άργησε να έρθει.
Χρήστος
Καλημέρα αγάπες μου! Ο τυπακος που αφήνω στο πόδι μου όταν φεύγω,που είναι;Γέλασα με την έκφραση "τυπακος" και του απάντησα.
Εγω
Κοιμάται ακόμη. Η κορούλα σου μάλλον, χόρτασε ύπνο και επειδή δεν της αρέσει η μοναξιά, είπε να ξυπνήσει κι μένα,να της κάνω παρέα.Έκατσα στο κρεβάτι δίπλα απο το κρεβατάκι του Άρη και έβαλα την μικρή να ξαπλώσει στο δικό της. Ευτυχώς δεν γκρινιάζει.
Χρήστος
Η κορούλα μου ειναι ετοιμη για δουλειά. Ο γιοκας σου από την άλλη όλα γραμμένα τα έχει, μην πω που.Εγω
Λίγα τα λόγια σου για τον γιο μου. Παίρνει δυνάμεις για όταν γυρίσεις, να σε εξαντλήσει.
YOU ARE READING
Just (not) Friends!!!
Teen FictionΧρήστος & Αλεξάνδρα Μια στιγμή θα φέρει κοντά τα δύο πρόσωπα. Δύο πρόσωπα που γνωρίζονται, αλλά όχι όπως θα τα γνωρίσουμε εμείς. Εκείνος 23, εκείνη 20 και η χημεία μεταξύ τους πολύ δυνατή. #please #don't #copy 👄👄