Μόλις κάτσαμε στην ταράτσα, χτύπησε το κινητό μου.
Χ: Μας παρακολουθούν ρε;
Α: Σταμάτα ρε! Η Στέλλα είναι. Η καημένη ούτε ενα τηλέφωνο δεν την πήρα.Είπα και το σήκωσα.
Α: Ναι!
Στ: Δεν θα σε ρωτήσω αν τα βρήκατε. Για να λείπεις τόσες ώρες αυτό σημαίνει ότι είναι όλα κομπλέ. Ένα πράγμα θέλω να μου πεις ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕ ΠΗΡΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕΙΣ;Φώναξε απότομα και απομάκρυνα το κινητό απο το αυτί μου.
Α: Συγγνώμη ρε Στελλάκι το ξέχασα τελείως...
Χ: Είχες αλλά πράγματα να ασχοληθείς!Είπε ψιθυριστά ο Χρήστος από δίπλα και τον τσίμπησα στα πλευρά.
Χ: Αουτς!
Στ: Τι ήταν αυτό;
Α: Τίποτα! Μην δίνεις σημασία!
Στ: Τέλος πάντων, σήμερα είμαι σίγουρη ότι δεν θα περάσεις απο'δω. Να μαζέψω το δωμάτιο;
Α: Ναι,σε ευχαριστώ! Θα περάσω αύριο το απόγευμα που θα έχεις γυρίσει απο την δουλεια να πάρω τα ρούχα μου.
Στ: Εντάξει,θα σε περιμένω! Φιλάκια!
Α: Φιλιά!Είπα και το έκλεισα.
Χ: Μην το κλείσεις! Μπες Instagram!
Α: Γιατί;
Χ: Για να απομνημονεύσεις τη στιγμή!
Α: Μάλιστα μάλιστα...Είπα γελώντας και μπήκα Instagram να βγάλω ιστορία.
Χ: Τι θα γράψεις;
Α: Δεν σου λέω! Μην κοιτάς!Είπα και έκρυψα το κινητό μου.
Χ: Αφού θα το δω!
Α: Ωραία! Μπες και δες!Άνοιξε το κινητό του αλλά το ξαναεκλεισε.
Α: Δεν θα το δεις;
Χ: Είμαι σίγουρος ότι κάτι καλό έγραψες.
Α: Πόσο σίγουρος είσαι;
Χ: Πολύ!
Α: Δηλαδή δεν σε πειράζει που σε έγραψα μαϊμουδακι.Είπα και γούρλωσε τα μάτια του.
Άνοιξε το κινητό του και μπήκε στην ιστορία.Χ: Όχι,δεν με πειράζει καθόλου!
Είπε και με άρπαξε και με φίλησε.
Ξάπλωσα στον ώμο του και άνοιξε την δική του κάμερα.
Χαμογέλασα και εκείνος έκανε το εντελώς αντίθετο. Και καλά τη λυπημένη φατσούλα.
Μπήκε Instagram και την ανέβασε.
YOU ARE READING
Just (not) Friends!!!
Teen FictionΧρήστος & Αλεξάνδρα Μια στιγμή θα φέρει κοντά τα δύο πρόσωπα. Δύο πρόσωπα που γνωρίζονται, αλλά όχι όπως θα τα γνωρίσουμε εμείς. Εκείνος 23, εκείνη 20 και η χημεία μεταξύ τους πολύ δυνατή. #please #don't #copy 👄👄