3 μήνες μετά
Ουφ! Έχω πολύ άγχος. Δεν ξέρω, βέβαια, γιατί. Ή μάλλον, ξέρω! Επειδή παντρεύομαι!
Ναι, τελικά, αποφασίσαμε να κάνουμε τον γάμο και την βάφτιση τον Σεπτέμβρη. Όσο είναι μικρά τα παιδιά. Κουμπάροι μας, φυσικά και θα είναι ο Μιχάλης με την Νάντια. Ο Μιχάλης θα μας περάσει τα στέφανα και θα βαφτίσει την Ευτυχία και η Νάντια θα μας περάσει τις βέρες και θα βαφτίσει τον Άρη.Είπα στον Χρήστο ότι δεν χρειάζεται να το κάνουμε όπως τα υπόλοιπα ζευγάρια απο την στιγμή που έχουμε ήδη οικογένεια και πως πρέπει να ετοιμαστούμε μαζί και να φύγουμε μαζί απο το σπίτι, αλλά οι μανάδες μας ήθελαν να το κάνουμε παραδοσιακά. Ο καθένας στο πατρικό του και μετά ο γαμπρός να περιμένει την νύφη στην εκκλησία,η οποία θα πρέπει να τον στήσει κιόλας.
Η πόρτα στο δωμάτιο μου χτύπησε και μέσα μπήκε η μητέρα μου.
Μαμα: Έτοιμη;
Α: Ναι!Οι κομμώτρια και η μακιγιέρ έχουν φύγει εδώ και 10 λεπτά και εγώ απλά κάθομαι στο δωμάτιο μου και καταπολεμαω το άγχος μου.
Α: Τα μωρά τα ντύσατε;
Μαμα: Ναι, έτοιμα είναι στο σαλόνι.
Α: Ωραία! Πότε φεύγουμε;
Μαμα: Θα πάει πρώτα η Αλίκη με τον Διονύση και τα παιδιά στην εκκλησία και μετά θα φύγουμε κι εμείς από εδώ. Εσύ με τον μπαμπά με το νυφικό αμάξι και εγω με την Νάντια με το δικό μας αυτοκίνητο.
Α: Είναι ανάγκη να τον στήσω;
Μαμα: Ναι, είναι! Λοιπόν, πάμε να χαιρετήσεις τα παιδιά σου και την αδερφή σου με τον Διονύση. Σε μισή ώρα πρέπει να είσαι στην εκκλησία.
Α: Σε μισή ώρα; Σε 20 λεπτά ξεκινάει η τελετή.
Μαμα: Είπαμε θα τον στήσεις.
Α: Πωωω εσείς και οι παραδόσεις σας. Πάμε να δω τα παιδιά μου.Άνοιξα την πόρτα και βγήκαμε απο το δωμάτιο.
Να προσθέσω πως η Αλίκη με τον Διονύση παντρεύτηκαν τον Ιούλιο και βάφτισαν τον μικρούλη τους, όπου ονόμασαν Στέφανο.
Αυτοί έκαναν γάμο με όλο το σόι, ενώ εμείς με τον Χρήστο αποφασίσαμε να κάνουμε έναν τύπου κλειστό κύκλο. Μόνο τους πιο κοντινούς καλέσαμε.
Δεν μπορώ όταν έρχεται μια θεία που δεν την ξέρεις και δεν σε ξέρει και σε παίρνει αγκαλιά,σε φιλάει,σου λεει την κλασική ατάκα "Πως μεγαλώσες έτσι εσύ;" ή "Πότε μεγάλωσες εσύ;" ή το ποιο άκυρο "Τίνος είσαι εσύ;". Κούκλα μου ήρθες στον γάμο μου και δεν ξέρεις ποια είμαι; Like "What the fuck?". Το καλό με αυτές τις θείες,που δεν ξέρεις απο που εμφανίστηκαν,είναι ότι χαρίζουν στον γάμο σου 50€+ and then I'm like "Woman where have you been all my life?".
Τέλος πάντων,ας γυρίσουμε στην πραγματικότητα.
YOU ARE READING
Just (not) Friends!!!
Teen FictionΧρήστος & Αλεξάνδρα Μια στιγμή θα φέρει κοντά τα δύο πρόσωπα. Δύο πρόσωπα που γνωρίζονται, αλλά όχι όπως θα τα γνωρίσουμε εμείς. Εκείνος 23, εκείνη 20 και η χημεία μεταξύ τους πολύ δυνατή. #please #don't #copy 👄👄