Χρήστος pov
Έφυγε η Αλεξάνδρα και ξαναεκατσα στην θέση μου.Ε: Μην κάθεσαι καν, σήκω και πήγαινε στο δωμάτιο,να αρχίσω να μαζεύω.
Χ: Ωραία,θα τα μαζέψουμε μαζί. Πάω να φέρω τη σκούπα.Πήγα στην αποθήκη πήρα την ηλεκτρική σκούπα και πήγα στην κουζίνα.
Εκείνη τη στιγμή ήρθαν και ο Μιχάλης με την Νάντια.Μ: Ακόμα έτσι είσαι εσύ;
Χ: Που ήθελες να κάνω μπάνιο ρε; Στην αυλή με το λάστιχο;
Μ: Καλά σταμάτα. Πήγαινε, εμείς τελειώσαμε!
Χ: Να σαι καλά ρε που με αφήνεις.
Ν: Δώστο μου αυτό και πήγαινε. Εσύ παρήγγειλε να φάμε καμιά πίτσα.Είπε η Νάντια και έφυγα για το δωμάτιο.
Άνοιξα την ντουλάπα και μόλις την έκλεισα, βγήκε απο το μπάνιο η Αλεξάνδρα με μια πετσέτα γύρω της.Χ: Τελείωσες;
Α: Στο'πα ότι θα κάνω 2 λεπτά.Είπε και πέρασε από πίσω μου για να πάει στην ντουλάπα της.
Γύρισα και άρχισα να φιλάω τον λαιμό της.
Μου έλειψε η μυρωδιά της μέσα στο σπίτι. Μου έλειψε να την βλέπω έτσι. Μόνο με μια πετσέτα.Α: Έτσι και με λερώσεις...θα φας ξύλο...
Είπε και έβαλα το χέρι μου μέσα απο την πετσέτα, πάνω στην κοιλιά της.
Πήρε μια βαθιά ανάσα και έβαλε το χέρι της πάνω στο δικό μου.
Χαμογέλασα πάνω στον λαιμό της και πλησίασα τα χείλη της.
Γύρισε για να είναι καλύτερη η επαφή και πέρασε τα χέρια της γύρω απο τον λαιμό μου.
Την κόλλησα στην ντουλάπα και κόλλησα τα σώματα μας.Χ: Σήμερα θέλω να μείνεις εδώ...
Α: Σε δύο μέρες θα ξαναγυρίσω...
Χ: Σήμερα θέλω να μείνεις εδώ!
Α: Δεν γίνεται και το ξέρεις. Άλλωστε,δεν χωράμε στον καναπέ δύο άτομα.Είπε και εκείνη τη στιγμή χτύπησε η πόρτα.
Ε: Χρήστο θα μπεις τελικά για μπάνιο; Τι θα κάνεις;
Είπε χωρίς να ανοίξει την πόρτα και έφυγα απο την Αλεξάνδρα για να πάω στην Ευτυχία.
Άνοιξα ίσα ίσα να φαίνομαι εγώ.Χ: Θα μπω εδώ. Η Αλεξάνδρα βγήκε.
Ε: Εντάξει, απλά ήθελα να μαζέψω μέσα.Είπε και έγνεψα.
Έκλεισα την πόρτα και η Αλεξάνδρα είχε ήδη ντυθεί.Χ: Σε προτιμούσα όπως ήσουν πριν.
Α: Πάω να βοηθήσω μέσα.Είπε και πέρασε απο μπροστά μου για να βγει απο το δωμάτιο, αλλά την κράτησα απο το χέρι.
Χ: Μείνε σήμερα!
Α: Ωραία,πες ότι μένω. Πως θα κοιμηθούμε;
Χ: Θα πω στην Ευτυχία να κοιμηθεί στο σαλόνι.
Α: Όχι! Δυο μέρες είναι ρε Χρήστο,θα περάσουν και ούτε που θα το καταλάβεις.
Χ: Άντε καλά!
YOU ARE READING
Just (not) Friends!!!
Teen FictionΧρήστος & Αλεξάνδρα Μια στιγμή θα φέρει κοντά τα δύο πρόσωπα. Δύο πρόσωπα που γνωρίζονται, αλλά όχι όπως θα τα γνωρίσουμε εμείς. Εκείνος 23, εκείνη 20 και η χημεία μεταξύ τους πολύ δυνατή. #please #don't #copy 👄👄