101

383 13 0
                                    

5 μήνες μετά
Κάθομαι στο σαλόνι και κοιτάω τηλεόραση τρώγοντας ένα μήλο.
Τα μωράκια μου πάλι κλωτσανε.
Χαμογέλασα και ακούμπησα την κοιλιά μου.
Αυτή μου η εγκυμοσύνη δεν είναι σαν την άλλη. Την περνάω πιο εύκολα. Δεν έχω εμετούς και δεν μου βρωμάνε τα φαγητά.
Φυσικά και είμαι πιο προσεκτική. Δεν θέλω να πάθουν τίποτα τα παιδάκια μου.

Με τον Χρήστο αποφασίσαμε να κάνουμε γάμο και βάφτιση μαζί. Στην αρχή λέγαμε να παντρευτούμε το καλοκαίρι, αλλά αφού ήρθαν τα μωρά, αποφασίσαμε να τα κάνουμε μαζί.
Όσον αφορά τα μωρά,δεν ξέρουμε τι φύλο είναι. Θα δούμε στην γέννα. 

Η πόρτα του σπιτιού ακούστηκε και μετά απο λίγο εμφανίστηκε ο Χρήστος στο σαλόνι.

Α: Καλώς τον!
Χ: Τι κάνει η αγάπη μου;

Ρώτησε και με φίλησε.

Α: Καλά είμαι. Κοιτάω... Δεν ξέρω τι κοιτάω, αλλά παίζει εδώ και ώρα και έχει κάποιο ενδιαφέρον.
Χ: Μάλιστα... Τα παιδιά μου τι κάνουν;

Ρώτησε και ξάπλωσε στα πόδια μου, βάζοντας τα χέρια του στην κοιλιά μου.

Α: Κλωτσανε όλη μέρα! Να'το πάλι. Το ένιωσες;

Ρώτησα και έγνεψε χαμογελαστός.

Χ: Παιχταρα μου εσύ! Αμέσως κατάλαβες ότι ήρθε ο μπαμπάς.
Α: Που ξέρεις ότι είναι αγόρι; Μπορεί να είναι δύο κορίτσια.
Χ: Το ένα είναι σίγουρα αγόρι.
Α: Πως το ξέρεις;
Χ: Το νιώθω!
Α: Α μπα; Πως; Εγώ τα κουβαλάω!
Χ: Έχω το πατρικό ένστικτο.
Α: Αυτό λειτουργεί αφού γεννηθεί το παιδί, όχι όταν είναι στην κοιλιά της μάνας.
Χ: Εγώ κάνω την διαφορά.
Α: Μαλιστα...

Γέλασα και γέλασε και εκείνος αφήνοντας ένα φιλί στην κοιλιά μου.

Α: Θα φας;
Χ: Ναι! Τι καλό έχουμε;
Α: Ωραιότατες φακές! Μην πεις κουβέντα γιατί θα σε βάλω να φας όλη την κατσαρόλα.

Του είπα "απειλητικά" και σήκωσε τα χέρια.
Σηκώθηκε όρθιος, βοηθώντας και εμένα να σηκωθώ και πήγαμε στην κουζίνα.

Α: Κατέβασε μου απο το ντουλάπι δύο πιάτα.

Του είπα και άνοιξε την ντουλάπα.

Χ: Τι έκανες σήμερα; Εκτός το ότι μαγειρεψες.
Α: Δεν έκανα καμιά δουλειά,αν αυτό σκέφτεσαι. Συμμαζεψα το δωμάτιο, χωρίς να σκύβω ή να σηκώνω κάτι βαρύ. Μετά μίλησα με την Αλίκη,η οποία περιμένει απο ώρα σε ώρα να γεννήσει και μετά έκατσα να δω αυτή την ταινία που έπαιζε η τηλεόραση.
Χ: Όλη μέρα ταινία κοιτούσες;
Α: Τι ώρα πιστεύεις σηκώθηκα; Μια ώρα μου πήρε μόνο το φαγητό. Μισή ώρα μου πήρε το πρωινό και άλλο τόσο το μάζεμα του δωματίου. Ε μετά,να μίλησα κάνα μισάωρο με την Αλίκη; Έφυγαν οι πρωινές ώρες.
Χ: Ζωαρα κάνεις!
Α: Ναι,αν εξαιρέσεις τις κλωτσιές που έχω φάει απο τους ποδοσφαιριστές μέσα μου...μια χαρά είμαι. Όταν σου λέω όλη μέρα κλωτσανε,το εννοώ. Ένα βήμα δικό μου=Μία κλωτσιά δική τους και αφού αυτά είναι δύο, τότε τρώω δύο κλωτσιές ταυτόχρονα.

Just (not) Friends!!!Where stories live. Discover now