Κάθομαι στο πάτωμα και κλαίω, έξω απο την πόρτα του χειρουργείου.
Άκουσα φωνές και μετά απο λίγο βρέθηκε δίπλα μου ο Μιχάλης.Μ: Αλεξάνδρα τι έγινε; Που είναι;
Α: Εγώ φταίω! Αν δεν εμπλεκα με τον άλλον,δεν θα γινόταν τίποτα...
Μ: Ποιον άλλον; Τι λες;Ρώτησε αλλά συνέχισα το κλάμα.
Μ: Αλεξάνδρα μίλα μου!
Είπε πιο έντονα και τον κοίταξα προσπαθώντας να ηρεμήσω.
Α: Θυμάσαι την ημέρα με τους μπάτσους;
Μ: Ναι!
Α: Πριν απο όλο αυτό το σκηνικό είχα πλακώσει έναν μέσα στο κλάμπ επειδή ήθελε να με ρίξει, ρίχνοντας μια σκόνη στο ποτό μου. Τον τελευταίο καιρό βλέπω έναν εφιάλτη. Τον Χρήστο δίπλα μου με αίματα στην κοιλιά και τον άλλον να μου λέει "Πρόσεχε με ποιον μπλέκεις μικρή" και να φεύγει. Σήμερα, λοιπόν, έγινε ότι ακριβώς και στον εφιάλτη. Εγώ φταίω Μιχάλη! Εγώ φταίω που κινδυνεύει η ζωή του αυτή τη στιγμή.
Μ: Ηρέμησε,δεν φταις εσύ!Είπε και με έκλεισε στην αγκαλιά του.
Αλ: Γι'αυτό εκλαιγες και ήθελες να φύγετε;
Ρώτησε η Αλίκη τραβώντας την προσοχή μου.
Α: Ναι! Όταν τον είδα εκεί μέσα φοβήθηκα. Του είπα ότι ήταν εκείνος και του είπα να φύγουμε, αλλά μόλις βγήκαμε έξω...μας πλησίασε αυτός. Τώρα ο Χρήστος είναι μέσα και χαροπαλευει για την ζωή του, ενώ ο άλλος κάνει τη ζωουλα του.
Ν: Όλα καλά θα πάνε! Μην σκέφτεσαι έτσι!Είπε η Νάντια και με αγκάλιασε.
Μ: Μίλησες με κάποιον γιατρό;
Α: Όχι! Απο την ώρα που ήρθαμε είναι όλοι μέσα.Είπα και έγνεψε.
Α: Μιχάλη;
Μ: Τι;
Α: Θα ενημερώσεις εσύ τους γονείς του;Τον ρώτησα και έγνεψε.
Απομακρύνθηκε για να τους καλέσει κι εγώ έμεινα με τα παιδιά.?: Αλεξάνδρα!
Φώναξε κάποιος και σήκωσα το κεφάλι μου να κοιτάξω.
Α/Αλ: Πέτρο;
Σηκώθηκα και έτρεξα να τον αγκαλιάσω.
Π: Πως είσαι;
Α: Που το έμαθες;
Π: Υπάρχουν κάποια πράγματα που δεν σου έχω πει.
Α: Έχουν να κάνουν με τον Χρήστο;
Π: Έχουν να κάνουν με εσένα.
Α: Δεν καταλαβαίνω!
Π: Κάθισε!Είπε και έδειξε τις καρέκλες.
Καθίσαμε και άρχισε να μιλάει.Π: Εκείνη τη νύχτα δεν ήταν τυχαίο το ότι σε πλησίασε ο Θωμάς.
Α: Ποιος είναι ο Θωμάς;
Π: Ο τύπος που σου έριξε σκόνη στο ποτό σου και αμέσως μετά, πλακωσες στο ξύλο.
Α: Τ-Τι εννοείς;
Π: Στοιχηματισαν ότι θα σε ρίξει. Του είπα να μην κάνει κίνηση, αλλιώς θα τον σκοτώσω, αλλά εκείνος είναι τόσο μαλάκας που ήθελε απλά να κερδίσει το στοίχημα. Όταν έγινε ότι έγινε, είπε ότι θα σε βρεί και θα σε φτιάξει γι'αυτό που έκανες. Πριν φύγω απο την ομάδα τους,τον χτύπησα τόσο άσχημα που κατέληξε στο νοσοκομείο. Ήθελε να σε εκδικηθεί που τον ρεζιλεψες μπροστά σε όλους αυτούς. Σήμερα, λοιπόν, πήρε την εκδίκηση του. Συγγνώμη! Αλήθεια!
Α: Πέτρο καταλαβαίνεις τι μου είπες; Ο άνθρωπος μου είναι εκεί μέσα και δίνει μάχη για την ζωή του από τις δικές σας μαλακίες.
Π: Το ξέρω. Συγγνώμη! Ηρέμησε,σε παρακαλώ.
Α: ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΠΑΘΕΙ ΚΆΤΙ,ΘΑ ΣΑΣ ΣΚΟΤΩΣΩ ΟΛΟΥΣ ΕΝΑΝ ΕΝΑΝ!
YOU ARE READING
Just (not) Friends!!!
Teen FictionΧρήστος & Αλεξάνδρα Μια στιγμή θα φέρει κοντά τα δύο πρόσωπα. Δύο πρόσωπα που γνωρίζονται, αλλά όχι όπως θα τα γνωρίσουμε εμείς. Εκείνος 23, εκείνη 20 και η χημεία μεταξύ τους πολύ δυνατή. #please #don't #copy 👄👄