Μπήκαμε στο κλάμπ και ψάχναμε για τα παιδιά.
Χ: Έλα, απο'δω.
Είπε ο Χρήστος και με έπιασε απο το χέρι.
Μ'αρεσει αυτό.
Φτάσαμε στο τραπέζι και πήγα κατευθείαν στην Νάντια.Α: Χρόνια πολλά μωρακλα μου!
Ν: Ευχαριστώ πολύ babe!Χαιρέτησα και τους υπόλοιπους.
Είναι και ο Διονύσης με την Αλίκη εδώ. Το μεταξύ τους προχωράει καλά μπορώ να πω.
Χαίρομαι που η αδερφή μου προχώρησε.
Ήρθαν τα ποτά μας και αρχίσαμε να πίνουμε.
Πήγαμε με τα κορίτσια να χορέψουμε και είναι η μοναδική φορά που βγαίνουμε και περνάω καλά.
Όπως χορεύουμε,το μάτι μου έπεσε στο τραπέζι μας και τα αγόρια.
Έχει πάει μια ξανθιά και τους κολλάει. Τα αγόρια δεν δείχνουν να δίνουν σημασία κι αυτή πήγε και έκατσε στα πόδια του Χρήστου.
Θα σε γαμησω μωρη!
Ένιωσα ενα σκουντημα και γύρισα.Ν: Την βλέπεις;
Α: Αν την βλέπω λέει!
Ν: Τι θα κάνεις;
Α: Τι να κάνω; Αν κάνω σκηνή θα με περάσει για τρελή.
Ν: Σε θέλει!
Α: Ναι και εγώ είμαι η Madonna.
Ν: Σοβαρά μιλάω ρε! Μου το είπε ο Μιχάλης!Αυτό δίνει μια εξήγηση σε όλα αυτά που έχουν γίνει μεταξύ μας.
Αλλά και πάλι δεν είμαι άνθρωπος που ζηλεύει μέχρι και την μύγα που κάθεται πάνω στο χέρι του αλλου.
Στην τελική δεν έχουμε τίποτα μεταξύ μας για να κάνω σκηνή.
Θα πάω και θα κάτσω δίπλα τους και καλά ότι πόνεσαν τα πόδια μου.
Πήρα το πονεμένο μου βλέμμα και τους πλησίασα.Α: Αχ θεε μου...
Είπα και έκατσα δίπλα του.
Η άλλη εντομεταξυ ακόμα πανω του κάθεται. Αμ κι αυτός δεν λεει να την διώξει.Χ: Τι έπαθες;
Α: Πόνεσαν τα πόδια μου. Εσυ; Καινούργιο φρούτο;Είπα με πονηρό χαμόγελο, τρομάρα μου, δείχνοντας με τα μάτια μου την ξανθιά.
Χ: Ούτε καν! Αυτή ήρθε και έκατσε με το ετσι θέλω εδώ.
Α: Δεν βλέπω να σε χαλάει.
?: Ποια είσαι εσύ;Βρε κοιτα που ξύπνησε η ξανθοψειρα.
Α: Φίλη του παιδιού απο'δω.
?: Δεν υπάρχει φιλία μεταξύ των δύο φύλων. Εκτός κι αν είσαι φίλη και με τον υπόλοιπο πληθυσμό του αντιθέτου φύλου.Είπε και με λίγα λόγια με είπε πουτανα.
Αμ δεν θα σου κάνω το χατίρι μωρη.
Γέλασα ειρωνικά και ο Χρήστος πήγε να της απαντήσει.Α: Συγγνώμη κοπελιά αλλά εγω δεν κλέβω τη δουλειά κανενός. Άλλωστε εσύ ξέρεις να την κάνεις καλύτερα απ'ολους.
YOU ARE READING
Just (not) Friends!!!
Teen FictionΧρήστος & Αλεξάνδρα Μια στιγμή θα φέρει κοντά τα δύο πρόσωπα. Δύο πρόσωπα που γνωρίζονται, αλλά όχι όπως θα τα γνωρίσουμε εμείς. Εκείνος 23, εκείνη 20 και η χημεία μεταξύ τους πολύ δυνατή. #please #don't #copy 👄👄