Α: Αυτά λοιπόν απο σήμερα.
Ν: Τι λες βρε παιδί μου; Δηλαδή, αυτή πιστεύει ότι το αφεντικό σου σε γουστάρει;
Α: Ξέρω εγώ; Με τα λεγόμενα της μάλλον αυτό πιστεύει. Αν έχει δίκιο όμως τι θα κάνω;
Ν: Αυτός πως είναι;
Α: Μωρέ αυτός μια χαρά είναι... Αν μου την έπεφτε πουθενά μπορεί και να έκανα κάτι, αλλά τώρα είναι αλλιώς. Δεν θέλω να μπλέξω τη δουλειά με τα προσωπικά.
Ν: Τότε αν ισχύει αυτό που πιστεύει η Στέλλα,θα τα κάνετε όλα κρυφά απο την δουλειά για να μην υπάρχουν προβλήματα.
Α: Δεν ξέρω ρε συ... Κι αν δεν πετύχει,τι θα γίνει μετά; Θα πηγαίνω στη δουλειά και θα τον βλεπω συνέχεια;
Ν: Γι'αυτό θα το κρατήσετε κρυφό,για να μην υπάρχει πρόβλημα στη δουλειά. Δεν θα χρειαστεί να συμπεριφέρεστε σαν ζευγάρι στη δουλειά, μόνο εκτός.
Α: Καλά εμείς προχωρήσαμε πολύ και δεν ξέρουμε καν αν τελικά ενδιαφέρεται.Είπα και ήπια απο τον καφέ μου.
Ν: Με τον άλλον τι έγινε;
Α: Ο άλλος δεν γύρισε καθόλου σπίτι. Έμεινε στου Μιχάλη.
Ν: Γιατί;
Α: Ούτε ξέρω. Τον πήρα εχθές τηλέφωνο να δω που είναι και το σήκωσε ο Μιχάλης λέγοντας μου οτι ειναι στο μπάνιο. Μαλακίες του κώλου. Σίγουρα δεν ήθελε να μου μιλήσει.
Ν: Εσύ πως νιώθεις;
Α: Έκανα δουλειές, έπλυνα όλα τα ρούχα που υπήρχαν στα άπλυτα και τα σιδερωσα κιολας. Έφτιαξα σουφλέ και κέικ και όλα αυτά για να ξεχαστω.
Ν: Σκατά δηλαδή;
Α: Ακριβώς! Δεν ξέρω... Ένιωσα πως το ήθελε και εκείνος πολύ αυτό το φιλί. Τι τον έπιασε και εξαφανίστηκε έτσι, ούτε ξέρω.
Ν: Υπάρχουν δύο εξηγήσεις. 1. Ή δεν σε θέλει και απλά το έκανε από ανάγκη ή 2.Σε θέλει όσο και εσύ, αλλά φοβάται μην σπάσετε και σε χάσει ή 3. πιστεύει πως δεν νιώθεις το ίδιο και μπορεί να σε χάσει.Σε αυτό που λέει εχει και ένα δίκιο. Κι εγώ αυτό ακριβώς φοβάμαι.
Το κινητό μου μας διέκοψε και το άνοιξα να δω απο ποιον έχω μήνυμα.
Α μπα! Μας θυμήθηκε;Χρήστος
Αλεξάνδρα σόρρυ που δεν πήρα καθόλου, απλά έτρεχα στη δουλειά. Σου έχω νέα. Η Ελένη είναι μόνη της και θα βγούμε σήμερα για εκείνον το καφέ που μου είπες να την βγάλω. Νομίζω οτι θα την καταφέρω. Ευχαριστώ!!!Μαλισταα.... Ένιωσα ένα κομμάτι μέσα μου να σπάει,απο την απόρριψη που τρωω.
Ας απαντήσω σαν μια καλη φίλη που είμαι.Εγώ
Μπράβο χαίρομαι πολύ για σένα. Καιρός ήταν! Και να θυμάσαι πρέπει να μάθεις πράγματα για εκείνη και όχι να της λες πόσο υπέροχος νομίζεις πως είσαι, όπως κάνουν οι περισσότεροι. Θα σε περιμένω το βράδυ να μου πεις πως πήγε. Σου έχω κι εγω νέα άλλωστε.
YOU ARE READING
Just (not) Friends!!!
Teen FictionΧρήστος & Αλεξάνδρα Μια στιγμή θα φέρει κοντά τα δύο πρόσωπα. Δύο πρόσωπα που γνωρίζονται, αλλά όχι όπως θα τα γνωρίσουμε εμείς. Εκείνος 23, εκείνη 20 και η χημεία μεταξύ τους πολύ δυνατή. #please #don't #copy 👄👄