5

539 25 0
                                    

Αφού χτύπησε 2-3 φορές το τηλέφωνο,το σήκωσε.

Μαμα: Αλεξάνδρα μου; Κοριτσάκι μου; Που είσαι; Γιατί δεν το σηκωνες; Γύρνα πισω σε παρακαλώ...

Είπε κλαίγοντας και με έκανε να δακρυσω, αλλά συγκρατήθηκα απο το να κλάψω.

Α: Μαμά μου ηρέμησε. Καλά είμαι. Σε παρακαλώ πάρα πολύ μην ανησυχείς.
Μαμά: Που έβγαλες τη νύχτα; Πήρα την Νάντια και μου είπε πως δεν επικοινώνησε καθόλου μαζί σου.
Α: Δεν ήμουν στην Νάντια. Σε έναν φίλο έμεινα. Μην την ενοχλείτε άλλο την κοπέλα. Έχουμε μιλήσει ήδη.
Μαμά: Θα γυρίσεις σπίτι σήμερα;
Α: Μαμά... Δεν...δεν μπορώ... Σε παρακαλώ πες μου ότι θα προσέχετε.
Μαμά: Αλεξάνδρα με αποχαιρετάς;
Α: Όχι, όχι, απλά δεν ξέρω πότε θα σας ξαναδώ.
Μαμα: Μη μιλάς έτσι. Θα δεις,θα γυρίσεις σύντομα. Θα υποχωρήσει και θα ζητήσει να γυρίσεις.
Α: Τι κάνει;
Μαμά: Απο εχθές που έφυγες δεν μιλάει σε κανέναν μας. Το πρωί πήγε στο χωράφι και πριν λίγο έφυγε για τη δουλειά. Δεν είναι καλά. Έχει μετανιώσει για αυτά που είπε.
Α: Δεν με πήρε ούτε ενα τηλέφωνο να δει αν είμαι καλά.
Μαμά: Του είναι δύσκολο!
Α: Ναι, βέβαια μην θίξει τον εγωισμό του.

Είπα και υπήρχε σιωπη και απο τις δύο γραμμές.

Α: Λοιπόν,εεε θα στείλω την Νάντια να πάρει μια βαλίτσα με τα πράγματα μου. Σε παρακαλώ ετοίμασε τα μου γιατί δεν έχω τίποτα.
Μαμά: Αλεξάνδρα σε παρακαλώ.
Α: Όχι, μαμά! Ξεκίνησε έναν πόλεμο και εγω τον συνεχίσω. ΤΕΛΟΣ!
Μαμά: Εντάξει κορίτσι μου! Πότε να στα έχω έτοιμα;
Α: Σε κάνα 2ωρο θα έρθει να τα πάρει. Βάλε όσα πιο πολλά ρούχα και εσώρουχα μπορείς. Εντάξει;
Μαμά: Ναι, κοριτσάκι μου.
Α: Σε ευχαριστώ πολυ μαμά. Να δώσεις πολλά φιλιά στα παιδιά. Σ'αγαπαω!
Μαμα: Κι εγώ κορίτσι μου!
Α: Φιλάκια!

Το έκλεισα και σκούπισα τα δάκρυα μου.
Σηκώθηκα και πήγα στο μπάνιο να ρίξω λίγο νερό στο πρόσωπο μου.
Ακούς εκεί του είναι δύσκολο. Εγω κόντεψα να πεθάνω απο μπάτσο εχθές και εκείνου του είναι δύσκολο να με πάρει ενα γαμημένο τηλέφωνο να μου ζητήσει συγγνώμη.
Βγήκα και πήγα και έκατσα στο σαλόνι,στο οποίο ήδη βρισκόταν ο Χρήστος.

Χ: Είσαι καλά;
Α: Μχμ...

Έγνεψα και πραγματικά δεν μπορούσα να συγκρατήσω το κλάμα μου.
Ο Χρήστος το κατάλαβε και ήρθε και με αγκάλιασε κάνοντας με να ξεσπάσω.

Χ: Πες μου τι έχει συμβεί. Θα σε κάνει να νιώσεις καλύτερα αν τα βγάλεις απο μέσα σου. Θα δείς!

Just (not) Friends!!!Where stories live. Discover now