Μόλις μπήκα σπίτι χτύπησε το κινητό μου.
Κοίταξα τον αριθμό αλλά δεν μου θυμίζει κάτι.
Αν δεν το σηκώσω όμως δεν θα μάθω ποτέ ποιος είναι.Α: Παρακαλώ;
?: Καλησπέρα! Η κ.Στεφανιδου;
Α: Η ίδια! Ποιος είναι;
?: Είμαι απο την μεταφορική αυτοκινήτων! Έχω καλέσει για την παράδοση του αυτοκινήτου σας.
Α: Ναι, φυσικά! Μου είπαν σήμερα θα μπορέσω να το πάρω.Άκουσα μηχανή απ'έξω και κατάλαβα ότι ήρθε ο Χρήστος.
?: Σας κάλεσα διότι περάσαμε το πρωί απο την διεύθυνση που μας δώσατε αλλά δεν μας άνοιγε κάνεις.
Α: Πότε θα μπορέσετε να ξαναπερασετε; Ή θα πρέπει να έρθω εγώ σε εσάς;
?: Αύριο κατά τις 10:00 θα μπορέσουμε να το φέρουμε, αλλιώς θα χρειαστεί να έρθετε.
Α: Ωραία! Αύριο 10:00 η ώρα θα σας περιμενω!Είπα και ο Χρήστος μόλις είχε μπει στο σπίτι και με κοίταξε παράξενα.
Του έκανα νόημα ότι θα του εξηγήσω μετά και έγνεψε.?: Ωραία! Καλη σας μέρα λοιπόν!
Α: Καλη συνέχεια! Γεια σας!Το έκλεισα και είδα ότι εχω μια ειδοποίηση απο την Αλίκη, αλλά θα το δω μετά.
Χ: Με ποιον μιλούσες;
Α: Με την μεταφορική! Ήρθαν το πρωί να μου αφήσουν το αυτοκίνητο, αλλά όπως καταλαβαίνεις δεν βρήκαν κανέναν, οπότε τους είπα να έρθουν αύριο.
Χ: Αα!
Α: Λοιπόν, εγώ πάω να κάνω μπάνιο. Εσύ φτιάξε να φάμε τίποτα.Είπα και άρχισα να περπατάω προς το δωμάτιο.
Χ: Μχμ! Ναι!
Κατέβασα όσο μπόρεσα το φερμουάρ απο το φόρεμα και μετά το έβγαλα.
Μόλις έβγαλα το φόρεμα, δύο χέρια με έπιασα απο την μέση και με σήκωσαν.
Γέλασα και σε δευτερόλεπτα είχαμε βρεθεί και οι δύο μέσα στην μπανιέρα.Χ: Δεν θυμάμαι να το έχουμε ξανακάνει στην μπανιέρα.
Α: Δεν έτυχε!
Χ: Τέλεια!Είπε και έβγαλε την μπλούζα του.
Χ: Ήρθε η ώρα να απολαύσεις αυτό το κορμί κάτω απο το νερό.
Είπε και με φίλησε, κολλώντας με στο τοίχο.
Γέλασα και άνοιξε το ντους.
Έβγαλε το τζιν και το εσώρουχο του και ξαναγύρισε στα χείλη μου.
Μου έβγαλε το σουτιέν και το εσώρουχο και με σήκωσε στην αγκαλιά του, βάζοντας τα πόδια μου γύρω του.
Με φίλησε στον λαιμό και μπήκε μέσα μου.(...)
Καθόμαστε με τον Χρήστο στο πάρκο και χαζεύουμε τα παιδάκια που παίζουν.
YOU ARE READING
Just (not) Friends!!!
Teen FictionΧρήστος & Αλεξάνδρα Μια στιγμή θα φέρει κοντά τα δύο πρόσωπα. Δύο πρόσωπα που γνωρίζονται, αλλά όχι όπως θα τα γνωρίσουμε εμείς. Εκείνος 23, εκείνη 20 και η χημεία μεταξύ τους πολύ δυνατή. #please #don't #copy 👄👄