94

309 15 0
                                    

Άνοιξα την πόρτα και μπήκα μέσα.
Έχει συνέλθει! Γύρισε το κεφάλι της και μόλις με είδε αχνοχαμογελασε, αλλά υπάρχει θλίψη στο πρόσωπο της.

Α: Χρήστο... Τι έγινε; Πως είναι το μωρό μου; Δεν μου λέει κανείς τίποτα.

Ήθελα τόσο πολύ να τσιριξω, αλλά αυτή τη στιγμή πρέπει να φανώ δυνατός.
Καθάρισα τον λαιμό μου και την πλησίασα κρατώντας της το χέρι.

Χ: Αλεξάνδρα θέλω να φανείς δυνατή.
Α: Χρήστο τι έπαθε το παιδί μου;
Χ: Μωρό μου λυπάμαι πολύ, αλλά το μωρό δεν...

Είπα αλλά δεν ολοκλήρωσα την πρόταση μου. Δεν μπορώ να το κάνω.
Κοιτώντας τα μάτια της γεμάτα θλίψη, πόνο και δάκρυα θέλω να τα σπάσω όλα εδώ μέσα.

Α: Όχι,δεν μπορεί...
Χ: Έχασε το οξυγόνο του καιι...
Α: Δεν γίνεται αυτό. Δεν γίνεται να το έχασα. Αφού ήταν όλα καλά. Γιατί να το πάθω αυτό;
Χ: Σε παρακαλώ ηρέμησε!
Α: Δεν μπορώ να ηρεμήσω! Θέλω το παιδί μου πίσω. Πες μου σε παρακαλώ ότι μου κάνεις πλάκα. Σε παρακαλώ! Δεν θα το αντέξω αυτό. Γιατί να το πάθει αυτό το μωρό μου; Γιατί;

Φωνάζει ενώ κλαίει ταυτόχρονα και δεν μπορεί να ηρεμήσει.
Την έκλεισα στην αγκαλιά μου και συνεχίζει να κλαίει και να φωνάζει, όπως πριν.
Δεν αντέχω να την βλέπω έτσι. Με πονάει!
Σκούπισα τα δάκρυα μου και την έσφιξα στην αγκαλιά μου.

Μπήκαν δύο νοσηλεύτριες μέσα στο δωμάτιο και με γρήγορες κινήσεις της έκαναν μια ηρεμιστική ένεση.

Νοσ: Σε 5 λεπτά θα έχει αποκοιμηθεί.
Χ: Εντάξει, ευχαριστώ! Μετά θα μπορέσουμε να φύγουμε;
Νοσ: Ναι!

Η νοσηλεύτριες έφυγαν και η Αλεξάνδρα συνεχίζει να κλαίει βουβά στην αγκαλιά μου.

Χ: Ηρέμησε κοριτσάκι μου! Δεν ήταν η ώρα!
Α: Γιατί ρε Χρήστο; Εγώ φταίω!
Χ: Δεν φταίς εσύ! Ήτανε να γίνει! Μην το ξαναπείς αυτό!

Σταμάτησε να κλαίει και η ανάσα της ηρέμησε. Έσκυψα να την κοιτάξω και έχει αποκοιμηθεί.
Την έβαλα να ξαπλώσει στο κρεβάτι και βγήκα απο το δωμάτιο.
Η Αλίκη με τον Διονύση με πλησίασαν μόλις βγήκα και σκούπισα τα δάκρυα μου.

Αλ: Της το είπες; Πως είναι;
Χ: Έκλαιγε και φώναζε, μέχρι να έρθουν η κοπέλες να της κάνουν ηρεμιστική. Μόλις ηρέμησε λίγο, άρχισε να λέει πως εκείνη φταίει και μετά κοιμήθηκε.
Δ: Πότε θα μπορέσει να βγεί;
Χ: Σήμερα θα βγει. Πάω λίγο έξω να ξεσκασω και μετά θα ανέβω να την πάρω και να φύγουμε. Αν θέλετε μπορείτε να γυρίσετε στις δουλειές σας. Ευχαριστώ!

Just (not) Friends!!!Where stories live. Discover now