18

434 21 0
                                    

1 μήνας μετά
Αχ θεε μου τι κούραση.
Τελικά με πήραν κανονικά στην δουλειά.
Με τους πρώτους μισθούς, προσθέτωντας και κάτι οικονομίες απο πριν, πήρα ένα αυτοκίνητο επιτέλους.
Με τον Διονύση είμαστε δυο καλοί φίλοι αλλά αυτό το ξέρει μόνο η Νάντια.
Οι υπόλοιποι νομίζουν ότι κάτι παίζεται.
Ο Χρήστος είπε ότι με την Ελένη το πάνε σιγά σιγά, αλλά εγω ακόμα δεν την έχω γνωρίσει.
Τα συναισθήματα μου για εκείνον χειροτερεύουν και δεν μου αρέσει καθόλου αυτό.
Ένα βράδυ βγήκαμε και είχα πιει λίγο παραπάνω, όμως θυμάμαι τι έκανα και τι έλεγα. Ο Χρήστος όμως αυτό δεν το ξέρει και δεν πρέπει να το μάθει γιατί εκείνο το βράδυ μόλις γυρίσαμε σπίτι και μπήκαμε στο δωμάτιο, ενώ εκείνος με βοηθούσε να ξαπλώσω εγώ τον τράβηξα και τον φίλησα.
Δεν αντιστάθηκε ακόμη κι αν πίστευε πως ήμουν μεθυσμένη.
Με ξάπλωσε στο κρεβάτι και συνέχισε να με φιλάει ενω ήρθε επάνω μου.
Μετά σταμάτησε απότομα και σηκώθηκε.
Μου είπε ότι δεν ήταν σωστό αυτό που κάναμε επειδή ήμουν μεθυσμένη και απλά μπήκε στο μπάνιο.
Την επόμενη μέρα δεν ανέφερε τίποτα και φυσικά ούτε εγώ ειπα κάτι. Το έπαιξα αδιάφορη σαν να μην θυμάμαι. Εκείνος με κοιτούσε περίεργα αλλά δεν τον ρώτησα ποτέ γιατί με κοιτάει έτσι.

Με τον Διονύση, λοιπόν, δεν έχουμε τίποτα.
Αντίθετα εκείνος τρέφει αισθήματα για την Αλίκη. Θα μου πείτε που την ξέρει την Αλίκη. Ήρθε μια μέρα μαζί μου στην δουλειά γιατί είχε μια δουλειά εκεί κοντά και έκατσε μαζί μου μέχρι να περάσει η ώρα. Εκείνη την μέρα γνωριστήκανε και από τότε ο Διονύσης μου μιλάει συνέχεια για εκείνη.
Η αδερφή μου όμως τον χαβα της. Είναι κολλημένη με τον άλλον.
Από εκείνο το βράδυ είναι μαζί, αλλά συνεχίζω να μην τον θέλω για εκείνη.

Η Νάντια και ο Μιχάλης ειναι το νεο ζευγάρι της Αγίας Παρασκευής. Δεν χρειάζεται να πω τίποτα άλλο.

Σήμερα κανονίσαμε να βγούμε για ακόμη μια φορά, όλοι μαζί. Εγω,ο Χρήστος,ο Διονύσης,ο Μιχάλης,η Νάντια και η Αλίκη με τον άχρηστο.
Να υπενθυμίσω ότι ο Χρήστος δεν συμπαθεί καθόλου τον Διονύση. Δεν ξέρω τι ζόρι τραβάει.

Καθώς βαφομαι,στο δωμάτιο μπαίνει ο Χρήστος.

Χ: Ποιοί θα πάμε σήμερα;
Α: Εμείς,το ζευγαράκι της Αγίας Παρασκευής,η Αλίκη με τον άλλον και ο Διονύσης.
Χ: Θα είναι και ο φλώρος σου;
Α: Ρε θα σταματήσεις να τον λες έτσι;
Χ: Γιατί άδικο έχω; Φλώρος είναι.
Α: Τώρα σοβαρά. Τι πρόβλημα έχεις μαζί του;
Χ: Απλά δεν τον πάω.
Α: Ωραία, κράτα το για τον εαυτό σου τότε.

Just (not) Friends!!!Where stories live. Discover now