59.Bölüm

555 31 15
                                    

Bütün gece Güneş koltukta ayakları,eleri bağlı şekilde durmuştu,uyumamıştı. Artık sabah olmuştu...Kulkan girdi içeriye.

Kulkan:Günaydınlar Güneş hanım *gülümser*
Güneş:*ters ters bakıyordu Kulkana hatta yüzüne bile bakmamaya çalışıyordu*
Kulkan:Size kendi enlerimle kahvaltınızı getirdim ve siz şu an yüzüme bile bakmıyorsunuz...*hafifçe güler ve Güneşin karşısındaki koltuğa oturur ve getirdiklerini önlerindeki masaya koyar* Valla ne sevdiğini bilmiyorum...sizin mahaleye göre yaptım..yani yaptırdım...biliyorum birşeyler...

Güneş karşısındaki masaya bakıp Kulkanın neler getirdiğine baktı...sucuklu yumurta,peynir,zeytin klasik kahvaltı işte ve portakal suyu,masayı inceledikten sonra geri yaslanır.

Kulkan:Beğenmedin mi?Bak portakal suyu taze,taze sıkılmış.
Güneş:İstemiyorum.
Kulkan:*gülümser* Neyse...seni zorlamayacağım.

Kulkan elini cebine sokup Güneşin telefonunu çıkardı.

Kulkan:Bakalım ne kadar bildirim var.

Telefonun biraz açılmasını bekledikten sonra Kulkan telefonun ekranına bakar ve gözleri koçaman açılır ve gülümser.

Kulkan:Vay,vay...20 cevapsız mesaj ve 40 cevapsız arama...*hafifçe güler* yarısı Yamaç ve baban'dan ama çoğu Akın'dan...*Güneşe bakar* Bu seni baya merak etmiş.
Güneş:Ne zaman serbest bırakacaksın beni?
Kulkan:*telefonu yine cebine koyar ve Güneşe bakar* Serbest bırakmayacağımı kim söyledi?...Ne düşünüyorum biliyor musun*kelimesini bitiremedi çünkü Güneşin telefonu çaldı* *kulkan oflayıp Güneşin telefonunu çıkardı* *ekrana baktı sonra Güneşe baktı...telefonu Güneşe gösterdi* Sevgilin arıyor.
Güneş:*telefonun ekranında Akın'ın ismini görünce gözleri doldu*
Kulkan:*telefonu sessize alıp cebine koydu ve güneşin yanına oturdu*Ağlayacak mısın?
Güneş:Beni bırak yada öldür...burada bir gece kalmak işkence gibi.
Kulkan:*gülümser* Demin sana birşey anlatıyordum...seninle ilgili...ne yapacağım hakkında. *öksürür* Şimdi...babam hala senin burada olduğunu bilmiyor bilse yüzde yüz seni öldürmemi ister yada o öldürür *duraksar* Şimdi...1...seni yaralayıp Çukura atmak...2...seni Öldürüp bedenini Çukura atmak...ve 3...bizim tarafa geç..*gülümser* en sevdiğim 3.
Güneş:1 yada 2 onlardan birini seç...3'ü rüyanda bile göremezsin.
Kulkan:*gülümsemesi düşer...Güneşin yüzüne biraz daha baktıktan sonra çıkar odadan*

Akın hala Yasmin'in bekçiliğini yapıyordu,Güneşi durmadan arıyordu artık endişelenmişti...Yamaçı aradı.

Yamaç:Ne var Akın?
Akın:Amca Güneş sizin yanınızda mı?
Yamaç:Hayır...ben de bir kaç kere aradım ama açmadı senin yanında sanıyordum.
Akın:Yanımda değil...akşam gitti bir işi olduğunu söyledi. Amca benim içim hiç rahat değil kesin birşey geldi başına...
Yamaç:Tamam Akın sakin ol...
Akın:Sakin değilim amca!Ben oraya geliyorum buraya başkasını yolayın!
Yamaç:Akın dur- *akın kapatır* offf yaa.

Yamaç Çukurun çocuklarından birine Yasmin'in nöbetine gitmesini söyledi.

Akın geldi kahveye...

Akın:Amca..
Yamaç:Akın sakin ol...Nehir ve Efsun'un da kayıp...
Akın:Ne?Benim niye haberim yok amca ben bütün gece Güneşi telefondan ararken deliye döndüm!
Cumali:Tamam oğlum sakin ol-
Akın:Sakin değilim amca!!!Babam gibi Güneşi'de kaybedemem ben!! Gidiyorum.
Cumali:Nereye!
Akın:Güneşi bulmaya!
Cumali:Celasun koş.

Celasun'da Akın ile birlikte gider.

Artık akşam olmuştu...Güneşi bulamamıştı Akın... yolda durdular Akın kendini arabadan atıp dengesini kaybetmişti. Celasun hemen ona destek için yanına gitti.

"Çukurun güneşi"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin