11.Bölüm (Aliço ve Güneşin ilk karşılaşması*tanışması*)

1.4K 57 0
                                    


Aylar geçmişti Akın hala hapisteydi,Songül'ün babası onu alıp Çukurdan çıkarmıştı,Kutay'yı da nedense Çukurdan çıkmıştı arada Güneş babasından gizli Kutay'ya gidiyordu konuşuyordular,Güneş ise kendini iyi göstermek zorundaydı neşeli her zaman güler yüzlü olmaya çalışıyordu fakat akşamları bazen uyuyamaz hale geliyordu,ağlıyordu Akın'nı düşünüyordu,neden onu düşünüyordu?Akın onuda düşünüyor muydu yoksa Songülü mü düşünüyordu?
Son samanlar ise Güneş kendini derslerine vermişti okul birincisi olmuştu artık Çukurun okulunda değil İstanbul'un en iyi okulunda okuyordu.Okuldan dönerken bir kaç çocuk evsiz bir adamı zorluyordu.

Güneş:Hey!
Çocuk:Ne var?
Güneş:Ne istiyorsunuz adamdan rahat bırakın onu!
Çocuk:Sana ne? *sırıtır*
Çocuk:Bu arada sende fena değilmişsin ha *güneşi baştan aşağı süzer*
Güneş:Ne diyorsun sen be!

Güneş adama bakar adam çaresiz gözüküyordur. Güneş gözlerini çocuklara çevirir. Çocuklardan birisi Güneşe yaklaşmaya başlar diğer ikiside Güneş kaçmaması için kenarda dururlar.Güneş dayanamayıp önünde duran çocuğa 
kafa atar diğer ikisine dirsekleri ile vurur onlar acıdan burunlarını tutarken Güneş hızlıca adamın kolundan tutar.

Güneş:Koş!Koş!
Adam:Arabam!Arabam!
Güneş:Bırak arabanı hadi!

Güneş adamı kolundan onunla gelmesi için hızlıca çeker. Beraber koşmaya başlarlar çocuklar ise arkalarından onları takip ederler. Onlar daha önde oldukları için saparlar ve Güneş duraksar etrafına bakınır ve bir açık garaj görür oraya girerler. Çocuklar'da onları kaybettiklerine kızgın düz ilerlerler.

Güneş:Offff ucuz yırtık.
Adam:Arabam.

Güneş adama bakar iyi birisine benziyor diye düşünüyordu.

Güneş:Tamam alırız.
Adam:Şimdi,şimdi....

Güneş:Bak şimdi.....*duraksar* senin adın ne?
Adam:Ben Aliço.
Güneş:Aliço...Bak şimdi Aliço benim yaşadığım mahalleye gidelim oradaki benim tanıdığım bir kaç kişiye söylerim senin arabanı getirsinler tamam mı?
Aliço:Tamam,olur...
Güneş:*gülümser* güzel hadi...

Beraber yürümeye başlarlar.

Güneş:Aliço?Sen nerde yaşıyorsun?
Aliço:Mahalle
Güneş:Hangi mahalle?
Aliço:Çukur
Güneş:*durur* Çukur mu?Ben de orada yaşıyorum seni hiç görmedim.
Aliço:Ben yeni,yeni geldim ben.
Güneş:O zaman hoş geldin Aliço *gülümser*
Aliço:Hoş buldum *gülümser*

.....

Okuduğunuz için teşekkürler💞✨

"Çukurun güneşi"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin