77.Bölüm

513 26 6
                                    

Akın çoktan gitmişti bile,Güneş ise sandalyelerin birisine oturup başını masaya yaslamıştı..sonra aklına bir fikir gelip başını kaldırıp arkasındaki gizli çıkışa baktı.

Güneş:Bu benim neden şimdi aklıma geldi...

Güneş hızlıca yerinden kalkıp kapıdan çıkmıştı ve Koçovalıların evine doğru ilerlemişti bile.

Kapının önündeki adamlar kapıyı açarak Güneşin girmesine izin verdiler.

Güneş koşarak evin kapısına doğru ilerledi ve Akın'ın yerde oturduğunu gördü.

Güneş:Akın?...*yanına eğildi*S-sen iyi misin...s-söyledin-
Akın:Söyleyemedim...Yamaç amcam gitmiş..

Güneş Akın'ın yere bakan yüzünü kaldırıp göz göze gelmeleriniz sağladı ve sıkıca sarıldı ona. 

Güneş:Bir daha beni böyle korkutma.*sarılmadan ayrıldı ve yine göz teması kurdu* Seni kaybetmek istemiyorum.

Bu sefer Akın Güneşe sıkıca sarıldı ve göz yaşlarını serbest bıraktı.

-6 hafta sonra-
Yamaç'tan haber yoktu..ortadan kaybolmuştu..Sultan'ın Efsun'u evden kovduğunu duyduğunda çekip gitmişti..ne kadar telefondan arasalarda açan yoktu...ama Çukurda hayat devam ediyordu..herkes buzları eritmişti gibi...

Hatta...Güneş ve Akın evlenmişti,fakat bu mutluluk biraz kısa sürmüştü onlar için..tam yeni evlerine taşınmak için balayından döndükleri vakit ilk önce Koçovalıların evine gidip el öpmeleri gerekiyordu.
Döndüklerinde ise hiç tanımadıkları bir adamı görmüşlerdi..adam ikisinede öpmeleri için elini uzatmıştı.. 

Güneş:Cumali abim nerede..Sultan hanım?
Sultan:...
Akın:Damla yengemde yok.
Sultan:*sordukları sorulara cevap vermeden konuyu değiştirdi* Hadi..amcanızın elini öpün..artık bu Aile'nin başı o...

İkiside birbirlerine bakıyordu..sessizlik basmıştı...başka çare bulamayıp Akın tam amcanın elini öpmek için ilerleyecekken Güneş kolundan tuttu.

Güneş:Hala net bir cevap alamadık..siz kimsiniz?
Amca:Ben Cumali amcanızım..İdris'in abisiyim.

Güneş Akın'ın kolunu bıraktı..ikisininde içinden gelmiyordu fakat onları şu an o andan kurtaracak kimseleri yoktu...ikiside amca'nın elini öptü.

....
Okuduğunuz için teşekkür ederim💙

"Çukurun güneşi"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin