-2 saat önce-
Çukur'a siyah bi araba girmişti,arabanın içinde bir kadın ve şöförü vardı.Kadın:Burda...
Şöför Kadın'ın dediği bir evin önünde durdu. Şöför arabadan çıkıp kadın'ın kapısını açtı ve evin dış kapısına doğru ilerledi...derin bir nefes alıp verdi ve kapıya tıklattı,biraz bekledikten sonra yine tıklattı,açan yoktu.
Şöför:Feyza hanım...sanırım kimse yok.
Feyza:...Sen arabada bekle beni.
Şöför:...ama sizi bırakmamamı söyledi-
Feyza:Beni arabada bekle dedim.Şöför arabaya bindi.
Feyza kapıya tıklatmaya devam etti.
Kapı sonunda açılmıştı Emmi Feyza'yı gördüğümde gözleri kocaman açıldı.Feyza:*hafifçe gülümser* Uzun zaman oldu...Mücahit
Emmi:Feyza?Senin ne işin var burada?
Feyza:Beni içeriye davet etmeyecek misin?
Emmi:*kararsız kalmıştı*
Feyza:Mücahit?
Emmi:....Gir. *kenara çekildi Feyza'nın girmesi için*Feyza gülümseyip içeriye girdi ayakkabılarını çıkarttı ve yanda duran terlikleri giyidi.
Emmi:Geç otur. *koltuğu gösterir*
Feyza koltuğa doğru gitti tam oturacaklara yanda dura Güneşin ve Emmi'nin beraber fotoğrafını gördü,onu aldı ve koltuğa oturdu.
Feyza:*gülümsedi* Çok güzel büyütmüşsün...
Emmi:...Sen niye geldin?
Feyza:*emmi'ye bakar* Artık zamanı geldi Mücahit...Güneşle karşılaşacağım.
Emmi:Olmaz.
Feyza:Neden?
Emmi:Senin yüzünden kızımın başına gelmeyen kalmadı.
Feyza:Benim yüzünden mi?
Emmi:Evet...o Cengiz herifi Güneş'i yanına almıştı...kandırdı onu...eğer senin gibi onun için çalışırsa senin yerini söyleyecekmiş...az kalsın ölüyordu kızım senin yüzünden.
Feyza:Ben...bilmiyordum-
Emmi:Bilmeyeceksin tabi...eğer zamanında gitmeseydin..yada geri dönseydin bunlar başımıza gelmezdi.
Feyza:Mücahit..ben hep Güneşin yanındaydım tamam mı...sadece o beni görmüyordu.
Emmi:Bu ne demek?
Feyza:Sen sanıyorsun ki ben zengin evimde,kocaman bahçemde keyif yapıyorum öyle mi?Hayır efendim değil...benim hiç bir günüm Güneşi düşünmeden geçmedi tamam mı?Sadece bu son zamanlar yurt dışındaydım...ve Cengiz hakında'da endişelenme..sonu çok yakında...
Emmi:Sen neredeydin?
Feyza:İşim vardı işte...
Emmi:O adamın pis işlerini mi haletiyorsun?
Feyza:Düzgün konuş Mücahit...bir kaç haftalığına Afganistan'daydım. Dün akşam geri döndüm....
Emmi:O Afganistan'dan Güneşi durmadan arayan sen miydin?
Feyza:Bendim...neyse bırak şu konuları...Güneş nerede?
Emmi:Yok...
Feyza:Burada olmadığı belli Mücahit nerede?
Emmi:Bilmiyorum...
Feyza:Ne demek bilmiyorum?!Sen kızıma bakamıyor musun?
Emmi:Senden daha iyi bakıyorum sen yakınına bile yaklaşamıyorsun?!
Feyza:Benden Güneşi uzaklaştıramazsın Mücahit...
Emmi: Kızım'a yaklaşamazsın...Feyza hanım.Feyza koltuktan kalkıp dış kapıya doğru ilerler,ayakkabılarını giyer ve kapıdan dışarıya çıkar Emmi'de arkasındaydı...ona karşı döndü.
Feyza:Kızımı bulacağım...ve bu dibi olmayan Çukurdan çıkaracağım...bunu unutma. *arabaya doğru ilerler,şöför onun için kapıyı açar Feyza arabanın koltuğana oturunca şöför kapısını kapayıp o da arabaya bine ve sürmeye başlar*
Emmi'de evin içine girer ve Güneşi aramaya devam eder dünden beri ulaşamıyordu.
Feyza arabanın camından dışarıya bakıyordu...şöför arabayı durdurdu.
Feyza:Ne oldu?Neden durdun?
Şöför:Feyza hanım...yerde kanlar içinde bir kız yatıyor.
Feyza:Ne?*arabanın kapısını açar ve çıkar* G-Güneş?...*elini ağızına koyar ve hızlıca Güneşin yanına çöküp saçını okçar* Güneş?!Kızım ne yaptılar sana?!*şöföre bakar* Yardım et!Arabaya sokalım...*şöför Güneşi kucağına alıp arabanın arka koltuğa yerleştirir Feyza'da arka koltuğa oturmuştu Güneşin başını bacaklarının üstüne koymuştu ve saçını okşuyordu* Dayan kızım,dayan.Şöför hemen en yakın hastaneye doğru sürdü. Hastaneye geldiklerinde hemen yoğun bakıma aldılar.
Akın ise sakinleşmiyordu yapamıyordu.
Akın:Amca Güneşi vurduğunu söyledi!Güneş nerede amca Güneş nerde?!Hiç birşey öğrenmeden gitmesini söyledin ona!
Yamaç:Adamlardan birisini tuttuk...Çukurda yakalamışlar...
Akın:...
Yamaç: Güneş'i vurmuş evet...ama sonra Çukura götürmüşler kahvenin önüne-
Akın:Eee? Amca ee?! Güneş nerde?!
Yamaç:Bir kadın alıp götürmüş.
Akın:Ne kadını?Erdenetlerden mi?
Yamaç:Bilmiyorum ama değil gibi duruyor.
Akın:Offf deliricem!
Yamaç:Hadi Çukura orda konuşuruz...Çukura geldiklerinde hepsi kahveye toplanır.
Yamaç:Herkes beni iyi dinlesin....İstanbulda bulunan bütün hastaneleri araştırın...Güneş Savcı diyerek...bu akşam Güneşi bulmamız gerek tamam mı!?
Herkes onayladıktan sonra hepsi ayrılırlar.
Akın'da onlar ile gidecekken Yamaç durdurur onu.
Yamaç:Akın sen burada dur.
Akın:*sinirden gülümser* Ben burada durursam ben ne işe yararım...amca?
Yamaç:Güneşi bulduğumuzda sakin olman gerek...nasıl hissettiğini biliyorum şu an.
Akın:Nasıl hissediyormuşum?
Yamaç:Üzüntü,hayalkırıklığı,sinir,nefret....intikam.....o yüzden Güneşi bulduğumuzda sakin olmanı istiyorum.
Akın:....*biraz duraksadıktan sonra bir sandalyeye oturur ve eleri ile başını tutar*-Hastanede-
Yarım saat olmuştu ve Güneşin ameliyatı hala devam ediyordu...bir süre sonra doktor çıktı.Feyza:Doktor bey kızım nasıl?
Doktor:Kurşunu çıkardık...fakat çok kan kaybetmiş...acilen kan gerek.
Feyza:T-tamam ben kan vere bilirim onunla kan grubumuz aynı.
Doktor:İlerdeki odada hemşireler size yardımcı olur.
Feyza:Tamam.Feyza doktorun dediği odaya girmeden önce şöföre karşı döner.
Feyza:Benim için Güneşin kayıtlarını yapar mısın?
Şöför:Tamam efendim.
Feyza:Fakat...soyadını değiştir...benim soyadımı koy.
Şöför:Tamam efendim.Feyza kan verdikten sonra biraz daha bekledikten sonra Güneşi sonunda normal bir odaya alırlar.
Feyza:Kızım nasıl doktor bey iyi olucak dimi?
Doktor:Kızınız iyi fakat çok acısı olacağı için ona serum bağladık şimdi uyanmaya bilir.
Feyza:T-tamam,tamam yeterki iyi olsun kızım.Yanına girebilir miyim şu an?
Doktor:Evet girebilirsiniz.
Feyza:Teşekkür ederim doktor bey.Feyza Güneşin odasına girip artık göz yaşlarını tutamayıp ağlamaya başlar...hem üzüntü hem de Güneşi daha yakında görebildiği için seviniyordu.
Yavaşça yaklaştı ve odada buluna bir sandalye alıp Güneşin yatağının yanına çekti ve oturdu.Feyza:*güneşin elini tuttu* Güneş...Güneşim...kızım...ben geldim annem...sonunda kavuştum sana.
....
Okuduğunuz için teşekkür ederim 😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Çukurun güneşi"
Fiksi Penggemar(Çukur hayali gerçek olmayan,uydurulmuş sahneler yaratım umarım beğenirsiniz iyi okumalar) Mücahit (Emmi)'nin tek kızı Güneş dünyaya geldiğinde bütün çukur kutlama yapmıştı. Güneş dünyaya geldiğinde İdris baba büyük gülümsemesini bütün çukura göster...