61.Bölüm

580 25 7
                                    

Artık sabah olmuştu Güneş'te yavaş,yavaş uyanmaya başladı.

Gözlerini yavaşça açtı ve ilk gördüğü şey beyaz bir tavan,bir kaç kere gözlerini kırptığında iyice etrafına baktı nerde olduğu hakkında hiç bir fikri yoktu. Yatağa oturma pozisyonuna geçti ve bakışları koluna kaydı...serumu gördü ve çıkarttı...daha ağırısı vardı o yüzden yavaşça yataktan kalktı ve kapıya doğru ilerledi,kapıyı açtı ve odadan çıktı biraz yanda olan merdivenleri görüp aşağaki katta indi. Elinden geldiğince sessiz olmayı çalışıyordu. Merdivenlerden indikten sonra dış kapıyı gördü ve oraya doğru ilerledi fakat bir kadın seni onu durdurdu.

Feyza:Güneş *gülümser* Kalkmaman gerekiyordu kızım *yanına gider*
Güneş:Sen kimsin?...Nerdeyim ben? *dengesini kaybeder ama Feyza ayakta durması için yardım eder ona*
Feyza:Yavaş kızım...hadi gel odana gidelim.
Güneş:*elini çeker* Ne odası ya!
Feyza:Güneş kızım-
Güneş:Kızım deme bana..yabancıların bana kızım demesinden hoşlanmıyorum.
Feyza:....Ben yabancı değilim ki...*Güneşin kolundan tutar*Dinlenmen gerek Güneş hadi odana.
Güneş:Ya bırak! Ben eve gidicem babam,Akın diğerleri beni merak etmiştir bile.
Feyze:Burasıda senin evin...Güneş.
Güneş:Ne diyosun sen ya off *elini başına koyar*
Feyza:Başın mı ağırdı?Hadi çabuk odana.
Güneş:Ben istemiyorum- *daha fazla ayakta duramayıp bayıldı*

Feyza hemen evdeki çalışanları çağırarak Güneşi odasına götürür.

-Çukur'da-
Emmi sabah evden çıkıp hemen kahveye gitti herkes oradaydı hatta birer birer başka yerlerden geliyorlardı.

Emmi:Yamaç oğlum. Güneş,Güneş burada yok mu?
Yamaç:Sakin ol Emmi gel şuraya otur.
Emmi:Meke aradı...kahveye gelmemi söyledi önemli birşey varmış. Oğlum....Güneşe mi birşey oldu?
Yamaç:İlk önce sakin ol Emmi-
Akın:Kulkan Güneşi vurmuş.

Yamaç sinirle Akın'a baktı.

Akın:Ne var amca?Sakin ol diyorsun ama ortada sakin olacak bir durum yok.
Emmi:Güneşi mi vurdu?!Siz bana bunu şimdi mi söylüyorsunuz?!Ben bütün gece Güneşi aradım telefondan açmadı...delirdim resmen!
Yamaç:Heryerden arıyoruz Emmi bütün hastanelere baktık...iz yok ama bu da bi iyi haber dimi?
Akın:Ya Güneşi vurup sonra gömdüyse-
Yamaç:AKIN! Bi SAKİNLEŞ!
Akın:SAKİN DEĞİLİM BEN!OLAMAM!

Yamaç gözlerini sıkıca kapattı ve başını emmi'ye doğru çevirdi ve açtı gözlerini.

Yamaç:Çukurdaki çocuklar Kulkanın adamlarından birisini yakalamış...biz de sorduk ona Güneş nerede olduğunu. Kulkan Güneşi vurup adamalarına Çukura götürmesini söylemiş...kahvenin önüne bırakmışlar fakat bi siyah araba durup içinden bir kadın çıkarak almış Güneşi.Senin aklına birisi geliyor mu Emmi?
Emmi:*düşünür*Siyah bir araba...bir kadın mı almış...? *aklına Feyza gelir* Feyza...
Yamaç:Feyza?...Feyza kim Emmi?
Akın:*oturduğu yerden kalkar ve emmi'ye yaklaşır*
Emmi:Feyza...Güneşin annesi.
Akın:Ne?
Yamaç:N-ne?
Emmi:Dün gece geldi Çukura Güneşi sormak için. Demek giderken Güneşi yerde görüp almış.
Akın:Nereye götürmüş olabilir Güneşi?
Emmi:Bilmiyorum-
Akın:NE DEMEK-*sakinleşmeye çalışır* Ne demek bilmiyorsun Emmi?
Yamaç:Tamam,tamam bu demek oluyor ki güvende olduğu dimi?*bi akına birde emmi'ye bakar**emmi'ye bakarak* Annesi Güneşe kötü birşey yapmaz...dimi Emmi?
Emmi:Yapmaz...kızı sonuçta.
Yamaç:Güneş iyileştiğinde yada kendine geldiğinde bize haber verir o zaman bu kesin merak etmeyin *akına bakar* Güneş iyi.
Akın:Nasıl bu kadar emin olabiliyorsun amca?
Yamaç:Celasun...Akın'ı al...gidin buradan biraz temiz hava alın hadi.

Akın Yamaç'ın yüzüne bakıyordu.

Akın:Gidiyorum.

Kahveden çıkmıştı Celasuna döndü.

Akın:Gelmeme gerek yok ben Aliço'nun yanına gidiyorum.
Celasun:Yamaç abi-
Akın:Gelme...Celasun,gelme.
Celasun:Tamam.

Akın Aliço'nun yanına gitti ve dışarıda duran koltuklardan birisine oturdu...Aliço'da dışarıya çıktı evinden fakat koltuğunda birisinin oturduğunu fark etti.

Aliço:Kimsin?...Akın.

Akın:Benim Aliço...benim.

Aliço Akın'ın yanında duran diğer koltuğa oturdu ve karşısında iki gözü sulu olan gözlerini gördü.

Aliço:Ne oldu?Ne oldu?
Akın:Güneş...nerde olduğunu ve nasıl olduğunu bilmiyorum ve bu beni bitiriyor.
Aliço:....Ben,ben nerede olduğunu biliyorum.
Akın:Ne?...Biliyor musun?
Aliço:Evet.
Akın:O zaman neden söylemedin Aliço?
Aliço:Söyleme dediler,söyleme yoksa Güneşi görmezler,göremezler dediler.
Akın:K-kim?
Aliço:*biraz düşündü* Feyza...Feyza.
Akın:Feyza?Güneşin annesi...

Dün akşam Aliço yine İstanbul sokaklarında çöpleri karıştırırken ambulanstan Güneşi indirdiklerini görmüştü...Feyza Güneşi normal odaya aldıklarından bir kaç saat sonra onu eve götürmesini istemişti. Aliço'da onu görüp hemen yanına koştu fakat Feyza onu durdurdu.

Feyza:Dur!Sen kimsin?
Aliço:Ben Güneşin arkadaşı...*Güneşe bakar* O Güneş.
Feyza:*güneşe bakar sonra hastane çalışanlarıda* İçeriye götürün size yardımcı olacaklardır. *aliço'ya bakar*

Feyza:Senin adın ne?
Aliço:Aliço ben.
Feyza:Aliço...sen Güneşi nereden tanıyorsun?
Aliço:Benim arkadaşım...o dedi 'sen artık benim arkadaşımsın' dedi Güneş.
Feyza:Tamam onu anladım...sen Çukurdan mısın?
Aliço:Evet orada yaşıyorum ben amca aldı beni oraya.
Feyza:Amca?
Aliço:İdris...Çukur evimiz İdris babamız.
Feyza:İdris demek...tamam Aliço sen ne zaman istersen gelebilirsin...ama başkalarına söylemek yok çünkü Güneşi asla görmezler sen de dahil. Tamam mı?
Aliço:Tamam,tamam.

-Şimdi-
Akın:Aliço hemen adresi söyle.
Aliço:.....
Akın:Hadi Aliço söyle!

Aliço daha fazla dayanamayıp adresi söyledi Akın'da hemen arabasına binip Aliço'nun söylediği adrese gitti.
Karşısına büyük bir ev çıktı kapının önünde korumalar vardı. Akın girmeye çalıştı fakat korumalar onu durdurdu.

Akın:İçeride kız arkadaşım var o yüzden girmem gerek.
Koruma:Giremezsin...
Akın:*sinirden hafifçe güler* Giremez miyim?Ben girmesini bilirim...*korumalara arkasını döner ve elini belindeki silaha uzatır onu alır ve hızlıca dönerek korumalara ateş eder* Nazikçe söylerken girmeme izin verecektiniz.

Kapıdan girdikten sonra bir de evin kapısının kilidini kırarak evin içine girer. Karşısındaki hizmetçi korkudan elindeki çayları düşürür ve iki elini havaya kardırır.

Akın:Güneş nerede?

Hizmetçi eli ile üst kattı gösterir.

Akın merdivenlerden diğer katta biner.
Etrafına bakınır.
Akın:Neden bu kadar çok oda var?

Hepsini teker,teker açar...açtığı diğer kapıda sonunda yatakta serum'a bağlı olan Güneş görür.

Akın:*gülümser* Güneş...

Tam Güneşin yanına yaklaşacakken kafasına dayanan silahı hissedir.

Arkasında Feyza yavaşça Akın'a yaklaştı ve silahı kafasına dayayarak konuştu.

Feyza:Sen kimsin?

....
Okuduğunuz için teşekkür ederim 💜

"Çukurun güneşi"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin