26.Bölüm

1K 38 1
                                    

Güneş ve Akın'ın konuşmasından beri hiç birşey olmamıştı Akın Güneşin ona yardım etmesini istemiyordu ama Güneş Akını dinler mi?Elinden ne geliyorsa yapmaya çalışıyordu. Güneş evden yine dışarıya kaçmıştı artık yakalanmaktan korkmuyordu bile hatta çıktığını ne Karaca'ya ne Damla'ya ne de Saadete söylüyordu. Bir taksiye binip Kutay'ın evine gitti belki onunla konuşur ve yardım ederdi ama Kutay yine yoktu o yüzden bir sandalyeye oturdu ve gelmesini bekledi.

1,2 saat beklemişti Güneş Kutayı. Sesler gelmeye başlamıştı eve doğru ,Kutayın sesiydi Güneş tam karşısına çıkacakken Akını gördü yanında ,saklandı hemen.
Onları dinledi.

Kutay:Bu arada sen hallettin mi Azer işini?
Akın:Evet herşey tamam ,Azeri Viktorun üstüne saldım muhtemelen soru sormadan öldürür onu.

Ne konuşuyorlardı Viktorda kimdi?Hiç birşey anlamıyordu Güneş.

Kutay:E bu güzel o zaman...senin yüzünü bu halde görünce ne dedi.
Akın:*gülümser* İyi benzetmişler dedi
Kutay:Ama Viktorun seni dövdüğünü biliyor dimi?Ben olduğumu bilmiyor.
Akın:Bilmiyor sen merak etme.

Güneş şok içineydi gözlerini kocaman açıp elini ağzına koydu. Akın'a inanmıştı oysaki.

Kutay:Peki sizinkileri hapisten çıkacaklar mı?
Akın:O iş zor ya....

Güneşin bildiği kadarıyla Akın onları hapisten çıkarmak için elinden geleni yapıyordu. Fakat....

Akın:Biraz daha durmaları gerek...Yamaç amcam Çukurda bir de onlar çıkarsa bittik. Ah bide Cumali amcam var kaçtı....onu da halletmek gerek.

Güneş duyduklarıma inanamıyordu. Akın onları çıkarmak yerine içeride daha tutuyordu,babasıda hapisteydi. Daha fazla dayanamayıp çıktı karşılarına.

Güneş:Sen ne işler çeviriyorsun Akın Koçovalı?

.....
Okuduğunuz için teşekkür ederim 💝

"Çukurun güneşi"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin