Güneş başarılı bir şekilde okula kaçmıştır ama tabiki bunun sonra eve geri dönüşü vardı ama onu şimdi düşünmek bile istemiyordu.
İpek:Güneş nerde kaldın sen?
Güneş:Kaçtım.
İpek:Ne?!İpek Güneşin okuldaki en yakın arkadaşıdır ona herşeyi anlatır Akın'nı bile anlatmıştır.
Güneş:Sorma ya uzun hikeye yani kısacası anlatayım o evde kadınların çıkmasına izin yok sonra Akın izin vermeyince işte kaçma zorunda kaldım.
İpek:*güler*Güneş bunu birde eve dönmesi var biliyorsun dimi?
Güneş:Hatırlatma.Dersleri bittikten sonra Güneş hala sırasında oturuyordu.
İpek:Güneş hadi dersler bitti.
Güneş:Ben eve nasıl gideceğim.
İpek:*güler*
Güneş:Komik mi İpek?
İpek:Tabikide komik kızım kaçmadan önce düşünecektin.Güneş bi an yerinden kalkıp İpek'e döner.
Güneş:Ben ne yapacağım ya İpek.
İpek:Dövmezler heralde seni.
Güneş:Yok dövmezlerde...beni asla dışarıya salmazlar.
İpek:Yol artık.....sen ciddi misin.
Güneş:Offf *ipek'e sarılır* son görüşmemiz canım arkadaşım*
İpek:Abartmaaa hadi çıkalım.Okulun içinden çıktılar fakat Akın Güneşi okulun çıkışında bekliyordu.
Güneş bi an duraksar.
Güneş:Orda....
İpek:Ne?
Güneş:Akın orda.İpek Akını görür.
İpek:Vaaay Akın o mu? Baya yakışıklıymış.
Güneş:Ne diyosun sen ya şimdi sırası mı?
İpek:*hafifçe güler*Mecburen okuldan çıkmak için o çıkışı kullanmak zorundaydılar. Güneş bakışlarını başka tarafa çevirerek Akını görmemezlikten geldi ama tabi Akın Güneşi gördü.
Akın:Okul nasıl geçti Güneş?
Güneş durur ve yavaşça Akına karşı döner.
Güneş:Aaa Akın senin burada ne işin var? *sahte gülümser*
Akın:Arabaya bin Güneş.
Güneş birşey demeden İpek'e bakar ve el sallar.
Arabaya biner Akında ondan sonra biner.
Ve yol boyunca hiç bir kelime etmez.Eve gelince Akın arabayı park eder Güneş sessizliği bozar.
Güneş:Birşey söylemeyecek misin Akın?
Akın:*derin nefes alıp verir* Ne söylememi istersin Güneş?
Güneş:Kaçtım...özür-
Akın:Seni tanıyorum Güneş...seni kimse tutamaz hapise girdiğim zaman da böylesin çıktığım zamanda hala böylesin.
Güneş:Seni zorladığım için özür dilerim-
Akın:Ben sadece seni korumak istiyorum.
Güneş:İhtiyacım yok-
Akın:Ama içim öyle rahat ediyor Güneş.Yine arabanın içinde bir sessizlik oluşur.
Güneş yine sessizliği bozar.
Güneş:Sen...neden beni korumak istiyorsun?Aileni koru ilk önce,Çukuru koru ama ben senin neyinim?
Akın:Çünkü ben seni *duraksar* b-benim en iyi arkadaşımsın ve seni korumak istiyorum.
Güneş:aaaa doğru *üzgünce gülümser* aslında senin en iyi arkadaşın değilim hatırlıyor musun...bana beni kardeş olarak gördüğünü söylemiştin....demek bu yüzden koruyorsun beni....güzel.Güneş arabadan iner Akında arkasından.
Akın:Güneş dur ben öyle değil...
Güneş Akına doğru döner ve bir kaç adım yanına gider.
Güneş:*elini Akın'ın omuzuna koyar ve gülümser* Sorun değil kardeşim....biz kardeş gibiyiz birbirimizi korumamız gerek.
Güneş arkasını dönüp gider.
....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Çukurun güneşi"
Фанфик(Çukur hayali gerçek olmayan,uydurulmuş sahneler yaratım umarım beğenirsiniz iyi okumalar) Mücahit (Emmi)'nin tek kızı Güneş dünyaya geldiğinde bütün çukur kutlama yapmıştı. Güneş dünyaya geldiğinde İdris baba büyük gülümsemesini bütün çukura göster...