Her şey yenilenmişti hayatlarında ,sadece Çukur eski Çukur değildi ama Yamaç ve diğerlerinin yardımı ile eski adamları toplamaya başarmıştı.
Güneş,Efsun ve Damla beraber küçük bir alışveriş'e gidip eski dış ve şık görünüşlerini geri almışlardı,her gün gibi ev işleri ile ilgileniyorlardı,Akın ve Güneş daha fazla zaman geçirip daha fazla sevgileri bağalanıyordu birbirlerine.
Efsun ve Damla'nın çocuklar ile ilgilendiklerini gördüğünde o da annelik duygusunu tatmak istiyordu...yavaşça elini karnına koydu ve hafifçe gülümsedi...hayaller kurdu.
Efsun bakışlarını Güneş'e çevirdi ve hafifçe gülümsedi,eli ile hafifçe Damlayı dürtüp kaşları ile Güneş'e bakmasını gösterdi.
Damla bakışlarını Güneş'e çevirip o da hafifçe gülümsedi.
Damla:Hayrola Güneş hanım.*hafifçe gülümser*
Güneş:Efendim yenge?
Damla:Neye daldın o kadar?
Güneş:haa-şey-*kapı çalar*Güneş başını kapıya doğru çevirir,sonra karşısında oturan Damla ve Efsun'a bakar.
Güneş:Ben bakarım.
Kalkıp kapıyı açar.
Güneş:Celasun?
Celasun:Güneş..*hafifçe gülümser* İyi gördüm seni..
Güneş:*gülümser ve Celasun'un girmesi için biraz kenara çekilir* Gelsene.Celasun:Yok ben girmiycem...seninle konuşmaya geldim..müsaitsen.
Güneş:Tamam gel istersen şurada konuşalım.Güneş kapının yanında duran bank'ı gösterip arkasından kapıyı kapatıp oturmaya geçerler.
Güneş:Söyle bakalım...
Celasun:..Ben gidiyorum..
Güneş:Gidiyor musun?Nereye?
Celasun:Çukur'dan çıkıp nereye olursa..
Güneş:*hafifçe gülümser* Aferin Celasun..sonunda aklın başına geldi..
Celasun:*hafifçe gülümser*
Güneş:Kurtar kendini..ve mutlu ol tamam mı?
Celasun:Sende mutlu ol.*gülümser*Celasun oturduğu yerden kalkıp oturan Güneş'e bakar.
Celasun:Gitme zamanı...
Güneş'te kalkıp sıkıca Celasuna sarılır.
Güneş:Kendine iyi bak kardeşim...
Sarılmadan ayrılıp konuşmaya devam eder.
Güneş:Aramayı unutma tamam mı?
Celasun:*hafifçe gülümser* Tamam.Son kez sarılıp gider.
Celasun arabaya binip son kez Güneş'e el sallayıp gider.
Güneş derince bir 'oh' çekip içeriye girer.
-Sabah-
Güneş ve Akın yataklarında huzurda uyuyordu fakat bi an Güneş öksürmeye başladı.
Güneş oturma pozisyonuna geçip hala öksürüyordu. Akın'da uyandı.
Akın:Güneş?Güneş iyi misin?Güneş'in öksürmesi biter ve hızlıca nefes alıp verir.
Güneş:İyim,iyim-
Güneş elini ağızına koyup sıkıca gözlerini kapatır 10sn sonra hızlıca tuvalete gidip arkasından kapıyı kapatır.
Akın'da hemen peşinden koşar ve kapıya tıklatarak hafifçe vurur.
Akın:Güneş?Hayatım iyi misin?...Güneş?...Güneş-
Güneş:İyim Akın...birazdan çıkarım sen git.
Akın:Emin misin?..Yapabileceğim birşey var mı?
Güneş:Hayır yok Akın...in sen..Akın aşağı indikten sonra Güneş tuvaletten çıkıp eli ile anlını tutar kendini hasta gibi değilde...başka bir his vardı.
.....
Siz bence anladınız😉
Okuduğunuz için teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Çukurun güneşi"
Fanfiction(Çukur hayali gerçek olmayan,uydurulmuş sahneler yaratım umarım beğenirsiniz iyi okumalar) Mücahit (Emmi)'nin tek kızı Güneş dünyaya geldiğinde bütün çukur kutlama yapmıştı. Güneş dünyaya geldiğinde İdris baba büyük gülümsemesini bütün çukura göster...