Yavaş,yavaş düzeliyordu sanki herşey Karaca hala Azeri'n evindeydi. Güneş o geceden beri Akın'ı görmeye gidemedi çünkü okulu ile meşgul son senesiydi ve eve üniversite başvuru için mektup gelmişti Emmi kızı için çok seviniyordu ama Güneş istemiyordu herşeyi bırakıp gidemezdi ve üniversite İstanbul'un diğer ucundaydı.
Akın dereye mekan açmıştı. Kafasıda babasınla konuştuktan sonra karışmıştı. Kızgındı,sinirini,derdini dövüşle çözmek istemişti,dövüşme alanına girip herkes bağırdı.Akın:Beninle dövüşmek isteyen var mı?....Kazanırsa 10bin!10bin! Hadi!
Adam:Ben varım.
Akın adamı görünce dona kalır,adamı dövüş için hazırlarlar ve içeriye Akın'ın yanına girer.
Akın:Gökte ararken yerde dedikleri bu dimi?
Adam:*sinsice gülümser*Baban da yok elimden alacak.
Akın:Uzatma. Başla.Dövüşmeye başlarlar. Akın adamı yere yatırarak,yumruklar ile yüzüne vurur.
Akın:Songül nerede?!Songül...nerede?!
Adam Akın'ın vurduğu yumruklardan bayılmıştı.
İçeriye üç adam girdi ve Akın'ı adamdan ayırmaya çalışırlar ama Akın hala bağırıyordu.Akın:Songül nerde lan?!
-1 saat önce-
Emmi:Kızım nereye?
Güneş:Baba,nefes almam gerek lütfen,evde daraldım.
Emmi:Daha konuşmayı bitirmedik kızım?
Güneş:Baba benim kararım net!Tamam mı?!O kadar uzağa gitmek istemiyorum orası çok uzak.
Emmi:Kızım ne oldu sana böyle birden bire,hani hayalindi?!
Güneş:*birşey demeden evden çıkar*Yürür,yürür ama nereye gittiğini o da bilmez,etrafına bakınca karşısında Akın'ın açtığı yeni mekana.
İçeriye girer kapılarda koruma yoktu ama içerisi çok gürültülüydü. Mekana girer girmez büyük bir kalabalık görür ve büyük bir kafes gibi yerden Akın'ı çıkarırlar,Güneş Akın'ı görünce elini ağızına koyup gözlerini açar.
Hemen yanına koşar,dudağı patlamıştı Akın'ın.Güneş:Akın!!İyi misin?!
Akın:İyim ben.Güneşe bakmadan odasına gider. Sonra diğer kişiyi çıkarırlar...Songül'ün abisi.
Güneş hemen Akın'ın odasına gider.Güneş:Akın sen ne-
Akın:Güneş lütfen!Sinirliyim sende sinirlerimi bozma.
Güneş:Ben sinirlerini mi bozuyorum?!
Akın:*of'lar* Senin ne işin var burada?
Güneş:*akın'ın yanına yaklaşır* Sen neden Songül'ün abisini dövdün?
Akın:Ona soru sordum cevap vermedi....
Güneş:Haaa...bu yüzden demek...Sen benimle dalga mı geçiyorsun!-
Akın:Songülü sordum!Nerde olduğunu sordum.
Güneş:Ne?....
Akın:Söylemedi....benim suçum yok ki o girdi benim yanıma dövüşmek için.
Güneş:Sen Songül'ün yerini mi bilmek istiyorsun?
Akın:Evet.
Güneş:Ne yapacaksın bulunca?
Akın:Yanına gidicem,Çukura dönmesi için yalvarıcam.Güneşin gözleri sulanmaya başlar. Akın'a sırtını döner.
Güneş:Sen seviyor musun...Songülü hala?
Akın:*bi anda* Evet.Güneş derin nefes alıp verir. Akın'a döner.
Güneş:Ben de Songül'ün yerini biliyorum.
Akın:Ne?
Güneş:Ama....avucumu yalarsın Akın Koçovalı....Deyip gider.
.....
Okuduğunuz için teşekkür ederim💝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Çukurun güneşi"
Fanfiction(Çukur hayali gerçek olmayan,uydurulmuş sahneler yaratım umarım beğenirsiniz iyi okumalar) Mücahit (Emmi)'nin tek kızı Güneş dünyaya geldiğinde bütün çukur kutlama yapmıştı. Güneş dünyaya geldiğinde İdris baba büyük gülümsemesini bütün çukura göster...