Güneş:Benden uzak dur!
Kulkan:Tamam,tamam sakin ol.Güneşin kalbi hızlıca atıyordu.
Güneş:Yaklaşma!
Kulkan:Tamam bağırma Güneş...Kulkan elerini iki yana hafifçe açtı ve Güneşe yaklaşmayı bırakıp bir adım geriye gitti.
Güneş:Senin ne işin var Çukurda?!
Kulkan:Ben...
Güneş:Yine ne işler karıştırıyorsun?
Kulkan:Ben seni görmeyi beklemiyordum...yaşadığına sevindim *gülümser*
Güneş:Neye seviniyorsun ya?
Kulkan:Güneş ben kendi isteğimle sana sıkmadım tamam mı?Babam beni zorladı.Güneş ona nefretle baktı.
Güneş:Sana nedenini sormadım.Şimdi git burdan ve bir daha karşıma çıkma burayada gelme...aileme dokunma.
Güneş gitmek için arkasını döndü Kulkan hızlıca onun yanına gidip kolundan tuttu.
Güneş:Bırak!
Kulkan:Sadece özür dilerim...
Güneş:Ne?
Kulkan:Hiç kimseye yaptığım şeyler yüzünden özür dilememiştim...şimdi evine git ve dışarıya çıkma..Kulkan Güneşin kolunu bırakıp gider.
'Eve git ve dışarıya çıkma' ne demek istemişti?
Güneş yerde olan poşetini aldı ve hızlıca oradan uzaklaşıp eve gitti.İçeriye girdiğinde Emmi yoktu.
Güneş:Baba?Baba ben geldim.
Güneş Emmi'nin odasının kapısını açıp içeriye bakar ama orada da yoktu.
Güneş elini anlına koydu ve gözlerini kapattı.
Güneş:Sakin ol Güneş...sakin ol.
Güneş hemen evden çıktı ve Emmi'yi aramaya gitti.
Yolda karşısına çıkan teyzelere,amcalara sordu fakat görmediklerini söylediler.
Güneş kahveye doğru ilerledi,geldiğinde kahveye doğru giden Cumali'yi gördü.
Güneş:Cumali abi!
Cumali:Oo müstakbel gelinimiz-
Güneş:Cumali abi babam yine kayıp.
Cumali:Ne?Akın'da kahveden çıkıp Güneş'le Cumali'nin yanına gitti.
Akın:Sıkıntı mı var?Güneş?
Güneş:Akın babam kayıp.
Akın:Yine mi?
Cumali:Kızım Çukurdan çıkamaz zaten Çukurdadır*akına bakar* Akın hadi sen de Güneşe aramaya yardım et...Celasun,Meke nerede?
Akın:Bilmiyorum amca..
Cumali:Siz gidin bende diğer çocuklara haber vereyim Güneş kızım canını sıkma..
Güneş:Tamam...
Akın:Hadi gidelim.Güneş ve Akın Emmi'yi aramaya gittiler Cumali'de kahveye girdi,her zaman oturduğu sandalyeye oturdu fakat bu sefer farklıydı,oturduğu an 'bip' sesi geldi.
Cumali kahvede çalışan adama bakıp seslendi ve sandalyesinin altına bakmasını söyledi ve ne olduğunu sordu,adam eğildi ve sandalyenin altına baktı ve gördüğü şey bombaydı.
Akın ve Güneş ise Emmi'yi aramaya başlamıştılar.
Güneş:Neredesin baba ya?
Akın:Sakin ol Güneş bulucaz...başka yerde olamaz Çukurdadır. Sıkma o güzel canını.Akın iki eli ile Güneşi yanaklarından tuttu ve anlından öptü.
Bir kaç dk daha aradıktan sonra sonunda başka bir kahvede otururken gördüler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Çukurun güneşi"
Fanfic(Çukur hayali gerçek olmayan,uydurulmuş sahneler yaratım umarım beğenirsiniz iyi okumalar) Mücahit (Emmi)'nin tek kızı Güneş dünyaya geldiğinde bütün çukur kutlama yapmıştı. Güneş dünyaya geldiğinde İdris baba büyük gülümsemesini bütün çukura göster...