16.Bölüm

1.3K 50 1
                                    

Güneş doktora gitmişti yalnız çünkü kötü bir haber alırsa babasının bilmesini istemiyordu.
Doktorun odasında doktor sonuçları getirmesi için bekliyordu son zamanlar boğazı çok ağrıyordu ve bunun için endişeliydi,hala uzun kelimeler kullanamıyor sadece harfleri teker teker söyleyerek konuşuyor ama uzun cümleler kurmuyor be çok zorlamıyor.
Doktor elinde evraklar ile odaya girdi ve Güneş birden yerinden kalkıp doktora baktı.

Doktor:*gülümser* Güneş hanım...sonuçlar çok iyi.
Güneş:*elinle boğazını gösterir*
Doktor:Bu normal endişe etmeyin artık kendinizi endişe etmeden konuşa bilirsiniz ama tabiki kendinizi yormadan çünkü uzun kelimeler kurarken nefessinizin daralması hala mümkün.
Güneş:*başını sallar ve elini doktora uzatır*
El tokalaştıktan sonra çantasından bir kağıt çıkarır ve iki elinde tutup doktora karşı gösterir ve gülümser 'çok teşekkür ederim' yazan olan kağıtta doktor gülümser.

Güneş hastaneden çıkar ve gülümsemesi hala yüzündedir Çukura girince bi babasının yanına gitmek ister ona ilk defa harf harf değil tam konuşarak göstermek ister.

Heyecanla büyük gülümsemesi ile kahveye girer.

Babası kahvede İdris,Yamaç,Selim,Metin,Kemal ile beraberdir Güneşin kapının önünde olduğunu görmezler çünkü derin bir konuşma yapıyorlardı.
Güneş nefes verdi ve nefes aldı yol boyunca bunun pratiğini yapıyordu. Heyecanını bi kenara bıraktı ve dudaklarını araladı.

Güneş:B-Baba

Herkes bi an kapıya doğru baktı Emmi'nin gözleri büyüdü ve herkesin yüzünde şaşkınlık ve gülümseme vardı Emmi kızına sıkıca sarıldı hatta ağladı bile Yamaç bile ne kadar üzgün olsa Sena yüzünden onun yüzü bile gülmüştü.

Selim gitmişti. Onlar hepsi kahvede Güneş ile oturtuyorlardı sonra İdris ve Yamaç'ta evine gitti.

Emmi:Misafir'leri var onların kızım.
Güneş:???
Emmi:Bırak sen şimdi onları *gülümser* valla kızım sen baba diyince sanki senin ilk kelimelerini duyuyorum o kadar sevindim.

İkiside o kadar mutlu olmuştu ki sadece ikisi değil tabi kısa sürede bile olsa bütün Çukur duymuştu ve tebrik etmişti. Sonunda bu da geçmişti.

Bir kaç saat sonra Yamaç,Vartolu,Celasun,Mekke ve İdris gelmişti.
Selimde onların arkasından hemen sonra gelmişti arabayı park etmiş arabadan çıkmıştı hemen onun arkasından öndeki diğer kapı açılmıştı o sırada da Güneş çıkmıştı dışarıya o tarafa baktığına şaşmıştı.
Arabadan Akın çıkmıştı yüzünde hafif bir gülümseme vardı herkesle merhabalaşırken sıra Güneş'e gelmişti ve o vakit Güneşi fark etmişti Akın bi an hafif gülümsemesi daha da büğüdü ve tam Güneş'e sarılıcakken Güneş elini uzattı.
Güneş:H-hoş *nefes alır* geldin *diyerek nefes verir*
Akın'da bu duruma biraz şaşmış ama sonra o da elini uzatıp Güneşin gözlerinin içine bakarak.
Akın:Hoş buldum Güneş *gülümser*

.....
Okuduğunuz için teşekkürler💝💐

Bu arada Çukur hakkında çok haber okuyorum ve bu sezon final olacağı dair  söylentiler var ve bir haber okuduğumda orda Ayyapım yeni mafya dizisi hazırlığına başlamış ve nasıl İçeride dizisinin bazı oyuncuları mesela Aras(Yamaç),Rıza(Aliço),Uğur(Kemal)......Çukura dahil ettikleri gibi belki o dizi'ye de dahil edebilirler yani öyle şeyler okudum olursa güzel olur tabi Burak'ı da dahil etsinler çok sevinirim ama hala çukurun final yapmasını istemiyorum😂

"Çukurun güneşi"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin