83.Bölüm

497 28 6
                                    

Akın Güneş'i Cumali ve Damla'nın evine bırakmıştı ve eşyaları almak için diğer eve gitti.

Akın son eşyaları bavula koyarken aralık olan kapıya birisi tıklatmıştı,Akın arkasını dönüp baktı..Feyza...

Feyza:Ne oldu Akın?Nereye böyle?

Akın son eşyayı koyup bavulu kapadı ve Feyza'ya döndü.

Akın:Gidiyoruz.*bavulları alıp çıkmak için kapıya doğru ilerledi fakat Feyza önünden çekilmedi*

Feyza:Ne demek gidiyorsunuz?
Akın:Yanlış duymadınız..*Akın son kez odaya bakıp tekrar Feyza'ya bakar* Güneş artık bu evde kalmak istemiyor bende zorlamak istemiyorum...zaten hala neden buradayız bilmiyorum...bizi burada hiç bir şey tutmuyor artık. Şimdi...çekilir misiniz?

Feyza:Kızımla evlendin sustum..senin yüzünden benim yüzüme bakmıyor-
Akın:Evet aynen benim yüzümden.*hafifçe gülümser*
Feyza:Senin yüzünden...şimdi ise onu alıp gidiyorsun.
Akın:Güneş evde bile olsa onun yüzünü kaç kere görüyorsunuz?
Feyza:...aynı çatı altında olduğuma şükür ediyorum.
Akın:Güneş sizi istemiyor bunu kabullenin şimdi çekilin artık önünden.

Feyza son ken Akın'ın yüzüne baktı ve yolundan çekildi.
Akın evden çıktıktan sonra bavulları arabaya koyup gitti,bu arada ise Feyza adamlardan birine onu takip etmesini söyledi nerede kalacaklarını merak etmişti.

Akın Cumali ve Damla'nın evinde gitti adamlada hemen Feyza'ya yetiştirdiler.

Akın eve girdiğinde herkesi eşyaları toparlarken gördü.

Akın:Ne oluyo?
Güneş:Akın geldin mi?*gülümser*

Akın Güneşin yüzünde böyle gülümseme görmeyeli uzun zaman olmuştu.

Güneş:Yamaç abim yeni ev almış oraya gidiyoruz.

Akın gülümser ve Güneşin anlından öper.

Güneş:Veeee bu küçük prenses ile tanıştım.

Arkasından Masal görünür.

Masal:Melabaa.

Akın gülümsemesi ile Masala doğru eğilir.

Akın:Merhaba...*elini uzatır* Ben Akın..senin adın ne?

Masal küçük eli ile Akın'ın elini tutar.

Masal:Ben Masal.
Akın:Memnun oldum Masal.
Masal:Bende memnun oldum.

Akın hafifçe Masal'a sarılır ve Masal'da karşılık verip sarılır ve Efsun ve Yamaç'ı öptüğü gibi Akın'ı da yanağından hafifçe öper.

Akın:Oy,oy..*gülümser*

***

Artık her şey hazırdı,herkes toparlanıp yeni evlerine gittiler.

Güneş o kadar mutluydu ki,Akın'da Güneşi mutlu görünce oda mutlu oluyordu...

Güneş:Biraz toparlayınca her şey daha iyi olur.
Efsun:Evet,birlikte başarırız. *güneşe bakıp hafifçe gülümser*

Güneş,Cumali ve Damla'nın evine geldikten sonra Efsun'u görünce aklına ilk karşılaştıkları an gelir.

Güneş Efsun'u sevmemişti çünkü onun elinde İdris Koçovalı'nın kanı vardı..o öldürmemişti ama parası yapmıştı.
Tıpkı Akın gibi...ama Akın'ın hırsı her şeyi halletmişti ...o öldürmese bile bunu Yamaç'a yaptırmışlardı...artık bu meseleyi Akın'ın o işte parmağı olduğunu öğrendiğinde bırakmıştı..Yamaç abisini çok olmasada anlamıştı çünkü seviyordu...şimdi ise yep yeni sayfalar açmıştı hatta diğerlerini artık unutup saf yeni sayfalar.

....
Okuduğunuz için teşekkür ederim❤️

"Çukurun güneşi"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin