Güneş odasında ödevlerini yapıyorken babası seslendi.
Emmi:Güneş kızım misafirimiz var gel.
Güneş:offfDiyerek yerinden kalkmıştı hiç hali yoktu. Oturma odasına gelince Akın'ı gördü yüzünde sadece 2 saniye gülümseme oturmuştu ama sonra yok olmuştu.
Güneş:Ne işin var senin burda?
Emmi:aaa Güneş kızım misafire böyle denir mi?
Güneş:Aaa doğru o misafir değil o büğül Akın KoçovalıAkın ve Emmi Güneşi ilk defa böyle görüyorlardı.
Akın:Şey ben ödev için gelmiştim hani yardım istiyordun?
Güneş:İstemiyorum.
Emmi:Kızım ama....hadi geçin siz odaya ben de size yiyecek birleşeyler getireyim.Güneş offlayarak Akınla odasına geçmişti yaklaşık 1 saat Akın Güneşe ders anlatıyordu artık Güneşin Akına karşı garip küslüğü sona ermişti ve beraber eğleniyorlardı.
Emmi:Hadi çocuklar yemeğe.
Akın:Ben yemesem aç değilim Emmi amca
Emmi:Yok Akın ben haber verdim sizinkilere hadi gelin.
Akın:TamamEmmi yemekleri tabağa koyarken Akın ve Güneş beraber konuşuyorlardı.
Akın:Sen neden kantinden öyle çıktın?
Güneş:Ne?Nasıl çıkmışım?
Akın:Apar topar işte Songül geldiğinde.
Güneş:aaaa ben şey...
Akın:Neyse *gülümser*Sen gittikten sonra ne oldu biliyor musun?
Güneş:Ne oldu?Güneş merakla sormuştu Akın'ın yüzünde büyük gülümseme vardı.
Akın:Songül'le çıkmaya başladık. Yani nasıl oldu dersen ben eve giderken yolda karşılaştık-
Güneş:Git.
Akın:Ne?-
Güneş:Baba! Akın gidiyor!
Emmi:Ne?Neden ki oğlum birşeyler yeseydin.
Güneş:Baba aç değilmiş işte bırak gitsin.Güneş odasına gidip Akın'ın çantasını,kitapları alıp onun elerine sertçe verir ve arkasından gitmesi için onu iter.
Akın:Güneş-
Güneş:iyi akşamlar olmasın Akıncım.Kapıyı sertçe Akın'nın yüzüne kapatır.
Emmi:Kızım-
Güneş:Şimdi değil baba.Güneş odasına gidip kapıyı kapatı ve kilitledi göz yaşları teker teker akıyordu gözlerinden kapısına dayanarak yavaşça yere oturdu.
Elleri ile başını tuttu.Güneş:Aptal.....bunca zaman anlayamadı.
......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Çukurun güneşi"
Fiksi Penggemar(Çukur hayali gerçek olmayan,uydurulmuş sahneler yaratım umarım beğenirsiniz iyi okumalar) Mücahit (Emmi)'nin tek kızı Güneş dünyaya geldiğinde bütün çukur kutlama yapmıştı. Güneş dünyaya geldiğinde İdris baba büyük gülümsemesini bütün çukura göster...