Sabah olmuş Güneş kahvaltı masasını hazırlıyordu.Emmi:Günaydın kızım *masayı görür* Ooo baya iyi olmuş...hayırdır hayırlı bir iş mi oldu?
Güneş:Yooo öylesine,içimden geldi. *gülümser*Güzelce kahvaltılarını yaptıktan sonra masayı toplar,babasının çıktığını görür.
Güneş:Baba.
Emmi:Efendim kızım.
Güneş:Nereye?
Emmi:Kahveye gidiyorum kızım başka nereye gidebilirim?
Güneş:Bilmem...şey ben Karaca'yı görmeye gidicem...Celasun ile düğünleri var ya gelinlik gelicekmiş bu gün.
Emmi:Tamam kızım git sen.
Güneş:Görüşürüz baba.
Emmi:Görüşürüz.Emmi çıktıktan sonra Güneş'te bulaşıkları yıkayıp Koçovalıların evine doğru gider.
Eve vardığında kapıya tıklatır. Kapıyı Ayşe açar.
Güneş:Merhaba Ayşe yenge.
Ayşe:Hoşgeldin Güneş. *gülümser*Ayşe Güneşi çok sever.
Güneş:Hoşbuldum *gülümser*
Güneş içeriye girer,ayakkabılarını çıkarıp terlik giyer.
Güneş:Günaydın.
Herkesi kahvaltı sofrasında görür.
Sultan:Hoş geldin kızım gel buyur.
Güneş:Yok sağol Sultan anne ben yedim. Çok mu erken geldim ben ya.
Yamaç:Güneş gel otur bir çay iç bari.
Güneş:Yamaç abi ben-
Cemali:Gel otur kızım hadi kırma bizi Akın'ın yanı boş.Güneş Akın'ın yanındaki olan boş sandalye ye bakar ve sonra Akın bakar Akın'da gülümsememek için kendini tutuyor gibiydi.
Güneş:T-tamam o zaman ben oturayım çok ısrar ettiniz.Güneş Akın'ın yanına oturur.
Damla:Nasılsın Güneş?
Güneş:İyim Damla yenge sadece biraz uykuma doyamadım sanki sen nasılsın?
Damla:Ben iyim de neden doyamadın uykuna uyuyamadın mı?
Güneş:Yok ben dün gece-...rahatlanamadım.Az kalsın Güneş ağızından kaçırıyordu...Akın ile gece yarısına kadar lünaparkta durduğunu söyleyemezdi.
Akın buna gülümser.
Güneş'te dirseği ile hafifçe dürter Akın'ı.Herkes kahvaltısını bitirdikten sonra masayı toplayıp silirler.
*mutfakta*
Güneş:Gelinlik bu gün geliyordu dimi?
Sultan:Evet. Çok geç geliyor yalnız bu kadar sürede olacağını bilseydik başka yere giderdik.Karaca üzgün görünüyordu Güneşin gözünden kaçmamıştı. Azer ile hala görüştüğünü biliyordu aslında Celasun ile evlenmesini istemiyordu buna karşıydı çünkü Akşına haksızlık olurdu,oluyor bile. Karaca odasına çıktı Güneş'te onun arkasından gitti. Merdivenlere geldiğinde Akın aşağı iniyordu.
Akın:*gülümser* Nasılsın Güneş?
Güneş:İyim...sen?
Akın:Bende...İkiside akşam olan son olay için konuşmak istiyordu ama ikiside bir türlü konuşamıyordu.
Bi an aynı anda.
Güneş:Akın
Akın:GüneşSustular.
Sonra yine aynı anda konuştular.Güneş:Sen ilk
Akın:Sen ilkYine sustular.
Güneş tam ağızını konuşmak için açmışken Akın daha hızlı davranıp konuştu.
Akın:Benimle çıkar mısın.
Güneş:N-ne?Nereye?
Akın:Yok...öyle değil.
Güneş:*gülümser* Evet seninle çıkarım. Şaka yaptım sadece.
Akın:*gülümser* Gerçekten mi?
Güneş:Evet. *gülümser*Akın Güneşe sürpriz yapıp onu hızlıca öpmek istiyordu tam yaklaşacakken Ayşe yanlarına gelir.
Ayşe:Oğlum çıkıyor musun?
Akın:Güneş'le mi?
Ayşe:Güneş'te mi seninle çıkıyor?
Güneş:....Akın...kendine gel *gülümser*
Akın:Ah...evet anne çıkıyorum görüşürüz...
Ayşe:Görüşürüz oğlum.Ayşe mutfağa gider.
Güneş hala Akın'a gülüyordu.
Akın:Gülme,gülme...
Güneş:Ne ya *gülümser* çok komikti hem neden böyle oldu...neye dağılmıştım o kadar.
Akın:Sana.Akın hızlıca Güneşi dudağından kimse görmeden öper ve çıkar.
Güneş:*yüzü kızarıp gülümser*
Güneş kendine geldiğinde Karaca'nın yanına gider.
Odaya girmeden önce kapıya tıklatır.Karaca:Gel.
Güneş:Karaca iyi misin?
Karaca:Sence iyi görünüyor muyum?
Güneş:Ne oldu?
Karaca:Güneş ben Celasun ile evlenmek istemiyorum.
Güneş:....Azer yüzünden mi?
Karaca:Ben Azeri seviyorum Güneş...bu sabah'ta Akın'la konuştum garip,garip şeyler söyledi.
Güneş:Ne gibi?
Karaca:İşte ben birşey bilmiyor muşum gibi şeyler....sen biliyor musun...benden gizli olan birşey mi var?
Güneş:Benim hiç birşeyden haberim yok Karaca daha yeni döndüm ben.
Karaca:Celasun ile evlenemem.
Güneş:Ne yapacaksın.
Karaca:Güneş senden birşey istesem yapar mısın?
Güneş:Bilmem...
Karaca:Lütfen Güneş.
Güneş:Ne istiyorsun?
Karaca:Kaçmam için yardım etmeni.....
Okuduğunuz için teşekkür ederim. ✨💝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Çukurun güneşi"
Fanfiction(Çukur hayali gerçek olmayan,uydurulmuş sahneler yaratım umarım beğenirsiniz iyi okumalar) Mücahit (Emmi)'nin tek kızı Güneş dünyaya geldiğinde bütün çukur kutlama yapmıştı. Güneş dünyaya geldiğinde İdris baba büyük gülümsemesini bütün çukura göster...