Akın gitti Erdenetlerin evinden.
Yamaç:Şimdi ne yapacaksın?
Güneş hiç bir şey demeden odasına gider.
Akşam olmuştu bile Cengiz'in verdiği görevi yapmalılar fakat Yamaç Cengiz'in tam isteğini her zaman yapmıyordu.
Yamaç:Hazır mısın?
Güneş:Evet hadi gidelim.
Yamaç:Dur bir dakika Güneş...ilk önce sana bir şey söylemem gerek.
Güneş:Ne?
Yamaç:Ben buraya Çukuru,ailemi korumak için girdim...sen ise annene ulaşmak için giridin....
Güneş:Yani....
Yamaç:İkimizde Cengiz'in isteklerini yerine getirmek için gelmedik buraya....o yüzden bu günkü kamyonu ,uyuşturucu dolu kamyonu korumayacağız....
Güneş:Nasıl yani?
Yamaç:Cumali abin gelip kamyonun yolunu kesecek ve bizde buna engel olmayacağız...
Güneş:Sen bunu nereden-Akın dimi?
Yamaç:Evet.
Güneş:Tamam...İkiside arabaya binip depoya gittiler.
Depoya vardıklarında karşılarına bir adam gelip görevleri sadece kamyonu korumak olduğunu söyler.Her şey hazır olduğunda önden üç araba gider sonra kamyon ve arkalarında da daha üç araba gider,arkadaki üç arabalarından birinde Güneş ve Yamaç var.
Bi an silah sesleri gelir.
Yamaç:Geldiler.
Kamyon durur.
Sonra arkadaki diğer adamlarda arabalardan çıkar Yamaç onları vurur. Tabi Güneş'te bir kaçtane vurmuştu.
İkiside Cumali'nin karşısına çıktılar.
Yanında Çukurun adamları ve Akın vardı.Cumali:Akın...Başlayın.
Akın Yamaça bakıp kamyonun arkasına gitti. Güneşin orda olduğunu görmezden geliyordu.
Kamyonun arka kapısını açtı ve içine girdi, kolileri açıp içinden bir paket alıp bıçakla kesti içinden uyuşturucu çıktı. Kamyondan indi ve diğerleri benzin döktüler.
Akın Cumalinin yanına gitti.
Akın:Tamamdır amca.
Cumali bakışlarını Yamaça çevirdi.
Cumali:Yine ölmeye becerememişsin.
Yamaç:Bu sefer denk getirememişsin.
Cumali bi anda Yamaça tokat attı.
Cumali:Bu denk geldi mi?*vurmaya devam ediyordu*Bu denk geldi mi lan?!
Güneş:Cumali abi yeter!
Cumali:*hala Yamaça vurmaya devam ediyordu*Güneş aralarına girdi ve durdurmaya çalıştı.
Güneş:Yeter!Tamam!
Cumali:Güneş!Seninle sonra konuşacak çok şeyiniz var ama şu an değil!*yamaça yine vurdu*Yamaç yerde acı içinde yatıyordu.
Güneş:Cumali abi yeter!
Cumali:Sen de onların tarafıma geçtin işte.
Güneş:Ben hiç kimsenin tarafına geçmedim ben kendi tarafındayım. Siz benden bazı şeyler saklamasaydınız böyle şeylere hiç gerek olmayacaktı Cumali abi!Cumali çok kızgındı Güneşe hem üzgünce hemde kızgınca bakıyordu.
Cumali:Yakın.
Akın kamyonun arkasına gidip cebinden çakmak çıkardı...çakmağı çakıp kamyonun içine attı.
Hepsi kamyonun etrafından uzaklaştılar.Cumali'de Yamaça doğru eğildi.
Cumali:Ateşle oynayacaksan böyle oynayacaksın...bebe.
Ve kalkıp gitmek için arkasını döner.
Güneş:Cumali abi?Yamaç abimi böyle bırakamazsın!Kamyon patlayacak!Ben tek başıma taşıyamam!
Cumali derin nefes alıp verir ve Güneşe doğru döner.
Cumali:Ayaklarından tutarsın.
Güneş gülümser ve Yamacı kamyondan uzağa taşırlar ve bir ağaca yaslarlar.
Cumali gider.
Güneş'te baygın Yamaçla tek başına kalır.
En az 10dk sonra Salih gelir.Salih:Güneş!Ne oldu ah,ne oldu Yamaç.
Güneş:Cumali abim....
Salih:Ah Cumali...ah...Yamaç,Yamaç oğlum uyansana.
Yamaç:*yavaşça gözlerini açar** ve gülümser*
Salih:Yamaç?
Güneş:İyi misin Yamaç abi?
Yamaç:Bana bebe dedi *gülümser*
Salih:Ah...ah be Yamaç.Salih ve Güneş Yamaça kalkması için yardım ederler ve arabaya doğru ilerlerler.
Yamaç daha iyi hissettiğinde ikisi Erdenetlerin evine giderler. Cengiz'in odasının kapısının önüne gelirler ve Yamaç kapıya tıklatır,içeriden Cengiz'in 'gir' deyişini duyup girerler.
Yamaç:Cengiz bey size çok kötü bir haberim var.
Cengiz:Kötü haber mi?
Yamaç:Malları yaktılar kim olduklarını görmedik ve hiçbir haberimiz yok.
Çağatay:Güneş'in de mi haberi yok?
Güneş:Ben Yamaçı zar zor kurtardım zaten...şu haline bi bakın.
Yamaç:...neyse bu kadardı biz çok yorulduk başka bir emriniz yoksa biz gidiyoruz.Cengiz:Gidin.
Güneş ve Yamaç çıkarlar odadan.
Cengiz:Çağatay az önce seni telefondan arayıp malların yerine ulaştığına haber verilmedi mi?
Çağatay:Verildi babacım *gülümser*....
Yamaç ve Güneş odalarındaydı ,Yamaç yatağında yatıyor arkasını dönmüştü. Güneş'te oturuyordu...telefonuna bir mesaj geldi,Güneş telefonunu eline alıp açtı ve baktı,ekranda Akın'ın ismini okuduğunda gülümsedi.
-mesajda-
Akın:İyi misin?
Güneş:İyim. Sen nasılsın?*diye cevap yazdı*Sonra Akın okuyup cevap yazmadı. Güneş buna bile mutlu olmuştu ama nerede olduğunu farkettiğinde mutlu olması uzun sürmemişti.
....
Okuduğunuz için teşekkür ederim 😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Çukurun güneşi"
Fanfic(Çukur hayali gerçek olmayan,uydurulmuş sahneler yaratım umarım beğenirsiniz iyi okumalar) Mücahit (Emmi)'nin tek kızı Güneş dünyaya geldiğinde bütün çukur kutlama yapmıştı. Güneş dünyaya geldiğinde İdris baba büyük gülümsemesini bütün çukura göster...