62.Bölüm

533 25 9
                                    

Feyza:Sen kimsin?

Akın bu sefer ne yapacağını bilmiyordu.

Feyza:Silahını yere at......AT ÇABUK!

Akın yavaşça silahını yere attı.

Feyza:Şimdi...bana karşı dön...

Akın yavaşça Feyza'ya doğru döndü.

Feyza:Akın?Akın Koçovalı. *yavaşça silahı indirir* Aslında seni bekliyordum ama böyle gelmeni değil.

Akın:Siz-
Feyza:Ben...Güneşin annesi...Güneşi görebilirsin...ama diğer sefer izin ile geleceksin.
Akın:Ne?
Feyza:Güneş artık benim yanımda kalacak....yani ,benim haberim olmadan buraya...benim evine gelmeyeceksin.
Akın:*hafifçe gülümser* Peki bundan Güneşin haberi var mı?Sizin kim ve hatta belki burada ne işi olduğu hakında hiç bir fikri yoktur. Çabuk karar vermeyin...Güneş sizin kızınız...siz neyi kabul edip edemeyeceğini bilmelisiniz.
Feyza:*hafifçe gülümser* Sen biliyor musun?
Akım:Biliyorum tabiki.Güneş benim bu hayatımdaki tek ışık...
Feyza:Peki senin ne haltlar yediğini biliyor mu?...Yani eski defterlerden.
Akın:Ne?....
Feyza:Elinde kimin kanını taşıyorsun Akın...Koçovalı?
Akın:Siz...neden bahsetiyorsunuz?
Feyza:Sen çok iyi biliyorsun neden bahsettiğimi. *gülümser* Şimdi nereden bildiğimi sorma...ben sırf kızımın mutluluğu bozulmasın diye kimseye birşey söylemedim....ama zamanı gelecek ve bunu herkese söyleyen ben olmayacağım....kızım için sen kendini feda edeceksin...Güneşten uzak duracaksın...onu üzmemek için Akın...onu kimse üzemez..korkma sana yardım edeceğim-
Akın:Siz şu an ne konuştuğunuzun farkında mısınız?Ben Güneş'ten ayrılmam...ayrılamam.
Feyza:Çukur...herşeyi öğrenirse...seni bitirirler...Güneşe ne olur sonra?Üzülür...senden nefret eder ama seni hala sevmeye devam eder. O yüzden onun huzurlu olmasını istiyorsan ondan uzak dur.
Akın:Peki siz kimsiniz?Feyza..hanım? Soyadınızı neden kimse bilmiyor?Güneş uyanır uyanmaz sizin tarafınızı seçmez-
Feyza:Ben 21 yıldır kızım ile yüzleşmeyi bekliyorum...ona herşeyi anlatıcam.
Akın:Neyi?...
Feyza:...
Akın:20 yıldır bekliyorsunuz ama siz bile bilmiyorsunuz hala. *feyza'ya biraz yaklaşır ve göz teması kurar* Beni...Güneşten...kopartamazsınız...evet yanlış şeyler yaptım ve hala pişmanlığımı yaşıyorum...Güneş bana bu zamana kadar yaptığım herşey için hak verdi...pişmanlığımı gördü..beni anlayacaktır.

Güneş yavaşça uyandı...gözlerini açtığı an Akın'ı gördü ve yanında bir kadın durduğunu. Yavaşça oturma pozisyonuna geçmeye çalıştı Feyza Güneşi gördü ve hemen yanına koştu.

Feyza:Güneş *gülümser ve yanına giderek ona yardım eder* İyi misin?

Güneş kadının yüzüne baktı sonra diğer tarafta ona hafifçe gülümseyen Akına baktı.

Güneş:Akın?Ne oldu?Ben neredeyim?

Akın Güneşin yanına gitti.

Akın:Biraz burada kalmam gerek..tamam mı?*güneşin yanağını okşar*
Güneş:Bu kadın kim peki?
Akın:*feyza'ya bakar* O...
Feyza:Sonra uzun,uzun konuşuruz...
Güneş:Ben eve gitmek istiyorum..babam-
Akın:Baban iyi Güneş tamam mı?*gülümser* Onuda buraya getireceğim..

Feyza biraz kızmıştı.

Feyza:Tamam bu kadar sohbet yeter.*gülümser* Sen biraz daha dinlen Güneşçim...sonra seninle beraber bahçeye çıkarız.
Güneş:....*akına bakar* Akın gidiyor musun?
Akın:*gülümser* Yine gelicem sevgilim...*anlından öper* Görüşürüz.

....
Okuduğunuz için teşekkür ederim 😊
Herkese mutlu yıllar 🎊

"Çukurun güneşi"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin