42.Bölüm

783 32 7
                                    

Güneş Akın'a ulaşamayınca Celasun ve Meke'yi arar,bütün gece babasını aramıştı artık sabah olmuştu fakat babası hala ortalıkta yoktu. Kahveye girdi ve bir sandalyeyeye oturdu,başını masaya yasladı.

Güneş:Offf baba ya...nerdesin?
Akın:Güneş?

Akın ve Cumali kahvenin kapısının önünde duruyordu.

Cumali:Güneş iyi misin kızım?

Güneş bi anda oturduğu yerden kalkıp Akına doğru gitti.

Güneş:Sen neredesin ya?Ben kaç kere aradım seni!
Akın:Arkamızdan ne işler çevirdiğini öğrenince açmak istemedim.

Evet bunu Akın söylemişti onunda eskiden diğerlerin arkasından iş çevirmişti ama bunu söylemişti. Pek te mutlu olmamıştı bunu dedikten sonra.

Güneş:Ne iş çevirmişim?!
Cumali:Karaca'ya kaçması için yardım etmişsin...
Güneş:Evet,yardım ettim! *hiç tereddüt etmeden söylemişti*
Cemali:Kızım sen ne yaptığını farkında mıydın?
Güneş:Ya siz ne konuşuyorsunuz ya!Benim babam kayıp!
Akın:Ne?
Cemali:Baban mı kayıp!
Güneş:Evet! Akın seni bütün gece aradım,mesaj attım....
Akın:Ben özür dilerim Güneş bilmiyordum-
Güneş:Baksaydın bilirdin!

Kahvenin kapısından Celasun ve yanında Emmi ile girmişti.

Güneş:Baba! *göz yaşlarını tutamadı ve sarıldı babasına* Nerdesin sen?
Emmi:Burdayım kızım.

Güneş babasına sarılmayı bıraktı ve kolundan yavaşça tuttu.

Güneş:Gel baba otur sen. *celasun'un yanına gider*Nerdeydi?
Celasun:Valla bilmiyorum...kahveye doğru gelirken gördüm.

Cumali:Emmi.
Emmi:Efendim oğlum.
Cumali:Neredeydin sen?Nereye gittin.
Emmi:Oğlum sen onu bunu bırakta...Paşa'yı gördün mü?Bütün gece onu aradım.

Ortama sessizlik bastı ve oradaki herkes birbirlerine bakıyordu.

Güneş:Baba-
Cumali:Tamam kızım. Akın sen Güneşi al bi hava almaya götür.
Akın:Tamam amca.Hadi Güneş.

Akın Güneşi alıp uzun bir yürüyüşe çıkarlar,ikisi de bir kelime etmiyordu.

Akın:Yoruldun mu?Şuraya oturalım mı? *bankı gösterir*
Güneş:Tamam.

Banka otururlar.
Güneş daha fazla dayanamayıp salıverir gözyaşlarını. Akın yavaşça Güneşin omuzundan tutup kendine doğru çeker biraz,Güneşte kafasını Akın'ın omuzuna dayar.

Güneş:Çok korktum.
Akın:Baban iyi Güneş ağlama.
Güneş:Akın....ona birşey olsaydı yaşayamam. Benim başka kimsem yok.
Akın:O ne demek Güneş,lütfen...ben varım,babam,amcalarım bütün Çukur var.
Güneş:Evet...ama....Akın...benim annem yok...annemi hatırlamıyorum bile....babam bana hem annelik hem babalık etti...hatta *gülümser* yemek yapmamı bile babam öğreti.
Akın:*gülümser*
Güneş:*gülümsemeyi bırakar* Akın?
Akın:Efendim.
Güneş:Senin annen var....nasıl bir duygu?
Akın:....

Akın bu soruya nasıl cevap vereceğini bilemedi.

Güneş:Sana bir sır vereyim mi?
Akın:Neymiş?

Güneş başını Akın'ın omuzundan çeker ve gözlerinin içine bakar.

Güneş:Benim içimde hep bir his var.
Akın:Ne hissi?
Güneş:Annem yaşıyor...
Akın:Ne?
Güneş:Hiss....annem sanki yaşıyor...
Akın:Nasıl yani?
Güneş:Okulda...yani üniversite'de bir kız ile tanıştım...onunda annesi ölmüş...bir gün işte onların evine gittim resimler filan vardı....sordum ona...annesi hakkında...o da anlatırken ağlamaya başladı. Onu her gün daha çok özlediğini söyledi...fakat o sadece bebekken,bir kaç günlükken ölmüş annesi. O günden düşünüyorum Akın.Ben neden annemi özlemiyorum?O hiç görmemiş annesini...ben ise ne kadarda hatırlamasam da....1 yaşındayken öldü annem.
Akın:Güneş bu olamaz...çünkü cenazesi oldu.
Güneş:Sen orada mıydın Akın?Sen cenazeye gittin mi?Tamam annemin mezarı var....ama neden evde fotoğrafları yok?Sizin evde var...gördüm...sizin ailenin...demek o zamanlar fotoğraf çekmek için bir şey varmış işte...ama neden-
Akın:Güneş tamam sen yorgunsun bütün gece uyumadın. Seni eve götüreyim.
Güneş:....Sen birşey söylemeyecek misin?
Akın:Ne konuda?
Güneş:Karaca....
Akın:Olan olmuş....konuşacak birşey yok. Hadi gidelim- *akın oturduğu yerden kalkmıştı ve güneşin de kalkması için bekliyordu*
Güneş:Bi yandan sadece düğünü istemedim. Diğer yandan Karaca'nın da mutlu olmasını istedim.
Akın:*yine oturur güneşin yanına*
Güneş:Düğünü istemedim...Çünkü...Celasuna baktığımda Akşını görüyorum Akın. Akşın'ın bana ne kadar değerli olduğunu biliyorsun *gülümser* az oynamazdık...Celasun'u Akşından başka birisi ile görmek istemiyorum...daha doğrusu Karaca ile. Karaca ise bana çok uzaktı...Akşın öldükten sonra biraz olsa yakınlaştık. O da seviyordu Azeri...yardım ettim işte ama tabi bu olanlardan önce.
Akın:Anlıyorum Güneş...seni suçlamıyorum belki ben de aynısını yapardım...
Güneş:*akın'a bakar ve gülümser* Gerçekten mi?
Akın:*gülümser* Evet *yerinden kalkıp elini güneşe uzatır* Hadi dönelim.
Güneş:*akın'ın elini tutar ve yerinden kalkar* Gidelim *gülümser*

....
Okuduğunuz için teşekkür ederim 💝
Bu arada 3bin okumaya ulaştı bu hikaye teşekkür ederim🤩.

"Çukurun güneşi"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin