58.Bölüm

544 31 9
                                    

Kulkan Güneşi yakalamıştı, Güneş ne kadar direnipte kurtulmaya çalışsada Kulkan ondan daha güçlüydü. Güneşi Nehir ve Efsun'un tuttu yere götürür ve elini kolunu bağaladı çünkü Güneş Efsun ve Nehir gibi değildi adamlara gözü kırpmadan saldıra bilirdi.

Kulkan:Bi süreliğine misafirimsin Güneş...*gülümser* Bu arada Çukurdan olduğunu öğrendim ya şu an...acaba beni daha ne kadar sürprizler bekliyor *hafifçe güler*

Kulkan Güneşe yaklaşır.

Kulkan:Kısmetin var Güneş Savcı...senden etkilendim...etkilenmeseydim seni orada öldürürdüm.

Kulkan Güneşin yüzüne biraz daha baktıktan sonra kapıdan çıkar ve kilitler. Anahtarı korumalara verir ve onları uyarır.

Kulkan:Beni iyi dinleyin...bu kızın kılına zarar gelsin sizi öldürürüm.
*güneşin telefonu çalar*
Kulkan:Haydaa bu kim...Akın?

Kulkan Güneşin telefonunu almıştı,Akın'ın aradığını gördüğünde gülümsedi.

Kulkan:Akın demek...

Telefon çalmayı bıraktığında bir mesaj yazıp Akın'a yolar.
————
-Mesaj-
Güneş:Akın çok önemli bir işim çıktı bir süreliğine Çukurda olmayacağım lütfen nedenini sorma.
————

Kulkan:*gülümser ve telefonu komple kapatır ve gider oradan*

Akın ise bu mesajı okuduğunda Güneşi tekrar arar fakat telefonu kapalıydı. Endişelenmeye başlamıştı.

Akın:Nerden çıktı şimdi bu?
Düşüncelere dalmıştı. Neyse vardır bi bildiği diyip kişilerden çıkıp fotoğraflara girdi. Güneşin ve onun beraber çekindiği fotoğraflara bakıyordu , ekrana kaydırırken fotoğraflar değişince gülümsemesi daha da çok büyüyordu.

Güneş artık iplerden bilekleri morarmıştı çünkü hep çekeliyordu kurtulmak için bi an kapı açıldı Kulkan girdi içeriye.

Kulkan:Nasılsınız Güneş hanım?Keyif yerinde mi?
Güneş:*kızgınca ona bakar*

Kulkan:Şimdii bu ağızındaki bezi çözücem...ama lütfen çığlık atma...bir...burada sana yardım edecek kimse yok...ha dedik ki etti...kafasına sıkarım...ve iki kafam şu an hiç gürültü çekmek istemiyor. *güneşe yaklaşır ve iki elini ağızındaki beze uzatır Güneşe bakar*Çözüyorum...*çözer*

Güneş iyice nefes almaya başlar.

Güneş:Bırak beni...eline birşey geçmez...
Kulkan:*gülümser* İnan bana ben de seni bırakmak istiyorum...hatta yemeğe bile götürmek istiyorum...ama...*eli ile güneşin saçını kulağının arkasına koyar ve dövmeyi görür* ....*biraz duraksar*...İşte biraz bu engel oluyor...*elini çeker* sen benim elimdesin Güneş...ve hala hiç kimsenin haberi yok *hafifçe güler* bu çok eğlenceli değil mi?Seni gerçekten öldürmek istemiyorum....ama...söz veremem...yapmak gerekiyorsa...yaparım.
Güneş:Yap!Ne bekliyorsun?!Öldür-
Kulkan:Bunu sonra düşünürüm...şu an sadece birşey merak ediyorum...bana o gece neden yardım ettin?
Güneş:...Ben...sana yardım ettim çünkü...çok çaresiz görünüyordun ve çok içkiliydin seni öylece bırakamazdım...bıraksaydım bütün gece düşünürdüm.
Kulkan:*gülümser* Peki...kim olduğumu biliyor muydun?...
Güneş:*gülümser ve hafifçe güler*
Kulkan:Ne oldu?Komik olan ne-
Güneş:Kulkan Erdenet...sen olduğunu bilseydim hiç düşünmeden kafana sıkardım!
Kulkan:......*gülümser* Tam benim tipimsin. Seni sevdim. Başka şekilde tanışsaydık emin ol...*Güneşe yaklaşır* Benimdin.

Kulkan oturduğu yerden kalkıp çıkar odada.

....
Okuduğunuz için teşekkür ederim 😊
7bin okuma olmuş✨ ve hayal kurguna 1!!!❤️

"Çukurun güneşi"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin