Akın gülümseyerek Güneş'e doğru koştu ve sım sıkı sarıldı Güneş'te karşılık verdi sarılmasına.
Akın:Sen geldin.
Güneş:Geldim *gülümser*Diğerleride kahveden çıkmıştı Akın ile Güneşi izliyorlardı gülümsemeleri ile Emmi dışında. Güneş babasını gördüğünde Akın'dan ayrılmaya çalışır fakat Akın bırakmaz hala sarılıyordu Güneşe.Güneş Akın'ın kulağına yaklaştı ve fısıldadı.
Güneş:Akın bırak beni babam-*emmi öksürür*
Akın Güneş'ten ayrılır. Emmi gülümser ve o da Güneşe sarılır.
Emmi:Hoş geldin kızım.
Güneş'te sarılır.
Güneş:Hoşbuldum baba.
Diğerleri ile de selamlaştıktan sonra kahveye girerler.
Selim:Eee Güneş anlat bakalım...neler oldu orada?
Güneş:....
Emmi:Kötü birşey mi oldu ...kızım?
Güneş:Ben istifa etiğimi söylediğimde beni salmadılar...ama Yamaç abim herşeyi halletti ve buradayım işte.
Emmi:S-sana zarar vermediler dimi?
Güneş:Hayır baba iyim ben.
Cumali:Akşam yemeğine bekleriz o zaman...Yamaç abinde geliyor.
Güneş:Yamaç abim de mi geliyor?
Selim:Evet...geçen yine gelmişti...biraz olaylı oldu ama...bu sefer herşey yolunda.
Güneş:*gülümser*Tamam akşama görüşürüz. Ben eve gidiyorum.
Emmi:Sen git dinlen kızım akşama beraber gideriz.
Güneş:Tamam baba.Güneş oturduğu yerden kalkıp kahveden çıkar Akın'da tam Güneşin peşinden gidecekken Emmi durdurdu onu.
Emmi:Akın,nereye oğlum?
Akın:Şey ben...Güneşe eşlik edicektim...
Emmi:Etme oğlum o yolunu biliyor. Hem Çukurda kimse birşey yapamaz.
Akın:T-tamam...*yerine oturur*
Cumali:Ya Emmi bırak işte gitsin eşlik etmek istiyor Güneşe *gülümser*
Emmi:Öyle mi...*akına bakar*Akın başını 'evet' olarak sallar.
Emmi:E Güneş gitti artık eve varmıştır.
Celasun,Selim,Meke,Cumali,Metin kendilerini tutamayıp gülerler.
Emmi:Ne oldu?Komik olan ne oğlum bizde gülelim.
Akşam olduğunda Güneş hazırlanıp babası onu almaya gider eve. Beraber Koçovalıların evine giderler herkes Güneşe sarılır ve selamlaşırlar.
Güneş:Yardım edecek birşey varmı Saadet abla?
Saadet:Yok Güneş sen geç otur herşey hazır zaten.
Güneş:Tamam.Güneş yemek masasının olduğunu odaya girer ve nereye otursa diye bi bakar,babasının yanı boştu Ayşe'nin yanı boştu ve Akın'ın. Selim gelip Ayşe'nin yanına oturdu.
Emmi:Kızım gel sen benim yanıma otur.
Güneş:Baba burada Sultan anne oturuyor.
Emmi:Öyle mi?Başka yer yok mu?
Cumali:Güneş Akın'ın yanı boş gel otur.
Güneş:*gülümser* Tamam.Akın gülümser. Güneş yanına oturur Akın gülümserken bakışları Güneş'ten Emmi'ye döner...Emmi pek memnun değil gibiydi,Akın'ın gülümsemesi düşer.
Kapıya birisi tıklatır.
Sultan tam açamaya gidecekken Emmi durdurur onu.Emmi:Sultan...ben açarım kapıyı.
Emmi Yamaçı kendisi karşılamak istiyordu. Yerinden kalktı ve kapıya doğru gitti. O sırada masanın altında Akın Güneşin elini tuttu Güneş bi an Akın'a baktı. İçeriye Yamaç girdi ve Emmi yerine oturdu.
Akın Güneşin elini bıraktı.Güneş:Hoş geldin Yamaç abi *gülümser*
Yamaç:Hoş buldum Güneş *gülümser*Çok güzel,huzurlu ve mutlu akşam yemeği yediler. Hepsinin keyfi gayet iyidi. Hepsi oturma odasına geçtiler.
Gülümseyip konuşurken Güneş konuştu.Güneş:Ben birşey söylemek istiyorum.
Herkesin dikkati ondaydı.
Güneş:Benim üniversitem vardı...biliyorsunuz...ve devam etmeliyim onu öylece bırakamam.
Emmi:Bu güzel kızım...aynen devam et.Akın pek mutlu görünmüyordu tam kavuşmuşken şimdi Güneş gidecek miydi?
Herkes Güneşe doğru seçimi yaptığını söyledi Akın dışında.
Damla,Karaca,Saadet ve Güneş dışarıya oturmaya çıktılar biraz.
Damla:Güneş...gerçekten iyi karar aldın...bu kadar olanlardan sonra devam etmen çok güzel *gülümser*
Güneş:Teşekkür ederim Damla abla *gülümser*
Karaca:Akın pek mutlu olmadı...
Güneş:Nereden biliyorsun?
Karaca:Yüzünden belli Güneş...sen üniversiteye döneceğini duyduğunda gülümsemesi nasıl düştüğünü görmedin mi?
Güneş:.....
Saadet:Öyle değildir ya....biraz üzüldü tabi...
Güneş:*güneş oflayıp mutfağa girer,bi bardağa su doldurup içer*Akın'da mutfağa girer Güneşi gördüğünde duraksar ama girer.
O da bi bardağa su doldurup içer.Güneş:Akın?...Neden yüzüme bakmıyorsun?Hani beni çok özlemiştin?
Akın:Özledim,özledim de...gidiyorsun yine işte...
Güneş:Ama ben devam etmeliyim.
Akın:Biz peki?Biz ne olucaz?
Güneş:Akın sana söz veriyorum seni her gün görüntülü arayacağım görüntülü olmasa bile arayacağım.
Akın:....
Güneş:Tamam...seni anlıyorum ben bu gün geldim...haftalarca ayrıydık ve yine gidiyorum.
Akın:Ben sensiz yapamam. * o kadar masun ve çaresiz bakıyordu ki*
Güneş:Akın ben orada çok durmayacağım zaten....ev eğitimi alıcam...yani evden okuyacağım sadece önemli sınavlara gidicem...bu işi halletmem için gidiyorum zaten en fazla 2 hafta oradayım.
Akın:Gerçekten mi?
Güneş:Evet!Akın iki eli ile Güneşin yanaklarından tutup öper dudaklarından. Ayrıldığında ikiside birbirlerinin gözlerinin içine bakar.
Akın:Seni çok seviyorum.
Güneş:*gülümser* Bende seni seviyorum Akın Koçovalı.....
Okuduğunuz için teşekkür ederim 💞
5bin okuma olmuş bu hikaye çoook teşekkürler💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Çukurun güneşi"
Fanfiction(Çukur hayali gerçek olmayan,uydurulmuş sahneler yaratım umarım beğenirsiniz iyi okumalar) Mücahit (Emmi)'nin tek kızı Güneş dünyaya geldiğinde bütün çukur kutlama yapmıştı. Güneş dünyaya geldiğinde İdris baba büyük gülümsemesini bütün çukura göster...