89.Bölüm

421 16 3
                                    

Akın ve Güneş hastaneden çıkmıştı ilk kontrölleri iyi geçmişti ,fakat tabi doktorun söylediği bağızı şeyleri Akın dikkate almıştı.

Akın ,Güneşin elini tutup onu bankların birine oturttu.

Akın:Güzelim...doktorun dediklerini duydun dimi...bak.. stres,ağlama,üzülme ,bunlar gibi kötü duygular artık olmamalı..bebeğimizin sağlığı için.
Güneş:Duydum Akın..hem ben bebeğimize kötü etki edecek şeyler yapmam.
Akın:...

Akın eli ile Güneşin yanağını hafifçe tutup yüz yüze gelmelerini sağlar.

Akın:Biliyorum hayatım..fakat haftalardır odandan çıkmıyordun,yemek yemiyordun doğru dürüst...lütfen..üzüldüğünü biliyorum fakat *derin nefes alır* baban üzülmeni istemezdi..

Güneş'in gözleri dolmuştu fakat eleri ile yüzünü kapattı ve duygularını kontrol etti..derin nefes alıp verdi.

Güneş:Haklısın...*Akın'ın elini tutar* Beraber atlatıcaz...yanımda ol..

Akın,Güneş'in anlından öpüp göz göze gelirler.

Akın:Hep yanındayım..son nefesime kadar.

•••

*2 ay sonra*

Güneş biraz olsa kendini toparlamıştı,bebeği için güçlü olmalıydı.

Evde Damla,Efsun ve Saadet ile beraber oturuyorlardı bahçede,onlar sohbet ediyordu fakat Güneş'in gözleri hep dış kapıdaydı.

Saadet:..Güneş?...Güneş?..
Güneş:Efendim abla.

Saadet,Güneş'in önünden tabağını aldı.

Saadet:Biraz daha kek ister misin?
Güneş:Hayır istemem sağol..

Yine bakışlarını dış kapıya çevirmişti...
Bahçeden dış kapı görünüyordu ve kolaylıkla kimin girdiği yada çıktığı görünüyordu.

Güneş:Nerde kaldılar...
Efsun:Bir şey mi dedin Güneş?

Güneş başını kızlara doğru çevirdi.

Güneş:Akın..abimler hala gelmediler..acelece çıktılar...nereye gittiklerini biliyor musunuz?
Damla:Valla bize de bir şey söylemediler.

Güneş diğerlerine nereye kaybolduklarını sorarken kapıdan Akın yavaşça girer.

Güneş:Akın..

Güneş hızlıca yanına yaklaşır.

Güneş:Akın nerde kaldınız...abimler nerede..Akın?

Akın kendinde değildi karşısında Güneşi görünce gözyaşlarını tutamadı ve başını yavaşça Güneşin omuzuna doğru yasladı,gözyaşlarını serbest bıraktı.

Güneş:Akın be oldu?
Akın:..Karaca.

...
Okuduğunuz için teşekkür ederim 😊

"Çukurun güneşi"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin