İdris Koçovalının ölümünden sonra aile darma dağın olmuştu kısa süre sonra Akın geçmişti ailenin başına. Evde yaşayan bürün kadınlar toplaştı Güneşte dahil Akın'ın elini öpmeye Güneşin sırası geldiğinde Akın'ın elini öptü ama yüzüne bakmadı Akının gözleri ise Güneş'ten ayrılmıyordu. Akın artık Çukurun başıydı.Emmi hapiste olduğu için Güneş Koçovalıların evinde yaşıyordu. Okul için hazırlanırken Karaca odaya girdi aynı odada kalıyorlardı.
Karaca:Nereye?
Güneş:Okula.
Karaca:Gerçekten Akın buna izin verebileceğini mi sanıyorsun?
Güneş:Neden izin vermesin?
Karaca:Güneş...bizim çıkmamıza izin yok biliyorsun.
Güneş:*gülümser* Sende biliyorsun ama geceleri çıkıyorsun.Karaca hafifçe gülümser artık Güneşle arasında eskisi gibi anlaşmamazlık yoktu aynı evde yaşadıkları için birbirleri ile anlaşmaya ve hatta kız kardeş olmuşlardı.
Güneş:Görüşürüz.
Karaca:Görüşürüz.Güneş çantasını alıp kapıdan çıkar,merdivenlerden inip kapının önünde sessizce ayakkabılarını giyer ve tam kapının kolunu açacakken.
Akın:Nereye Güneş?
Güneş yavaşça Akına karşı döner.Güneş:Okulaa
Akın:*gülümser* Gidemezsin.
Güneş:Nedenmiş?
Akın:Güneş dışarısı tehlikeli hem okulun Çukurun dışında.
Güneş:eee
Akın:Kısaca tehlikeli ve gidemezsin.
Güneş:Ben Koçovalı değilim ve aslında bu evde sadece misafirim veee sen ne benim anam ne de babamsın Akın Koçovalı ben gidiyorum.Akın:Baban söyledi.
Güneş:*gülümseyerek* Bana yalan söyleme babam bana ne olursa olsun okulunu aksatma demişti.
Akın:Ne zaman demişti bunu?
Güneş:1...yıl önce...
Akın:Ben dün ziyarete gittim Güneş güven bana öyle dedi.Güneş öylece kaldı ama umrunda değildi okula gitmek istiyordu arkadaşlarını görmek istiyordu ve hızlıca kapıyı açıp dışarı kaçtı.
Akın:Güneş!Güneş!
Güneş gülerek kaçmıştı kapının korumalarına gelmişti.
Güneş:Açın açın!!
Onlar açmamıştı tabiki.
Güneş:*arkasına bakar ve Akın'ı ona doğru koştuğunu görür* Ya açın!!!
Akın hemen gelir ve Güneşi kaldırıp kucağına alır.
Güneş:Akııın bırak!!
Akın gülerek:Çıkamazsın dedim.
Güneşi eve tekrar sokar ve kapıdan içeriye girdikten sonra kucağından indirir Güneşi.
Güneş:Ne yapıyorsun sen ya?
Akın:Güneş-Güneş dinlemeden kilere gider ve kapıyı kilitler.
Akın'da Güneşim peşinden gider.
Akın:Güneş aç kapıyı hadi.
Güneşten ses yoktur.
Bir süre sonra Akın dayanamayıp kapıyı kırıp içeriye girer ve girdiğinde tek gördüğü şey kilerin camı açık olduğu.
....
Okuduğunuz için teşekkür ederim 😊✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Çukurun güneşi"
Fanfiction(Çukur hayali gerçek olmayan,uydurulmuş sahneler yaratım umarım beğenirsiniz iyi okumalar) Mücahit (Emmi)'nin tek kızı Güneş dünyaya geldiğinde bütün çukur kutlama yapmıştı. Güneş dünyaya geldiğinde İdris baba büyük gülümsemesini bütün çukura göster...