90.Bölüm

699 20 2
                                    

Karaca,Celasun,Emmi...gizemli şekilde ölmüştü...Karaca ve Celasun'un cenazesinde Güneş,Akın'ın elini bir saniye bile bırakmamıştı o da olan olayın şokunu yaşıyordu ama kocasının..bebeğinin babasının yanında olmalıydı..
Katil ortaya çıkmıştı..lanet olası amca,onun peşine çoktan düşmüşlerdi en yakın zamanda yakalayıp cezasını keseceklerdi.

-1ay sonra-

Herkes odalarına dağılmıştı,Akın yatağına uzanmış tavanı seyrediyordu,Güneş yanına yatıp ona eşlik etti.

Güneş:Ne düşündüğünü bilmiyorum ama ne hissettiğini biliyorum *bakışlarını ona çevirdi* benim yaptığım hatayı yapma Akın..kendini odaya kapatıp güçsüz olma..*Akın'ın elini tutup karnına hafifçe koydu* onun için..bebeğimiz için güçlü olmalıyız.

Akın bakışlarını,Güneşin bakışları ile karşılaştırdı..gözünden bir göz yaşı damlayıp Güneşi anlından öptü.

Güneş hafifçe gülümsedi ve yataktan kalkıp kapıya doğru ilerledi.

Akın:Nereye?

Güneş hafifçe Akına doğru döndü..ve gülümsedi.

Güneş:Cumali abimle birşey konuşucam sen uyu canım ,beni bekleme hemen gelirim.

Akın:Tamam.*hafifçe gülümsedi ve gözlerini kapattı*

Güneş odadan çıkıp salona indi.

Yamaç ve Cumali oturuyor ve sessizce konuşuyorlardı,Güneşin geldiğini görünce ortamı sessizlik bastı.

Güneş,susmaları nedeniyle gülümseyip bir sandalye çekip tam ortaya koyarak karşılarına oturdu.

Cumali:Hayrola Güneş..uyku tutmadı mı,iyi misin?

Güneş:İyim abicim..siz,neden sustunuz devam edin.

Yamaç:Yok ,sohbet bitti sadece.

Güneş:mhm..*Güneş etrafa bakındı*Herkes yattı mı?

Yamaç:Evet..bu gün yoğun gündü..

Güneş:Amcayı buldunuz mu?
Yamaç:İz yok..hangi deliğe girdiyse şerefsiz...
Güneş:Gerçekten onu bulacağınızı mı sanıyorsunuz?Arandığını biliyor o yüzden değil başka bir şehir..bulduğu en derin deliğe girmiştir bulamamamız için...
Cumali:Nasıl yani..

Güneş sandalyeden kalkıp Yamaç'ın yanına yaklaştı ve belinden silahı aldı.

Güneş:*silahın tetiğini çekip konuşmaya devam etti* Biz onun peşini bırakıcaz..oda tıpış,tıpış yanımıza gelicek...

••••
Okuduğunuz için teşekkür ederim 😊

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 29, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

"Çukurun güneşi"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin