Düşüncelerine dalmışken telefonu çaldı Güneşin,eline aldı telefonunu ve kim aradığına baktı,Akın'ın ismini görünce hemen açtı.
Güneş:A-alo...
Akın:Notunu aldım.
Güneş:....
Akın:Buluşalım mı?
Güneş:Şimdi mi?
Akın:Biliyorum geç oldu ama...neyse istemezsen-
Güneş:Nerde buluşalım?*gülümser*
Akın:*gülümser* Kahvede.
Güneş:*gülümsemesi düşer* Kahvede mi?
Akın:*güler* tavla oynarız diye düşündüm. *gülümser güneşle uğraşmayı sever kendisi*
Güneş:Ay çok güzel olur çay'da demlerim ben,hatta Celasun,Mekke,Çukurun bütün herkesi çağırırız süper olur...Akın sen dalga mı geçiyorsun yani anlamıyorum.Ve hala gülüyorsun.
Akın:Şaka yaptım Güneş...Sen kahveye doğru git ben yolda seni alıcam.
Güneş:Nereye gideceğiz ki?
Akın:Süpriz *gülümser*Telefonları kapatıp ikiside evlerinden sessizce çıkmıştı. Güneş kahveye doğru gidiyordu Akın ise gizlice arabayı almıştı ve sürmeye başlamıştı,sürerken bi yola bakıyordu bir de gözleri Güneşi arıyordu. Diğer yola sapınca karşısına yürüyen Güneşi gördü ve gülümsedi. Güneş'te araba sesine doğru bakınca Akın'ı gördü ve o da gülümsemesine engel olamadı,arabanın kapısını açıp girdi.
Güneş:Merhaba.
Akın:Merhaba Güneş.Bi an garip sessizlik olmuştu arabanın içinde ama ikiside gülümsüyorlardı.
Güneş sessizliği bozarak konuştu.
Güneş:Eee nereye?
Akın:Nereye gitmek istersin.
Güneş:Nereye gideceğimizi bilmiyor musun?Hani sürprizdi?
Akın:Seninle olunca farketmez *gülümser*
Güneş:ha?
Akın:Yok,yok birşey
Güneş:Ne dedin sen? *gülümser*Akın'da gülümseyerek arabayı sürmeye devam eder.
Akın:Dusaymışsın Güneş hanım.
Güneş:*güler*Çukur'dan çıkarlar ve İstanbul'un güzel mekanları olduğu sokağa girerler. Akın arabayı bir restorandın olduğu yere park eder. İkiside arabadan inerler.
Güneş:Akın?Burasıda ne?
Akın:Gel benimle *güneşin elini tutar ve restorandan uzaklaşırlar*Güneş restoranda gireceklerini sanar ama Akın onu başka yere götürür. Güneşin elini bırakıp ona karşı döner.
Akın:Kapa gözlerini *gülümser*
Güneş:Neden?
Akın:Bana güven Güneş kapa gözlerini uzun sürmeyecek.Güneş gözlerini kapar Akın yine Güneşin elini tutar ve biraz daha yürürler.
Akın:Tamam geldik ben aç değince aç gözlerini tamam mı?
Güneş:Tamam *heyecanlanmıştı*Akın Güneşi bi tarafa çevirmişti.
Akın:Aç bakalım *gülümser*
Güneş:*gözlerini açar ve elini ağızına koyarak gülümser,şaşmıştı*Akın lunapark mı?
Akın:Evet...sevinmedin mi yoksa?
Güneş:Sevinmez olur muyum çok mutlu oldum Akın.Güneş hayatında sadece 2 kere gitmişti lunaparka ama hiç bir şeye binememişti çocukluk işte zamanında yapamadığın şeyler içinde kalıyor. Güneş'te çok mutlu olmuştu küçük bir çocuk gibi.
Akın'la beraber çok eğlenmişlerdi ikiside resmen küçük çocuk gibi oyunlar oynuyor,çarpışan arabalara binmişlerdi bu gece gülümsemeleri yüzlerinden hiç düşmemişti.
Akın:Şimdi sıra hangisinde?
Güneş:Dönme dolap!Güneş Akın'ın elini sıkıca tuttu ve dönme dolabın çalışanına parayı verip bindiler bu sürede ise Güneş Akın'ın elini bırakmamıştı,dönme dolaba binene kadar tabi. İkiside karşı karşıya oturdular Güneş manzaraya Akın ise karşısında oturan manzaraya bakıyordu.
Güneş:Çok güzel *gülümser*
Akın:Evet...çok güzel.Lunapark maceraları bitmişti ikiside arabada Çukura doğru gidiyorlardı yol boyunca konuşup,güldürler. Akın arabayı Güneşin evinden biraz az da olsa uzağa park etmişti.
Güneş:Geldik.
Akın:Evet....ben çok eğlendim Güneş gerçekten...uzun zaman olmuştu böyle gülmemeli.
Güneş:Aynen. Bir gün yine tekrarlar mıyız?
Akın:Tabiki *gülümser*
Güneş:İyi geceler. *gülümser*
Akın:İyi geceler. *gülümser*Güneş tam arabadan çıkacakken Akın durdurur onu.
Akın:Güneş...
Güneş:Ne oldu?
Akın:Şey....neyse boşver. İyi geceler.
Güneş:Söylesene Akın,ne var?Ne söyleyecektin?
Akın:Ben herşey için özür dilerim....tamam mı...çok yanlış şey yaptım,seni üzdüm...Güneş ben....seni...seviyorum.Güneş dona kalır ve bi an kapıyı açıp gider Akın ise arabadan bakar ona,Güneş arabadan uzaklaşmadan durur ve arabaya doğru dönüp yürür. Arabanın kapısını açar,oturur Akın'a bakar ve aklımdan hızlıca 'acaba yapsam mı yapmasam mı?' Diye geçirir ve Akın'a yaklaşıp hızlıca öper onu dudaklarından.
Güneş:Bende seni.
Deyip çıkar arabadan evine doğru koşarak gider yüzünde ise gülümseme ve kızarma oluşmuştu. Akın ise öylece kalmıştı kendine geldiğinde gülümseyip o da evine doğru gitmişti.
....
Okuduğunuz için teşekkür ederim 😊🧡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Çukurun güneşi"
Fanfic(Çukur hayali gerçek olmayan,uydurulmuş sahneler yaratım umarım beğenirsiniz iyi okumalar) Mücahit (Emmi)'nin tek kızı Güneş dünyaya geldiğinde bütün çukur kutlama yapmıştı. Güneş dünyaya geldiğinde İdris baba büyük gülümsemesini bütün çukura göster...