Güneş Koçovalıların evindeydi aşevi için yardım ediyordu.Güneş:Sultan Anne bu hazır.
Sultan:Tamam kızım sen git dinlen birazdaysa Çukura ineriz.
Güneş:TamamGüneş oturma odasına gider koltuğa oturur ve karşısına bakar,gözünün önünde Akın'ı canlandırıyordu onu özlemişti ama ziyaretine hiç gitmemişti cesaret edemiyordu ama gitmek istese bile babası izin verir miydi?
Güneş düşüncelerine dalmışken omuzunda bir el hisseti.Sena:Merhaba *gülümser*
Güneş:Merhaba *gülümser* Sen Sena olmalısın Yamaç abi nin eşi.
Sena:Evet...sen..?
Güneş ayaklanır ve elini uzatır.
Güneş:Ben Güneş.
Sena:Memnun oldum Güneş...ne düşünüyordun derince.
Güneş:Amm ben-
Sultan:Hadi herşey hazır Çukura inelim.
Güneş:Sonra konuluruz belki. *gülümser ve yerinden kalkar*Hepsi Sultan,Güneş,Karaca,Aşkın,Ayşe ve Nedret ve Saadet Çukura Aşevi için inmişlerdi.
Herşey güzel gidiyordu ama Saadet bi andan fenalaştı Sena ile konuşmak için kahveye gittiler sonra Saadet geldi Akşın gitti,Akşın geldi Karaca gitti öylece hepsi sıralandılar sonra Sena geldi.
Sena:Güneş?
Güneş:Efendim Sena abla.
Sena:Hadi seninle de konuşalım.
Güneş:Ama-
Sena:Hadi kahvede bekliyorum seni.Güneş yaptığı şeyi bırakıp kahveye gider,ilk defa kahveye girer eskiden sadece uzaktan içine bakıyordu.
Sena:Anlat bakalım Güneş.
Güneş:N-neyi?
Sena:Evde ne düşünüyordun o kadar derin?
Güneş:Sena abla gerçekten...benimle kendim aramda.
Sena:Tamam belki dedim anlatırsan için rahatlar.
Güneş:İçim mi rahatlar?Gerçekten öyle mi olur?
Sena:Evet...hem sen hiç kimseye birşey anlatmadın mı?
Güneş:Hayır.Sena sandalyeyi alıp Güneşin tam karşısına oturur.
Sena:Dinliyorum *gülümser*
Güneş anlatmaya başlar herşeyi o küçücükken annesinin öldüğü babasınla yaşadığını Akın'ı Songülü,Akın'ın o gece yaptıkları,hapse girdiğini herşeyi Akın'ı sevdiğini de dahil.
Sena:Hmm demek Akın'ı seviyorsun.
Güneş:E-evet *utanır*
Sena:*gülümser* utanacak birşey yok Güneş bu normal.
Güneş:Sevmek normalde...gözünü kırpmadan 14 kişiyi vuran birisini sevmek pek iyi gelmiyor....ve hapiste.Sena:Ziyaretine hiç gittin mi?
Güneş:Hayır gitmedim.
Sena:Neden?Korkuyor musun?
Güneş:Aslında istiyorum...ama...
Sena:Ama?
Güneş:Babam izin verir mi bilmiyorum bence izin vermez tek başıma Çukura inmemi bile izin vermiyor.
Sena:Hiç mi inmiyorsun Çukura?
Güneş:Ondan habersiz iniyorum ve işte Aşevi için de iniyorum birinci onu bile izin vermemişti ama ikna ettim.
Sena:Ben seninle gelirim.
Güneş:N-nereye?
Sena:İşte Akın'ı görmeye.
Güneş:H-hayır ben g-gidemem.
Sena:Neden?
Güneş:Gidersem ne derim ona?Ne diyeceğimi bile bilmiyorum. %100 Songülü sorar.
Sena:Cuma gidiyoruz.
Güneş:Sena abla...
Sena:İtiraz yok...yüzleşeceksin yoksa için rahat etmez.
Güneş:*derin nefes alır ve verir* Tamam
Sena:Hadi Aşevine dönelim *gülümser*.....
Okuduğunuz için teşekkürler ❤️✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Çukurun güneşi"
Fanfic(Çukur hayali gerçek olmayan,uydurulmuş sahneler yaratım umarım beğenirsiniz iyi okumalar) Mücahit (Emmi)'nin tek kızı Güneş dünyaya geldiğinde bütün çukur kutlama yapmıştı. Güneş dünyaya geldiğinde İdris baba büyük gülümsemesini bütün çukura göster...