Güneş:Akın sen de duydun değil mi?
Akın hiç bir şey söylemeden arabayı sürüyordu.
Güneş:Zaten böyle olacağı belliydi dimi?*hafifçe gülümser* Artık tarafımızı seçelim-
Akın:Tarafımız zaten belli Güneş.
Güneş:Yamaç abimden bahsediyorsun değil mi?Akın evin önüne durdu ve kapıları açmaları için bekledi ve kısa süreliğine Güneş'e baktı.
Akın:Buradan gitmemiz gerek. *yine önüne bakıp sürmeye devam etti.*
Güneş:Ne demek buradan gitmemiz gerek?
Akın arabayı park edip kapıyı açıp indi Güneş'te arkasından gitti.
Güneş:Akın dur...Akın.
Akın eve hızlıca girip odalarına çıkmıştı.
Güneş'te arkasından koşarak yetişmişti,odaya girdiğinde Akın'ın iki bavul çıkarıp içlerini eşyaları ile dolduruyordu.
Güneş:Akın ne yapıyorsun?!
Akın sanki Güneş yokmuş gibi duymuyormuş gibi devam ediyordu bavulları doldurmaya.
Güneş Akın'na yaklaşıp elerinde tuttu.
Güneş:Dur Akın ya!Ne yapıyorsun sen?!
Akın:Gidiyoruz!
Güneş:Durdun,durdun şimdi mi gidiyoruz!?Olmaz canım hiç bir yere gitmiyoruz!Akın:Sen istemiyor muydun gitmek,işte gidiyoruz artık.
Güneş:İstiyordum,istiyordum da şimdi istemiyorum!
Akın durdu ve Güneş'in gözlerinin içine baktı.
Akın:Ne demek istemiyorsun?
Güneş:İstemiyorum.Ben zamanında gidelim derken sen istemiyordun...şimdi ben istemiyorum.
Akın:Güneş-
Güneş:Senin sırrını öğrendikten sonra...sana gidelim,uzaklaşalım demiştim hatırlıyor musun?Ama sen yüzleşeceğini söylemiştin ama o zaman Yamaç amcam ortadan kaybolmuştu...Akın sanki boğazında bir şey takılmış gibi yutkundu.
Güneş:Sonra gitmedik...evlendik...sonra Amca geldi..eski Çukur yok oldu bu sefer ikimizde gitmek istedik fakat amca hayır demese bile engel olmuştu...sonra tam arabaya bindik gidiyorduk ki..benim şu kahrolası nefes daralmam çıktı..ama şimdi kaçamayız Akın,biliyorum sen de istiyorsun..kalalım ve birlikte savaşalım...
Akın Güneşi elinden tutup kendine çekip sıkıca sarıldı.
Ayrıldıktan sonra eleri ile yanaklarından tutup hafifçe gülümseyerek konuştu.
Akın:O zaman gideceğimiz yer belli.
Güneş Akın'ın ne demek istediğini anlamıştı ve gülümsemişti.
....
Okuduğunuz için teşekkürler ☁️🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Çukurun güneşi"
Fanfiction(Çukur hayali gerçek olmayan,uydurulmuş sahneler yaratım umarım beğenirsiniz iyi okumalar) Mücahit (Emmi)'nin tek kızı Güneş dünyaya geldiğinde bütün çukur kutlama yapmıştı. Güneş dünyaya geldiğinde İdris baba büyük gülümsemesini bütün çukura göster...