Güneş:Elinde...İdris Koçovalı'nın kanı mı var?
Akın susuyordu...elleri titriyor ve kalbi hızlıca çarpıyordu...işte o an gelmişti.
Güneş Feyyaz'dan aldığı kahvenin anahtarlarını cebinden çıkarım kapıyı kilitledi ve ışıkları kapattı,sokaktaki lambalar içerisini biraz da olsa aydınlatıyordu.
Akın:S-sen nereden...
Güneş:Sana bir soru sordum..neden?-4 saat önce-
Güneş diğerleri ile barıştıktan sonra kahveden çıkmıştı ve babasını almaya gitmişti.
Emmi'yi alıp Aliço'nun evine götürmüştü ve dışarıdaki koltuklara oturdular.
Aliço ellerinde tutuğu iki bardak çayı Emmi ve Güneşe uzattı.Güneş:Teşekkür ederim Aliço.
Aliço gülümsedi ve o da oturdu.
Güneş çayından bir yudum içti ve karşısındaki güzel manzaraya baktı.
Telefonuna bir mesaj gelmişti.
Cebinden telefonunu çıkardı ve ekrana baktı...Feyza'dan bir mesaj... 'Nasılsın kızım' diye mesaj yolamıştı fakat Güneş cevap vermedi ve telefonunu cebine geri soktu.Güneş:Aliço sen Akın'ı gördün mü?
Aliço:Gördüm,gördüm..Çukurdan çıktı.
Güneş:...tamam öylesine sordum.Feyza:Güneş?
Güneş elindeki çayı masaya bırakıp arkasına baktı.
Feyza:Mesajıma neden cevap vermedin?
Güneş:Sen burada olduğumu nereden biliyorsun?
Feyza:..Kahvedekilere sordum söylediler.
Güneş:Ben kimseye buraya geleceğimi söylemedim..sen beni mi takip ediyorsun?Yada birisini mi peşime taktın?
Feyza:..H-hayır kızım.
Güneş:Ben ne zaman istersem buluşuruz tamam mı?Çukura kadar gelmene gerek yok..diğerleri rahatsız oluyor?Feyza biraz daha yaklaştı.
Feyza:Kimmiş onlar?
Güneş:..işte...Cumali,Yamaç,Akın-
Feyza:Akın...Sen Akınla konuşuyor musun?
Güneş:Evet...neden konuşmayayım?Hatta babamı bulamama yardım etti...
Feyza:*güneşin kulağına yaklaştı ve sessizce konuştu* Akın'ın yaptıklarını bi bilsen... *çekildi* Görüşürüz o zaman...*tam gidecekken Güneş durdurdu*
Güneş:Neden bahsediyorsun?
Feyza:Gel bir kahve içelim *gülümser*-şimdi-
Akın:Ben-ben pişmanım.
Güneş:Neden peki?..Çukur'un başına geçmek için mi?...Aslında eskiden anlamadığım şeyler şimdi oturuyor...aklımdaki yapbozların parçalarını buldum gibi...sen ilk pişman değildin değil mi?Sonradan oldu...intihar etmek istedin..ben seni durdurdum...
Akın:Çok kızgındım...b-beni o hapisten çıkarmak için hiç bir şey yapmamıştı-
Güneş:Aptal!İdris baba beni sana ziyarete gitmem için zorluyordu da ben istemiyordum!Çünkü o..o kadar meşgul düki...sen eskiden o kadar kabaydın ki Akın...Şimdi aklın başına gelmiş ama sence biraz geç değil mi?...Ben sana aşık oldum..o yüzden mi benden kaçtın?Akın:Sen de üzülme diye..senden vaz geçmeyi denedim ama çok zordu..şimdi de zor...ö-özür dilerim*göz yaşları birer birer akar*
Güneş'in de gözleri dolmuştu..Akın'a daha fazla yaklaşıp bir tokat attı.
Akın sıkıca gözlerini kapattı.
Güneş:Bana bak....bana bak dedim!
Akın yüzünü Güneşe doğru çevirdi ve acılı gözler ile ona baktı.
Güneş:Git buradan...kaç..İstanbuldan..Türkiye'den...lütfen..seni affederler mi bilmiyorum ama...ya affetmezseler?Seni böyle kaybetmek istemiyorum.
Akın Güneşe yaklaştı ve anlından öptü,Güneşin cebinden anahtarları aldı,göz göze geldiler.
Akın:*gülümser* Ne olacaksa...olsun artık.
Güneş:Hayır..Akın.
Akın hızlıca kapıyı açtı,çıktı fakat Güneşi kahvenin içinde bırakarak kapıyı üstüne kilitledi.
Ve eve doğru ilerledi.
...
Okuduğunuz için teşekkür ederim💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Çukurun güneşi"
Hayran Kurgu(Çukur hayali gerçek olmayan,uydurulmuş sahneler yaratım umarım beğenirsiniz iyi okumalar) Mücahit (Emmi)'nin tek kızı Güneş dünyaya geldiğinde bütün çukur kutlama yapmıştı. Güneş dünyaya geldiğinde İdris baba büyük gülümsemesini bütün çukura göster...