Güneş kendine kelmişti Akın başından ayrılmıyordu oysaki çok işi vardı 2 gün sonra teslimatı olacaktı ve hala hazır değildi herşey. Akın Güneşin yatağının yanındaki koltuktan kalkıp kantine gitti Kutay'da oradaydı,iki çay alıp oturdular.Akın:Kutay anlat bakalım yine Güneşi nerede ve nasıl buldun?
Kutay:Kardeşim daha kaç kere anlatıcam,işte sen gittikten sonra biraz kahvede oturdu sonra eve gittim yerde de işte baygın yatan Güneşi gördüm kanlar içinde...hastaneye getirdim işte bu kadar.Akın bir noktaya odaklanmış düşünüyordu.
Kutay:Güneş şimdi iyi mi?
Akın:Evet uyuyor...yani uyuyor numarası yapıyor..Kutay kendini tutamayıp kısaca güler.
Akın:Ama evdekilerine ne söyliyeyim bilmiyorum.
Kantinden çıkıp Güneşin odasına ilerlerken Akın durur ve Kutay doğru döner.
Akın:Kutay sen git Çukura hallet kalan işleri tamam mı kardeşim?
Kutay:Tamam Akın,birşey varsa ara tamam mı?
Akın:Eyvallah kardeşim.Kutay gittikten sonra Akında Güneşin yanına gider,Güneş uyanmıştır dalar Akın'ı görünce gözlerini hızlıca kapanıştı.
Akın:*gülümser* Tüh ya Güneş uyanmamış...hala uyuyor...oradaki ben onun en sevdiği tatlıyı getirmiştim.
Güneş bir gözünü yavaşça açar bakmak için,tatlı onun zayıf noktasıdıdır. Akın'ın elinde en sevdiği gofreti görünce küçük çoçuk gibi açar gözlerini.
Güneş:*gülümser* Ayy Akın çok teşekkürler gerçekten ben de acıkmıştım.
Akın:Güneş sen uyanmışsın.
Güneş:Ben uyumuyor-evet uyandım şimdi ver onu bana.Akın Güneşin yanına oturur ve gofreti Güneşin ellerine uzatır.
Güneş gofreti alır tam açacakken Akın konuşur.
Akın:Dün gece ne yapıyordunuz siz Karaca ile...Güneş?Ne işiniz vardı depoda?
Güneş:Öylesine....dolaşıyorduk...kapıyı açık gördük....girdik....
Akın:*gülümser ve Güneşin yüzüne yaklaşır* Güneş....biliyor musun....sen yalan söylediğinde....çok aralık bırakıyorsun kelimelerin arasında....çok düşünüyorsun.Güneş yutkunur ve aldığı gofreti Akına ger verir.
Güneş:Al gofretini küçük çocuk değilim Akın....gezmeye gittik işte neyi anlamıyorsun?
Akın:Gece,gece?Peki neden kaçtınız?
Güneş:S-seni görünce işte sen kızıyorsun çok...
Akın:Şimdi daha mı iyi oldu Güneş?VURDUTUN KENDİNİ!HEMDE BEN!
Güneşin gözleri sulanır.Güneş:BAĞIRMA BANA!
Akın sakinleşir normalde böyle değildir Güneşe karşı sadece dün geceden beri sabaha kadar gözünü kapatmamıştı uyku için ve stresliydi.
Akın:Tamam,tamam özdür dilerim. Babaannemi arıyorum.
Güneş:Ne?!Hayur arama,söyleme onlara yoksa babama söylerler Akın. Öğrenmesini istemiyorum.
Akın:Merak etme kaçtığınızı ve sadece 'gezmeye gittiğinizi' söylemeyeceğim bana bırak o işi.Akın telefonunu çıkarıp Sultanı arar ona Güneşin küçük bir kaza geçirdiğini gece Akınla beraber kahvedeyken küçük bir saldırıda kokundan vurulduğunu söyledi. Akın telefonu kapatır ve Güneşe döner.
Akın:Bana borçlusun.
.....
Okuduğunuz için teşekkürler ❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Çukurun güneşi"
Fanfiction(Çukur hayali gerçek olmayan,uydurulmuş sahneler yaratım umarım beğenirsiniz iyi okumalar) Mücahit (Emmi)'nin tek kızı Güneş dünyaya geldiğinde bütün çukur kutlama yapmıştı. Güneş dünyaya geldiğinde İdris baba büyük gülümsemesini bütün çukura göster...