108.Bölüm

9 2 0
                                    

Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti

Yüce majesde'nin bir numaralı adamı olan ilhan eroğlu'nun yeni görevi yeri kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti olarak belirlenmişti, hakmanlar ise yüce majesteye bağlı çalışıyorlardı. Yine yüce majesde'nin emri ile ulucan ailesini infaz etmişlerdi dört yıl önce halil ulucan ailesini toprağa koymuştu  araştırmalar sonunda ailesinin katili ilhan eroğlu ismine ulaşmış ve hesap sormak için kuzey Kıbrıs türk cumhuriyeti'ne gelmişti o kadar çok araştırmıştı ki, adamı ilhan eroğlu idi.

İstanbul           (4 Sene Önce)

İhtiyarlar başkanı Cahit bey'in planı

Cahit bey maraz ali'ye haber yollamıştı bir saat sonra görüşmek istiyordu maraz ali ile bu haber yerine ulaşmıştı maraz ali ihtiyarlar başkan'ı cahit bey ile görüşmeyi kabul etmişti bir saat sonra cahit bey'in dediği yerde buluşmuşlardı maraz ali başkan'a hiç tereddüt bile etmeden şu soruyu sormuştu kimi yok edeceğiz asıl hainler çıktı sanırım ortaya diye sorunca cahit bey yeni görevini açıkladı yeni görevin ulucan ailesini öldürmek sadece halil ulucan bir süre daha yaşayacak eğer seni bulursa tedbir için buda yeni kimliğin diyip devam etmişti maraz ali ulucan ailesini yok edeceksin adem yakında ayağa kalkar o ayağa kalktığında tek sorun hakmanlar ve onların dostları yani asıl düşmanlar adem'e kalır demişti işi bitirir bitirmez ise kuzey Kıbrıs türk cumhuriyetine gitmesini eğer halil ile karşı karşıya gelirse teşkilata haber vermesini istemişti maraz ali yeni kimliğe bakınca isim dikkatini çekmişti ilhan eroğlu anlaşıp ayrılmışlardı buluşma yerinden cahit bey bu hamleyi yaptığında başarılı olursa istanbul'da ki, ajan deşifre olmuş olacaktı. Maraz ali ekibi ile ulucan holding'e baskın yapmış ve bu baskında ulucan ailesi öldürülmüştü işi bitirir bitirmez hava limanına doğru yola çıkmıştı halil ulucan holding'e geldiğinde ailesinin öldürüldüğünü görmüştü maraz ali hava limanına gelmişti. Kondorollerden geçen maraz ali yeni kimliği ile kuzey kıbrıs türk cumhuriyeti'ne gitmek için uçağına binip uçmuştu halil ulucan ise büyük bir yemin etmişti ailesini yok edeni bulup hesabını soracaktı.

Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti

(4 Sene Sonra)

Halil ulucan bir izin peşine düşüp istanbul'dan kalkıp kuzey kıbrıs'a gelmişti ailesini katleden kişiyi bulup öldürmek için tabi başına gelecekten habersizdi, fedailerin başı olan haluk güçlü ilhan eroğlu ile görüşmek istemişti. Cahit bey haluk beyden vakti gelene kadar maraz ali'yi korumasını istemişti, haluk beyde kabul etmişti maraz ali ve haluk bey buluşup konuşmuşlardı haluk bey herşeyi anlatmıştı maraz ali'ye haluk bey hamlenin kimden geleceğini az çok tahmin ediyordu, onun içinde önlemini adamlarına aldırmıştı halil ulucan bir kaç gün ilhan eroğlu'nu izlemişti izlemeyi bırakıp adamlarının yanına dönmüştü. Adamları ile bir plan yapmaya başlamıştı adresde elinde idi, hazırlık yapmaya başlamışlardı haluk bey ve maraz ali beraber mekana geçmişlerdi arabaları hazırlatan halil ulucan ise adrese doğru yola çıkmıştı adamları ile yarım saat sonra mekana gelmişlerdi tekrar planı gözden geçirmişlerdi halil ulucan ne olursa olsun ilhan eroğlu'nu öldürmek istiyordu ve adamları ile kimin olduğunu bilmeden bastığı mekan aslında devlet'in gizli mekanlarından biri idi fedailerin kullandığı halil ulucan ve ekibi ölümlerine imza attırmışlardı bu baskınla beraber. Hem  devlet'in gizli mekanı'nı basıp hemde devlet'in fedailerine bu hamleyi yapan kim olursa olsun halil ve ekibi bile olsa ölüm fermanlarını çoktan hazırlamış olurlardı devlet'in fedailerine operasyon yapmak bu affedilemez bir suçtu devlet' in gizli kalmasını istediği ve devlet istemedikçe ortaya çıkmayan fedailerine büyük operasyon yapmıştı halil ve ekibi bilmeden yaptıkları bu operasyon onlara çok şey kaybettirecekti.

Kalem ve kılıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin