27.Bölüm

12 3 0
                                    

Ufuk bey ve izzet ağa eşref ağaya teşekkür etmiş idi bu güzel hikayeden dolayı çaylarını içerken hastane'nin çay bahçesine polat alemdar ve ekibi gelmiş idi. İhtiyarlar ise herkesten gizledikleri bir kahraman için çalışmalarını gizlilik içinde yürütmeye devam ediyorlarmış koçak ailesi ile diğer aileler ise çalışmaya devam ediyorlarmış rıza baba ve ekibi ise yeni bir olayın peşine düşmüşler idi, uyuşturu tacirlerine operasyon yapmaya hazırlanıyorlardı adanalı ise bu operasyonun tam ortasında idi. O güçlü bir polis idi öyle de olacaktı çünkü kan kardeşi ali gökdeniz'e verdiği bir söz vardı onun katillerini bulacaktı canı pahasına o katilleri bulacaktı anca o zaman içi biraz soğuyacaktı tam soğumasada biraz soğuyacaktı bu operasyona gönülü olarak engin amir ile rıza amir ortak bir plan yaparak mesut ve ali'yi seçmişler idi koçak ailesi ile diğer aileler ise sıkı bir çalışma yürütmeye çoktan başlamışlardı proje'nin ortasına gelmişler idi örgüt ise bu proje'ye taş koymak istiyorlardı eğerproje hayata geçerse onlar için bu son olur diye düşünüyorlardı ama bir şeyi unutuyorlardı bu millet'i kolay kolay yok edemeyeceklerdi işte bunu hesaba katmadan örgüt eylemlerine ara vermeden devam ediyordu üstün bozok ise hem rıza baba ve ekibi tarafından aranan bir suçlu hemde adem ve ekibi tarafından aranan bir pislik'ti onu er yada geç yakalamaları lazımdı görünmezler ise davut'un emri ile istanbul'a gelmişler idi. 17 yıl önce görünmezler izzet ağa'yı öldürmeye çalışan örgüt ile bağlı çalışan bir ekip idi, eşref ağa ile polat alemdar ise koyu bir sohbet etmeye çoktan başlamışlardı eşref ağa polat'a şöyle nasihat ediyordu evlat sen sen ol sana inanan adem'i yalnız bırakma eğer onu yalnız bırakırsan işte o zaman adem kayıp eder o kayıp ederse hepiniz kayıp edersiniz diye öğütler vermeye devam ediyordur koçak ailesi ve diğerlerine bir saldırı yapılmış idi, saldırı örgüt tarafından yapılmış idi çünkü bu projenin ortaya çıkmasını istemiyorlardı cardinal öyle emir vermiş idi onun emri ile saldırı düzenlenmişti ufuk bey ise masada bir durumdan şüphelenmişti onu araştırması içinde adamlarından birine emir vermişti masadakiler araştırılmaya başlanmıştı Çakır ile adem ofiste otururken kamil ve ilker haber getirmişti o haber şöyle idi koçak ailesi ve diğer ailelere saldırı yapıldığı haber vermiştir adem ve çakır hemen yola çıkmış idi duyar duymaz, rıza baba ve ekibi operasyon da bir şehit vermiştir bir polis memuru çatışma sonuçunta şehit5olmuştur.

Kalem ve kılıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin