39.Bölüm

11 2 0
                                    

Flört hakan ismail yılmaz ile gizliden bir anlaşma yapmış idi ismail yılmaz'ın planı şöyle idi eğer fostur ailesi eylemi başarırsa çakır ve ekibi ölürse oda adem'i yiyecekti polat ve ekibini ise flört hakan yiyecekti o kadar kolay zannediyordu ismail adam öldürmeyi ama o kadar kolay değildi o gizemli kadın aldığı bir istihbaratı değerlendirip görünmezler denilen ekibin başına en güvendiği adamlarını bırakıp yola çıkmış idi. Aldığı istihbarat doğru ise hem adem hemde polat pusuya düşecekti onları kurtarmaya gidiyordu iyi bir zamanda geldiğini düşünüyordu o gizemli kadın adanalı ise suç örgütleri nin peşinde olması lazımken adanalı 10 sene önce kan kardeşi maraz ali nin öldürüldüğü yere gidip bir iz aramaya başlamıştı belki 10 sene önce gözden kaçırdığı birşeyler olabilir düşüncesi ile olay yerine 10 sene sonra tekrar gidip araştırma yapmaya başlamıştı maria ise Yunan istihbaratında çalışırken özel bir görev ile türkiye'ye gelecekti Yunan istihbaratı ne zamandan beri ulucan holding'i araştırmaya almıştı maria artık türkiye'de görev yapacaktı 20 senedir yunan istihbaratı için çalışmıştı özel bir görev ile türkiye'ye gelecekti adem ve polat ekipler ile flört hakan'ın mekanına geldiklerinde pusuya düşmüşlerdi onlarla çatışırken gizemli kadın ekibi ile gelip destek vermeye başlamıştı hem adem hemde polat şaşkıntı kimdi bu kadın kime çalışıyordu bilen yoktu adamları etkisiz hale getirip içeri girmeyi başarmışlardı gizemli kadın adem ve polat içeri girerken adamlar ile gizemli kadının ekibi ise mekanı çember altına almış giren çıkana izin vermiyorlardı. Flört hakan'ın odasına doğru gidiyorlardı hakan karşısında adem ve polat'ı görünce şok olmuştu ama gizemli kadını çözemiyordu kim olduğunu işler iyice karışmaya başlamıştı çakır ölecek mi yaşayacak mı belli değildi hakan'ı ezmeye başlamışlardı hakan belli bir süre sonra konuştu verdiği isime herkes şaşırdı çünkü ismail yılmaz'ın ismini vermiş idi. Polat ve adem hemen yola çıkmışlardı ismail yılmaz'ın mekanını basmaya gidiyorlardı, gizemli kadına telefon gelmiş idi o telefon da ismail yılmaz'ın kaçak sıgara ve uyuşturucu işine girdiği ve şu an beykoz daki, evinde anlaşma yaptığı haberi gelmiş idi. Gizemli kadın hemen adem'i arayıp bilgi vermiş idi, adem ve polat rotalarını beykez'a çevirmişlerdi ismail yılmaz'a baskın'a gidiyorlardı ufuk kaplan ise akşama toplantı yapmaya karar vermiş idi, masanın kuralı belli idi masaya ihanet eden ve masaya uyuşturucu sokan öldürülecekti masa zaten kazım yavuz denilen adamın peşindeyken adem ve polat masaya böyle bir ihanet iddiası ile masaya geliyorsa kesin biri ölecekti kazım yavuz da uyuşturucu işinde idi ama hepsinin sonu yakındı masa akşam toplantı için toplandığında karar belli olacaktı kazım yavuz denilen adamın sonu illaki gelecekti ve onu o gizemli kadın yok edecekti vakti gelince.

Kalem ve kılıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin