111.Bölüm

6 2 0
                                    

Tapınakçılar adem'den suriye'ye gidip orada türkiye için önemli bir bilim adamını öldürmesini isterler ama adem kabul etmez ve hepsini öldüreceğini söyler, noyan ve adamları eylemlerine hız kesmeden devam ediyordu çatara ve ekibi ise destek veriyordu noyana bahar kılıçdere ile meryem kılıçdere de yıllar sonra buluşup hasret gidermeye başlamışlardı, masonlar büyük bir eylem yapacaklardı. Ve bunu adem üzerinden deneyeceklerdi, meryem kılıçdere yıllardan beri yaptığı bir proje vardı adem ve ekibi için yapmıştı, bir takip projesi olan sistemin en büyük özelliği ise adem ve ekibi bu sistem sayesinde hiç bir düşman tarafından yakalanmamıştı ufuk bey masayı toplayıp toplantı yapmaya başlamışlardı ufuk kaplan'ın en büyük düşmanı yüce majesde intikam almak için geri dönmüştü. Adem operasyonuna engel olmak isteyen meryrm öztürk cahit bey den aldığı emir ile harekete geçmişti türkiye'nin çeşitli yerlerinden erkek ve kadın aldıkları bir sinyal ile türkiye'ye dönmek için yola çıkmışlardı aksaçlı olan cahit beyden görev alan erkek ve kadınlar yaklaşık yirmi kişiydi, onu erkek onu kadın olan bu tim sadece aksaçlı dan görev alan bir ekip idi. Songül hanım ise bu olayı duyar duymaz rahatsızlanmıştı oğlu ölü mü sağ mı bilinmiyordu selma reis ise yeni görevi için hazırlık yapmaya başlamıştı adem'in kaçırılma haberini duyar duymaz cahit bey ile görüşen selma hanım bizzat aksaçlı dan emir alarak suriye operasyonu için düğmeye basmıştı cardinal büyük bir eylem içine girmişti adem'in suriye topraklarına gönderilmesi eylemin bir parçasıydı meryem öztürk ten aldıkları emir ile kendilerini tanımadan aksaçlı'nın emri ile suriye topraklarına gitmek için yola çıkmışlardı, onların ne olacağına adem karar verecekti. Eşref ağanın cenazesi kaldırılmış yas evinde toplanılmıştı, herkesin büyük bir acısı vardı eşref ağa masada ne kadar düşmanlık olsa bile herkes ortak nokta olarak eşref ağa da toplanıyordu öldürülmeden önce ufuk bey cenaze evi deyken eşref ağanın konusu açılmıştı ufuk bey de ispirli ve diğerlerine eşref ağanın intikamını kardeşi şahin ağanın alacağını söylemişti uzun yıllardır türkiye de yoktu şahin ağa noyan ve adamlarıda, şahin ağa denilince it gibi korumaya başlarlardı, zaten noyan ve adamları eşref ağayı öldürerek kendi kendilerine sıkmış olmuşlardı. Bu işten kendilerini kurtarmaları lazımdı şahin ağanın gelişi yakındı şahin ağa gelmeden çözüm bulmaları şarttı noyan ve adamlarının acımazı yoktu zamanında bahar kılıçdere ye ve meyrem kılıçdere ye çok işkence yapmıştı noyan ve ekibi noyan'ın geceçeği yola pusu kurmuş bir ekip hazırda bekliyordu noyan ve ekibi yoldan geçerken saldıracaklardı.

Kalem ve kılıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin