Selma reis ile meryem kılıçdere bir görüşme yapmışlardı o görüşmede meryem kılıçdere eski eşi olan halil ulucan'dan ayrılmak istediğini ve artık çekemediğini söylemişti, ondan dolayı herşeyi anlatmıştı. Arkadaşı selma hanım'a halil'in bütün kirli işlerini olduğu gibi anlatmıştı, iki eski arkadaş iyice dertleşmiştiler meryem öztürk gizli ekibi artık sahaya sürmek istiyordu, bereliler yeniden icraat yapmaya başlayacaklardı gecen sene ramazan ayında türkiye'ye gelmişlerdi daha sonra ise bir çok eylemi önlemeyi başarmışlardı, zaten tek mücedeleleri göklerde dalgalanan ay yıldızlı türk bayrağı yere düşmesin diye mücadele ediyorlardı. Songül hanım ve ailesi de aynı mücadele için hizmet ediyordu, demircioğlu ailesi istanbul!a gelmişti yıllar sonra istanbul'a dönmek onları da mutlu etmişti ama 15 temmuz olayının sonrasında bu güzel şehre istanbul'a dönmek iki yüz elli bir şehit verildikten ssonra dönmek o biraz üzücü olmuştu onlar için kobra ile piton hız kesmek istemiyorlardı yanlarına noyan'ı da alıp saldırılarına devam etmek istiyorlardı telefon ile noyanla görüşen ikili ekonomik yönden de türkiye'ye darbe yapmak istiyorlardı. Cardinal bu sefer kartlarını açık oynamaya başlamıştı hedeflerinde güzel ülkemiz türkiye vardı. Ufuk bey masayı zorda olsa toplamıştı masanın kurallarını yeniden anlatmaya başlamıştı, onlar bir hamle yapmadan ufuk bey ve masa tarafından bir hamle yapılması lazımdı 12 masa üyeleri de aynı görüşteydi bu sorunu çözmeleri lazımdı ince ince iz sürerek sonunda maraz ali'nin kkatiline ulaşabilecekleri an ve zaman gelmişti. Maraz ali'yi eğer cardinal öldürdüyse adanalı ya hak ettiğini verme vaktiydi demircioğlu ailesi istanbul'daki, mekanlarını yıllar sonra açmıştı onları ilk ziyaret eden isimler ise drej cemal ve şahin ağaydı eski iki dost yıllar sonra yeniden bir araya gelerek demircioğlu ailesine hoş geldin ziyaretine gitmişlerdi. Demircioğlu ailesi de bu isteği kırmayıp drej cemal ve şahin ağanın teklifini kabul etmişlerdi, bereliler özel emir ile hazırlanmaya başlamışlardı kobra ve piton ses getirecek bir eylem yapma hazırlığı içine girmişti aynı emir adem ve yusuf içinde geçerli idi, onlarda hazırlık yapmaya başlamışlardı hemen hemen peş peşe yola çıkmışlardı. Adem ve yusuf bir taraftan bereliler diğer taraftan eylem yapılacak yere doğru gidiyorlardı, iki tarafında birbirinden haberi yoktu iki tarafta kobra ve piton'un eylemini önlemek için yola çıkmışlardı eski istihbarat başkanı cahit bey kendisinin mekanında arkası dönük biri ile konuşuyordu bu adam kim olabilirdi ve neden kendisini gizliyordu.