38.Bölüm

17 2 0
                                    

Görünmezleri ele geçiren o gizemli kadın kim olabilirdi yıllar sonra Almanya dan neden türkiye'ye gelmiş idi. Halil ulucan ile düşmanlığı neydi adem ve ekibi çakır ve ekibinin yaralandığı haberini alınca bütün babalara baskın yapmaya karar vermişti. Polat ve ekibi de haberi duyunca hemen müdahale etmek için yola çıkmışlardı, yurt dışında özel görevde olan ayşe türkmen yakında türkiye'ye geri dönüş yapacaktı, ayşe türkmen öldürülen leyla türkmen'in ablası idi. Ve en çok ayşe türkmen bu olayı aydınlatmak istiyordu, meryem öztürk ile kızı leyla öztürk çok mutlu idi. Yıllardır ceza evinde olan oğulları ilker öztürk tahliye oluyordu yıllardır üvey babası kazım yavuz'un yüzünden ceza evinde yatmış bir genç delikanlı idi, kazım yavuz denilen suç örgütünün başı idi, adanalı bu suç örgütünün peşine düşmüştü kafasına koymuş idi mutlaka çökertecekti rıza baba ve ekibinin yerine gözü kara bir emniyet müdürü gelecekti selma reis ve ekibinin taini istanbul'a çıkmıştı fıransa da yaşayan filiz türkmen ise fırankurt'a yaşamaya devam ediyordu. Fatma öztürk ise muğla da yaşıyordu çakır ve ekibi kurtulabilecek miydi henüz belli değildi, fostur ailesi ise hazırladıkları suikast'i ellerine yüzlerine bulaştırmışlardı büyük bir plan vardı o gizemli kadın görünmezleri konuşturmaya çalışıyordu eğer görünmezler konuşursa her şey çözülecek gibi duruyordu, görünmezler bu işin neresinde idi onu çözmesi lazımdı gizemli kadının çakır ve ekibi ise hala yoğum bakım da idi. Polat Alemdar ve ekibi ise gizemli kadının mekanına baskın yapmaya kara verirler ve istihbaratçı Alper araştırmaya başlamıştır ve kıza zaman sonra Alper mekanı tespit edip polat alemdar ve ekibine bildirmişti ve onlarda hemen zaman kaybetmeden yola çıkmışlardı. Bir kadın gelir gelmez Türkiye'yi karıştırmayı başarmış idi, bir emir ile türkiye'ye gelen gizemli kadın kimdi ve kime çalışıyordu bu kadın derin güçlere hizmet ediyordu o gizemli kadın ihtiyarlara hizmet ediyordu ama bu durumu ihtiyarlar başkanı hariç kimse bilmiyordu bu kadın iki kişiyi korumaya gelmiş idi biri adem bir diğeri ise çakır idi ama çakır'ın durumu hala ağırdı. Polat alemdar ve ekibi ise bütün babaların mekanını basıp çakır ve ekibini kim yada kimler öldürmek istedi bunu araştırmaya başlamışlardı fostur ailesi ise bu yaptıkları eylemi birinin üstüne yıkıp sonra da görünmezleri kurtarma planı içine girmişlerdi rıza baba ve ekibi bir yandan uğraşıyordu mafya dünyasının sevilen abisi çakır hastanede ölüm kalım savaşı veriyordu bütün sevdikleri hastanede toplanmışlardı. Hem polat hemde adem çakır'a bunu borçlu idi, ihtiyarlar ise ulucan ailesinin içine eski bir polis memuru idi, sonra üstüne yıkılan bir suç yüzünden polislikten atılmıştı daha sonra özel bir görev almıştı bu görevi hiç kimse ile paylaşmayıp görev'de başarılı olması lazımdı o yüzden gerekirse kendisini kötü bile bilseler o görevi yapmıştı şimdi ise ihtiyarlar tarağından ulucan ailesinin yanına yerleştirilecekti ulucan ailesi ise artık yolun sonuna gelmiş gibi duruyorlardı polat alemdar ve ekibi bir iz bulmuşlardı flört hakan'ın mekanına doğru yola çıkmışlardı.

Kalem ve kılıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin