Koçak ailesinden sevindirici bir haber ile kılıç holding'e gelirler ve izzet ağaya ismail yılmaz'ın yerini bildiklerini söylerler bu durumu öğrenen eski çalışanlardan nejla kulak misafiri olmuştur konuşulanlara murat döndüğünde murat'a söyler ve hemen hazırlık yapılır murat ve ekibi izzet ağadan izin alıp yola çıkarlar adamları ile kazım yavuz ise bütün bu planı yapıp hepsini birbirine düşürüp bu olayın sonuçunu ise cardinal'e bilgi vermek için gizli bir yöntem kullanır sonunda ismail yılmaz da yolun sonuna gelmiş idi adem ve ekibi ise en hevesli kişileri seçmeye başlamışlardı, ihtiyarlar dan aldığı yeni görev ile bir tim kurmaya çoktan başlamıştı tim'in ismi şöyle olacaktı. Yeni Nesil Osmanlı olacaktı izzet ağa çalışma arkadaşlarına şöyle seslenmişti sevgili dostlarım çalışma arkadaşlarım 1990 yılından beri çıktığımız bu yolda ama iyi ama kötü bugünümüze kadar geldik ve şimdi yeni bu holding de bir aradayız diyerek sözlerine devam ediyordu. Temha aldığı bir telefon ile hemen ismail yılmaz'a haber verir derki ismail bey akşam baskın olacakmış alper timi toplayıp operasyonu anlatır KGT timi heyecanlı idi yıllardır anlatılan isim adem ile operasyona çıkacaklardı zaten polat alemdar ile çok görev yapmışlardı en son zaten polat alemdar kurtlar vadisi operasyonu nu yapmıştı suç dünyası gittikçe büyüyordu adanalı çok zamandan beri bir iz arıyordur kan kardeşini kim yada kimler öldürmüştü bunun peşine çoktan düşmüştü meydan da çakallar geziyordu herkesi haraç'a bağlamışlardı ihtiyarlar tarafından saklanan isim vardı vakti gelince adem öğrenecekti bu sırrı o güne kadar herkes den saklanacak bu sır neydi kocak ailesi türkiye'ye bir proje için dönmüşlerdi öztürk ailesi koçak ailesi boz ailesi bir araya gelip bu proje için yakın zamanda çalışmaya başlayacaktı alper tim ile yola çıkmaya hazırdı KGT ile adem ilk operasyonu'nu yapacaktı ismail yılmaz'ın mekanına doğru yola çıkmışlardı alper ve tim adem'e ve murat'a da yolda konum atmıştı ismail yılmaz yolun sonuna kadar devam edecekti ama asla teslim olmayacaktı tam bir saat sonra tespit ettikleri mekana gelip hepsi beraber plan yapmaya karar verirler yaptıkları plan ile 5 dakika sonra içeri gireceklerini söylerler, ismail'in adamları ismail'e haber verir baskın yedik diye ismail kim diye sorduğunda KGT tim'inin baskın yaptığını söyler ismail telaşlanır KGT tim'i rehineler hariç hepsini öldürecekti. 10 dakika sonra içeri girerler tim tek tek hepsini vururken adem ile murat ise önden içeri girer ve kılıçdere ailesini kurtarırlar alper ve tim tam ismail'i öldürecekken songül hanım şöyle der yapma evladım öldürmeyin siz onlar kadar cani olmayın der ve tim ile dışarı çıkar adem ismail'e şöyle der dua et yaşıyorsun eğer annem demeseydi öldürürdüm seni diyerek mekandan çıkarlar.